Gå til innhold

Hvor mye koster PT på senter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! (: Jeg skal melde meginn på treningssenter, og jeg vet at jeg kommer til å trenge en del PT timer pga motivasjon og at jeg har null peiling. Jeg er ikke fattig, men har ikke lyst til å sløse heller.

Bor i Trondheim kommune så både 3T, Elixia, Sats og evt. andre er aktuelle. Så jeg lurer bare på hvor mye det koster med PT på ulike sentere. Fint om dere som trener på disse kjedene kan si noe om hva dere synes om forholdet til pris og kvalitet.

Tusen takk :)



Anonymous poster hash: f4dc8...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bustyvel

Du spør om forholdet mellom kvalitet og pris, det er ikke kjedebestemt, men snarere bestemt av hvilket menneske du ender opp med, ekstrem variasjon i kompetanse etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det stor forskjell på; alt ettersom de er utdannet nivå 1, 2 eller 3. På elixia er det billigere per time, jo fler timer du kjøper. Min trener kostet 1.300 for en time, men 7700 for ti. (: (dette er da nivå 3.). Når du starter på elixia får du to pt-timer gratis først, så kan du bestemme selv om du vil kjøpe fler timer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det stor forskjell på; alt ettersom de er utdannet nivå 1, 2 eller 3. På elixia er det billigere per time, jo fler timer du kjøper. Min trener kostet 1.300 for en time, men 7700 for ti. (: (dette er da nivå 3.). Når du starter på elixia får du to pt-timer gratis først, så kan du bestemme selv om du vil kjøpe fler timer etterpå.

1300??? :O Hvordan har du råd til det? Sykt mye bare for å instruere noen i trening liksom

Anonymous poster hash: 4c82a...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1300??? :O Hvordan har du råd til det? Sykt mye bare for å instruere noen i trening liksom

Anonymous poster hash: 4c82a...f92

Som sagt, det blir billigere jo fler timer man kjøper om gangen - for ti timer koster det, som sagt, 7700kr, og da er det 'bare' 770,- per time.

Jeg trener kettlebell og han er en av europas beste utøvere, så det er ikke 'bare' instruering i en time. ;)

Endret av FitnessIna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...