Gå til innhold

Paradisehotel Sverige. SPOILERTRÅD


cascadas

Anbefalte innlegg

Nå er jo söta bror i gang med en ny sesong av paradisehotel.

Håper folk kan bidra litt med spoilere osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kan man se den svenske? Står at jeg ikke kan se den i Norge på TV3 Play Sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker Hola (hola.org) kan du se det på tv3play.se.

Kopierer og limer inn det jeg skrev i en annen tråd etter å ha sett første episode:

Jau. Der var det litt av en samling. En jente med gigantisk overleppe, en som snakker 50-50 svensk/engelsk, guttene... ja...Einstein er ikke på hotellet denne gangen heller... Ikke noe nytt, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker Hola (hola.org) kan du se det på tv3play.se.

Kopierer og limer inn det jeg skrev i en annen tråd etter å ha sett første episode:

Jau. Der var det litt av en samling. En jente med gigantisk overleppe, en som snakker 50-50 svensk/engelsk, guttene... ja...Einstein er ikke på hotellet denne gangen heller... Ikke noe nytt, med andre ord.

Einstein var jo på hotellet. De første guttene virket jo mer smarte enn andre deltagere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker Hola (hola.org) kan du se det på tv3play.se.

Kopierer og limer inn det jeg skrev i en annen tråd etter å ha sett første episode:

Jau. Der var det litt av en samling. En jente med gigantisk overleppe, en som snakker 50-50 svensk/engelsk, guttene... ja...Einstein er ikke på hotellet denne gangen heller... Ikke noe nytt, med andre ord.

Tusen takk!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke noe særlig på sesongen som gikk tidligere i år. Men så langt liker jeg denne sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stårcat det er sesong fire, men det har jo vært flere sesonger enn det. Skjønner ikke hva de loker med. Hvilken sesong er det?

Anonymous poster hash: b6c67...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stårcat det er sesong fire, men det har jo vært flere sesonger enn det. Skjønner ikke hva de loker med. Hvilken sesong er det?

Anonymous poster hash: b6c67...ab0

Det gikk 2 sesonger på en annen kanal for lenge siden, blant annet den som svenskeprinsens forlovede var med i. Tror det var en tv4-kanal. De to regnes ikke med, tydeligvis.

Edit.: Ja, jeg er litt flau over å vite så mye om PH... :rodme:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk 2 sesonger på en annen kanal for lenge siden, blant annet den som svenskeprinsens forlovede var med i. Tror det var en tv4-kanal. De to regnes ikke med, tydeligvis.

Edit.: Ja, jeg er litt flau over å vite så mye om PH... :rodme:

Ja, jeg husker dem. Jeg så bare litt av sesong to, og aldri sesong en. Merkelig at de liksom ikke teller med.

Anonymous poster hash: b6c67...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fant et intervju av Saga på youtube hvor hun avslører alt. Så nå vet jeg både vinner, hvem som har sex og hvem som kommer inn igjen.

Er utrolig skuffa over at Paulina kom inn igjen, liker ikke at gamle deltagere skal få en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, liker ikke Paulina jeg heller. hun er så harry med de fæle silikonpuppene.

fant det intervjuet med Saga jeg også. hvem prata hun med (eller trodde at hun prata med)? skjønte ikke helt... vet hun ikke at hun ikke får lov å si hvem som vinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått trodde hun at det var noen fra en radiokanal som hadde med innspillingen å gjøre. Men, forstår heller ikke helt. Har forstått det sånn at hun må belage seg på en skikkelig bot når sesongen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...