Gå til innhold

sex eller forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i ei knipe hvor jeg ikke vet om fyren faktisk er interessert eller om all innsatsen er for å få sex. Noen ganger virker det som det ligger en interesse bak, mens andre ganger så blir jeg i tvil.

Hva er tydelige tegn på at han bare er ute etter sex? Og hva kan tyde på at han vil noe mer?

Del gjerne de erfaringer dere har fra begge sider av saken.



Anonymous poster hash: bde03...0d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er vel å prøve å snakke om fremtiden, veien videre fra flørtingen og datingen, og spørre ganske rett ut hvorvidt han er interessert i noe seriøst med tiden eller ikke. Det er vanskelig å lyve når man blir spurt direkte, ansikt til ansikt om noe.



Anonymous poster hash: b0b01...c4d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller kanskje begge deler?

OK. Jeg skal røpe meg:

Jeg er en sterk tilhenger av å gå sexvegen, ha sex tidligst mulig, fordi min erfaring er at det er korteste vegen inn i et forhold. Dessuten er det ganske drepende å befinne seg i et forhold med noen som er "enkel i kosten" - så det kan man jo like gjerne finne ut av med en gang.

Det beste tegnet er om han er komfortabel med å være hos deg uten at det absolutt skal være sex hele tida. Blir han med og handler, finner han på ting dere kan gjøre i lag - dagligdagse hverdagslige ting?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller kanskje begge deler?

OK. Jeg skal røpe meg:

Jeg er en sterk tilhenger av å gå sexvegen, ha sex tidligst mulig, fordi min erfaring er at det er korteste vegen inn i et forhold. Dessuten er det ganske drepende å befinne seg i et forhold med noen som er "enkel i kosten" - så det kan man jo like gjerne finne ut av med en gang.

Det beste tegnet er om han er komfortabel med å være hos deg uten at det absolutt skal være sex hele tida. Blir han med og handler, finner han på ting dere kan gjøre i lag - dagligdagse hverdagslige ting?

Det er ikke slik at det er sex hver gang vi treffes. Vi har også gjort ting som å gå ut å spise å sånt, men oftest er vi hjemme hos en av oss. Han spør også til tider mye om hva som skjer i livet mitt, og husker ting jeg har sagt. Det er dette som får meg til å tenke at han er interessert i noe mer, men likevel føler jeg at han kanskje ikke er så seriøs. Tenker litt at han prøver å virke interessert for å få seg noe. Men er gutter så kyniske? Man må vel også gå lei etterhvert hvis han ikke finner meg så interessant?

Jeg har nok litt skyld i at det har gått slik, jeg er ikke noe flink til å ta ting videre og synes det er litt skummelt å introdusere for venner og slikt da jeg ikke vet hva han tenker. Jeg er også konfliktsky, så å skulle ta opp dette tema er veldig skummelt. Noen tips?

Anonymous poster hash: bde03...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppet å spørre direkte. Bedre å gå rundt grøten, og støtte seg til anonyme mennesker på internett, fremfor å snakke direkte med vedkommende man har en relasjon til.

Anonymous poster hash: 18cfa...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Er i ei knipe hvor jeg ikke vet om fyren faktisk er interessert eller om all innsatsen er for å få sex. Noen ganger virker det som det ligger en interesse bak, mens andre ganger så blir jeg i tvil.

Hva er tydelige tegn på at han bare er ute etter sex? Og hva kan tyde på at han vil noe mer?

Del gjerne de erfaringer dere har fra begge sider av saken.

Anonymous poster hash: bde03...0d7

Er han kun ute etter sex vil du merke det ganske kjapt. Alle er jo forskjellige der, men han vil gjerne være litt cocky og gi litt faen i deg. Er han interessert tar han gjerne kontakt oftere og prøver hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at det er sex hver gang vi treffes. Vi har også gjort ting som å gå ut å spise å sånt, men oftest er vi hjemme hos en av oss. Han spør også til tider mye om hva som skjer i livet mitt, og husker ting jeg har sagt. Det er dette som får meg til å tenke at han er interessert i noe mer, men likevel føler jeg at han kanskje ikke er så seriøs. Tenker litt at han prøver å virke interessert for å få seg noe. Men er gutter så kyniske? Man må vel også gå lei etterhvert hvis han ikke finner meg så interessant?

Jeg har nok litt skyld i at det har gått slik, jeg er ikke noe flink til å ta ting videre og synes det er litt skummelt å introdusere for venner og slikt da jeg ikke vet hva han tenker. Jeg er også konfliktsky, så å skulle ta opp dette tema er veldig skummelt. Noen tips?

Anonymous poster hash: bde03...0d7

Vet du, jeg tror han allierer seg med deg for å få til et forhold. Det du skriver virker riktig bra.

Kjør på. Ton flagg og begynn å jobbe det i retning forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror han allierer seg med deg for å få til et forhold. Det du skriver virker riktig bra.

Kjør på. Ton flagg og begynn å jobbe det i retning forhold.

TS her. Jeg håper det :) Skal prøve å ta ting videre og se hva som skjer. Det er jo litt merkelig å vise så mye interesse hvis han egentlig ikke liker meg så godt.

Anonymous poster hash: bde03...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt merkelig å vise så mye interesse hvis han egentlig ikke liker meg så godt.

Anonymous poster hash: bde03...0d7

Nnnnnnneeettoooooopp.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...