Gå til innhold

Prøvere jul/vinter 14/15


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal starte prøvingen til jul/begynnelsen av 2015? Jeg gleder meg vanvittig mye, kan nesten ikke vente :) Tenkte å kjøpe folat snart, lest at det er lurt å starte på det rundt 3 mnd før man blir gravid!

Anonymous poster hash: f5c22...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi holder nå på vi, og er pp4... Vente vente. Håpe håpe. Og håper alderen ikke har blitt en hindring. Er 35.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst å begynne, bare samboer her som er litt treig. Spennende å følge med på dere andre da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp startet.

Tok siste ppille 13.September og venter nå på TR for 4 dag på 'overtid'...

Har gått på pillene i 12 år så fullt forberedt på at syklusene ikke kommer være helt på nett i mnd fremover.

(har også tatt en test for å være sikker på at jeg faktisk ikke ble gravid på første forsøk, da jeg vet at noen også blir det, heldiggrisene! :fnise: )

Vil kanskje anbefale dere som skal starte prøvingen til jul om å slutte på pillene nå(hvis dere bruker det) og heller bruke kondom,så får kroppen litt bedre tid til å stabilisere seg om den trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått uten p-pille i halvt år men aldri "prøvd" å treffe riktige dager før nå i Oktober. Hadde EL ca. 2.10 men glemte det vekk og hadde sex heller to dager før. Ikke fått mensen enda :O Er veldig spent på om det er mensen som kommer senere denne mnd eller om det faktisk kan være en spire! Er ikke overbevist men :)

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker etter jul :) Har ikke sluttet på p-pillene enda da, men det er kanskje lurt? Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker etter jul vi også, kjempespennende! :) Ingen barn fra før. Gått på p-piller i ca 12 år. Blir spennende å følge denne tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemor: det kan ta litt tid fra du slutter på pillen til kroppen er i 'gjenge' igjen, så kan være lurt å slutte noen måneder før dere vil begynne å prøve. I hvertfall tipset jeg fikk fra min gynekolog:)

Anonymous poster hash: 52d35...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ingen barn fra før Nordfra86! Har gått på p-piller i nesten 10 år nå, så tenker å gå ut dette brettet jeg har nå og slutte da. Er forberedt på litt kluss i syklusene etter så mange år med piller.. Takk for tips AB 2ba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var jeg uten piller fra april til desember (prøvde ikke å bli gravid da, var av andre årsaker). Mensen kom helt regelmessig fra første stund så håper jeg er like heldig fra januar av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tanta endelig kommet, så nå venter vi bare på at hun skal gjøre seg ferdig og vi kan sette igang med pp2.

Gøy å kunne følge med på andres prosesser også!

Vil dere fortelle litt om dere selv?

Alder, lengde på forhold og om det er første barn for exempel?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 21 og samboer 23 (vet vi er veldig unge), har vært sammen i 3 snart 4 år og dette er prøvelsen på første barn.. slutter på prevensjon i april, men regnet ikke pp før syklusen viste seg å være nogenlunde stabil :)

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, samboer er 26. Vi har vært sammen ca 6 år når vi starter å prøve :) Vi skulle gjerne ha begynt med en gang, men passer litt dårlig mtp jobb nå. Eneste som er dumt med å vente til jul/nyttår er vel barnehagefristen, men kjenner at jeg orker ikke å la den styre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel flytte over hit jeg også :) Ingen barn fra før, håper det klaffer før nyttår! Barnehagegrensen trenger vi ikke å tenke på heldig vis! Jeg jobber kveld/helg/natt og han dagtid, så det puslespillet bør gå i orden :) Lykke til alle sammen! :D

Anonymous poster hash: ad915...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joiner her jeg, selv om vi har prøvd en liten stund nå.

Vår første pp var i april i år, så tok vi pause fram til august før vi startet på pp2 og da satt den. Så med andre ord ganske fort. Det gikk dessverre like fort over, mistet tidlig (uke 5) og nå er vi i pp2 etter SA. Ser ikke ut som vi fikk til denne mnd heller så ser fram til pp3 om noen dager :) Håper den sitter snart!

Vi er 22 og 24 år gamle, vært sammen i 6 år til nyttår og ingen barn fra før. Bortsett ifra de to hundene våre da ;)

Håper vi er mange her som vil oppleve to blå fram til jul! Hadde vært en fin førjulsgave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi blir flere og flere her inne.

Håper det går veien for oss alle. :)

Vi tenker heller ikke så mye på barnehagefristen, vi jobber skift begge to, så det burde vi kunne klare å jobbe oss rundt, men har stor forståelse for de som må tenke på det også midt oppi alt.

Jeg er 27 og han er 29, vi har vært sammen i snart 3 år. Prøver på første barn og er veldig spente på prosessen fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blir med på denne. Vi er i PP1 etter en MA. Håper at vi klarer å bli gravide fort igjen. Er litt bekymret mtp barnehagefrist, så det kan hende at vi tar oss en liten pause i prøvingen om det ikke klaffer denne eller neste gang. Tror det skal holde hardt med en nyinnkjøpt leilighet i storby å betjene lånet hvis vi ikke har full inntekt begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...