Gå til innhold

Leve på smoothie i 3-4 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde vell strengt talt tenkt på dette før? Hvis du har lyst på slapp hud og miste muskler så værse god.. men ikke kom å klag etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har lagt på deg TRE kilo frøken. Jeg har selv vært ung og vet hvordan jeg jogget og kuttet ut sjokolade/sauser og fet mat før bikinisesongen og to-tre kilo føltes MYYYE.

Men i dag ler jeg litt av det. Jeg var veltrent og slank og tror det var bare meg som la merke til de 2-3 kiloene jeg slet sånn for å tape hver vår.

Jeg klarte å ødelegge forbrenningen ved å slanke meg og jeg var slank, men finleste kroppen i speilet og ville absolutt ikke ha et gram mer enn jeg måtte på magen. Hvis du klarer, er det beste å få et litt mer avslappet forhold til kroppen. Det er greit å trene mer og spise sunt, men kroppen tilpasser seg selv sin idealvekt uten at du trenger slanke deg.

Hvem sammenligner du deg med når du skal ned tre kilo? Deg selv før du la på deg eller modeller? Alle går litt opp og ned i vekt i perioder innenfor 4-5 kilo, det er normalt.

Hvis du treffer drømmemannen på stranda og han overser deg fordi du ikke har gått ned 3 små kilo, vil du fremdeles synes han er et attraktivt menneske som du kan tenke deg å ha som kjæreste? Vil du ikke heller ha en mann som ser deg som person og ikke som en kropp?

Jeg kan forstå at du synes tre kilo er mye, men sannheten er en helt annen. Jeg pinte meg og levde på sultegrensa i forsøket på å holde en idealvekt som var for lav for min kropp i god tro om at jeg skulle veie det samme som da jeg var 15 som 23-åring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke selvdisiplin og motivasjon nok til å slanke deg ved å trene og spise sunn mat, har du ikke selvdisiplin og motivasjon nok til å slanke deg ved en eller annen ekstremdiett. Om du tror slike tulledietter er noen enkel snarvei må du tro omigjen... Tvert i mot, det er mye lettere å gå ned i vekt når man faktisk kan spise seg mett og få i seg alle næringsstoffene man trenger, slik at kroppen ikke stadig går og skriker etter næring.

Etter den første uka kommer du til å ha så lyst på noe annet enn smoothie at du ikke kommer til å klare å tenke på annet enn mat. Og du kommer til å ha så lite energi at humør og energi blir dårligere og dårligere. Og treningen din, som er det avgjørende for hvorvidt du mister muskler eller ei, vil det definitivt ikke gå bra med.

Kort sagt: Du mister kanskje noen kg, men du kommer til å bli (avhengig av hvor lenge du gidder å holde på): Dvaskete og utrent, dritsulten, irritabel, energiløs, feilernært, og, når du begynner å spise normalt og variert igjen, kommer du mest sannsynlig til å legge på deg alt du gikk ned + litt til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg "lever" på smoothie, lager det til frokost og flere ganger om dagen.

I frokost smoothien bruker jeg forskjellige bær, frukt og grønnsaker, argi+ ,havegryn og chia frø. chia frø sveller i magen og gjør at du føler deg mett lenger, og er proppfull av næringsstoffer. Da klarer jeg meg helt til lunsj og lkansje enger hehe. og eple jus og vaniljeyoghurt.

Jeg pleier å ta spinat i smoothien, du smaker ikke smaken engang.

Avokado er og bra å ha i!!!

Jeg har gått ned jaffal 10 kilo på veldig kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "lever" på smoothie, lager det til frokost og flere ganger om dagen.

I frokost smoothien bruker jeg forskjellige bær, frukt og grønnsaker, argi+ ,havegryn og chia frø. chia frø sveller i magen og gjør at du føler deg mett lenger, og er proppfull av næringsstoffer. Da klarer jeg meg helt til lunsj og lkansje enger hehe. og eple jus og vaniljeyoghurt.

Jeg pleier å ta spinat i smoothien, du smaker ikke smaken engang.

Avokado er og bra å ha i!!!

Jeg har gått ned jaffal 10 kilo på veldig kort tid.

*Hvert fall.

Anonymous poster hash: 3b445...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Jeg "lever" på smoothie, lager det til frokost og flere ganger om dagen.

I frokost smoothien bruker jeg forskjellige bær, frukt og grønnsaker, argi+ ,havegryn og chia frø. chia frø sveller i magen og gjør at du føler deg mett lenger, og er proppfull av næringsstoffer. Da klarer jeg meg helt til lunsj og lkansje enger hehe. og eple jus og vaniljeyoghurt.

Jeg pleier å ta spinat i smoothien, du smaker ikke smaken engang.

Avokado er og bra å ha i!!!

Jeg har gått ned jaffal 10 kilo på veldig kort tid.

*kremt*

3 år gammel tråd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...