Gå til innhold

Gå rundt naken hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å gå naken inne i blant. Det er fritt og deilig! Før el. etter en dusj f.eks, eller fordi jeg føler for det.

Problemet her er at det går an for folk som går forbi å se inn. Kan jo ta for alle gardinene i stua, men ikke alltid jeg gidder det.

Hva hadde dere tenkt hvis dere så en naken person hvis dere gikk forbi et tilfeldig hus? Ville dere tatt en ekstra titt? Ville dere tenkt på det som blotting? Ville dere blitt kåt, kvalm el. ingenting? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor nå, passer jeg litt på, for vi har stuevindu rett ut mot en sykkel/gangvei hvor det går masse skolebarn, og husvertene har en inngangsdør her nede ved vår, så de er ofte og går forbi vinduene. Liker godt å lufte meg etter en dusj, men prøver å la være å blotte meg av hensyn til andre.

For min del gjør det ikke noe om noen skulle se noe. Jeg blir stortsett ikke flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann 32

Det vet jeg ikke, hvis du er en dame så ja hadde nok sett litt ekstra da ja, og kanskje prøvd å få oppmerksomhet fra deg , hva ville du gjort da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg i 2.etg, så det blir litt annerledes, men ja, jeg kan godt finne på å gå naken etter en dusj uten å dra for alt av gardiner. Naboene kan nok se inn, dersom de ser etter, og det bryr meg ikke så veldig, de må jo faktisk gå til vinduet og se tvers over gata, inn i mitt private hjem for å se noe.

Om en nabo hadde glant og prøvd å få kontakt med meg, ville jeg irritert dratt for gardinene og blitt litt provosert over at jeg ikke kunne få fred i mitt eget hjem.

Om jeg ved en tilfeldighet hadde sett en av mine naboer vandre naken rundt inne i sitt eget hjem, ville jeg kanskje smilt litt for meg selv og fortsatt dagen min.

(hadde det vært en deilig mann med deilig kropp, så KAN det alltids hende jeg hadde kikket litt ekstra, men det hadde blitt skjult ja, kun for min egen fornøyelse. :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tenkt stort over det. For hva folk gjør i sitt eget hjem angår ikke meg. Men hvis dama var flott å se på ville jeg vel tenkt på det - at hun så jo godt ut.

Går selv ofte rundt naken i leiligheten, da som oftest etter en dusj.

Bor i 2. etasje, så innsyn fra gaten er ikke mulig. Naboene kan se inn, og det bryr meg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hvis vedkommende er attraktiv, så hadde jeg vel titta litt. Men de som liker å gå nakne, er sjeldent det (les: nudiststrender!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til vi skal flytte til et avsidesliggende hus med hekk og hage, så jeg kan sprade naken omkring. Det er en sann prøvelse å bo i blokk med så mange gjenboere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å gå naken det er digg, hu jeg er sammen nå er 31 år og jeg er 17 år meg og hu går naken vær dag. liker og knulle overalt. bor på bondegår så det er ikke så mange som kan se.

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker å gå naken det er digg, hu jeg er sammen nå er 31 år og jeg er 17 år meg og hu går naken vær dag. liker og knulle overalt. bor på bondegår så det er ikke så mange som kan se.

:yvonne:

Var ikke du sammen med ei som var 40 da? Antar at det ikke er et nytt milf-troll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke du sammen med ei som var 40 da? Antar at det ikke er et nytt milf-troll...

kan holde på med flere da jeg er sammen med 40 åringen, men hu på 31 er en vininne av dama mi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke du sammen med ei som var 40 da? Antar at det ikke er et nytt milf-troll...

hvor gamel er du airi ?

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bodde i et kollektiv hvor vi hadde en "ugly naked guy" rett ovenfor oss. Han lukka ikke gardinene for å si det sånn...

Vi prøvde hardt å ikke titte ekstra (litt vanskelig siden han spradet med magen rett ut fram og tilbake i stua si), og tror ingen av oss ble kåte for å si det sånn :fnise:

Men sånn ellers hadde jeg nok kikka en ekstra gang om jeg hadde gått forbi et hus hvor de inni var nakne, men jeg hadde nok ikke tenkt noe særlig over det i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første jeg ville tenkt var at det var noe man ikke ser hver dag, vil jeg tro^^

Ville nok tatt en ekstra titt uansett, fordi både det vakre og det stygge tiltrekker oppmerksomhet, dog av forskjellig grunn. Men om det var en attraktiv jente/dame ville det nok blitt opptil flere ekstra blikk inn gjennom vinduet!

Jeg ville ikke tenkt på det som blotting, med mindre det falt inn under Straffelovens paragraf 201:

Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a) på offentlig sted,

b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller

c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år.

Ville neppe blitt kvalm, men den øvrige reaksjonen ville vært avhengig den nakne personen i vinduet sitt utseende.

Endret av Hankjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg kan gå naken, når jeg er ferdig med studentlivet og kan kjøpe egen leilighet.

Akkurat nå tror jeg ikke romkameratene mine ville satt pris at jeg vandre naken rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg sprader gjerne rundt naken, men har persiennene nede som oftest. Er ikke kjempenøye med det da, noen av de i blokka over gaten har garantert sett meg i blanke messingen. Har sett nakne naboer og, ikke noe big deal.

Bor i 3. etasje da, hadde jeg bodd på bakkeplan så hadde jeg sikkert vært nøyere på det. Hadde nok blitt litt brydd om jeg sto der naken og møtte øynene til noen som sto bare noen meter fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...