Gå til innhold

Endeøig ser jeg at


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare dele en deilig følelse egentlig :) Jeg har de siste mnd gått ned 12 og trenger å gå ned ca 15 kg til. Jeg merker det på klærne og når jeg ser på bilder fra i vår, men har ikke helt følt at jeg har mistet så mange kg. 12 kg er jo en del :)

Jeg var på butikken en snartur i sta og selv om at jeg kjørte bil så ble buksa mi ganske våt, var pøsregn og sterk sidevind. Jeg gikk inn i stuen, tok av meg buksa og satre meg i sofaen. Sitter her bukseløs men de andre klærne på. Jeg har hatt veldog fokus på magen min under slankingen og litt lårene. Og først nå ser jeg hvor mye mindre både lår og legger er. Så herlig da! :) Tenk at jeg forhåpentligvis blir slank om noen mnd :danse: Nå føles det mer verd å legge om livsstilen min :)

Andre som har fått den aha-så-deilig-følelsen helt uventet pga vekttap?

Anonymous poster hash: 6c2c7...ac2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grrr, overskriften ble feil ja. Skulle stå "endelig ser jeg at "slankingen" var verd det". Beklager div skrivefeil, skulle ordne overskriften og så lese over innlegget. Kom borti post med et uhell

Anonymous poster hash: 6c2c7...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :hug: Når jeg fortalte noen venninner om at jeg hadde gått ned ti kg så fikk jeg bare tafatte javel/ok til svar, følte at det ikke betydde noe så godt å høre her at det faktisk betyr noe! Venninnene mine har alltid vært slanke bortsett fra å veie 2 kg for mye innimellom og klager over det, jeg klager ikke over vekta mi til noen egentlig. Kanskje de er sjalu for at jeg gikk ned ti kg :klo:

Anonymous poster hash: 6c2c7...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...