Gå til innhold

Ga bort nummeret mitt i helga, når bør jeg høre fra han?


Singel og lei

Anbefalte innlegg

Trodde onsdag var offisiell kontakt-etter-helgen-dag :vetikke:

For de som ikke vil virke for pågående altså.

Lykke til uansett :)



Anonymous poster hash: 9c755...db6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det tenker jeg og - enn om det ble feil nummer?? :P Men han vet jo hva jeg heter og nummeret mitt er enkelt å finne, hans er ikke listet noen steder.

Han spurte egentlig om jeg hadde hans nr, men jeg sa at det var han som måtte ta initiativet til kaffen. Angrer litt på det nå, selv om jeg liker best når mannen tar det steget :)

Or maybe he's just not that into you :vetikke:

Anonymous poster hash: aeea3...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde onsdag var offisiell kontakt-etter-helgen-dag :vetikke:For de som ikke vil virke for pågående altså.Lykke til uansett :)Anonymous poster hash: 9c755...db6

Takk for det :) Er mye mulig det bare er jeg som er utålmodig :P Tenker selv at om jeg ikke hører noe innen i morgen så slutter jeg å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Or maybe he's just not that into you :vetikke:Anonymous poster hash: aeea3...565

Jo, absolutt! Derfor jeg heller vil at han skal ta kontakt enn motsatt, jeg vet jo at jeg er interessert :) Men hvorfor foreslå kaffe og be om nummeret da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tenker jeg og - enn om det ble feil nummer?? :P Men han vet jo hva jeg heter og nummeret mitt er enkelt å finne, hans er ikke listet noen steder.

Han spurte egentlig om jeg hadde hans nr, men jeg sa at det var han som måtte ta initiativet til kaffen. Angrer litt på det nå, selv om jeg liker best når mannen tar det steget :)

Jeg fikk mld :bolledeig:

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mld :bolledeig:Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Hva skrev han, forresten? Nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et dårlig tegn at han sendte melding i stedet for å ringe? Hadde han vært interessert i mer enn sex hadde han vel ringt, eller?

Anonymous poster hash: 4dc97...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et dårlig tegn at han sendte melding i stedet for å ringe? Hadde han vært interessert i mer enn sex hadde han vel ringt, eller?Anonymous poster hash: 4dc97...439

Nå var det ikke jeg som er TS som fikk melding, men jeg syns sms er bedre enn telefonsamtale når det er for å avtale en kaffe eller for å si hei etter å ha utvekslet nummer på byen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Regelen" er vel innen 3 dager.

Ikke for desperat, ikke for kostbar.

Føler tida renner ut her... :P Bare vent til torsdag, har jeg ikke hørt noe til da kommer jeg til å komme hit og overanalysere hvorfor han ikke tok kontakt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skrev han, forresten? Nysgjerrig :P

Han sa han hadde hatt en kjempefin helg med meg og så litt opplysninger om noe praktisk han snakket om å hjelpe meg med.. har sendt et par mld frem og tilbake nå med litt flørting og sånt.

Er det ikke et dårlig tegn at han sendte melding i stedet for å ringe? Hadde han vært interessert i mer enn sex hadde han vel ringt, eller?

Anonymous poster hash: 4dc97...439

Jeg er glad han ikke ringte. Da hadde jeg fått panikk og startet og kaldsvette :P Ringes kan vi gjøre senere.

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han hadde hatt en kjempefin helg med meg og så litt opplysninger om noe praktisk han snakket om å hjelpe meg med.. har sendt et par mld frem og tilbake nå med litt flørting og sånt. Jeg er glad han ikke ringte. Da hadde jeg fått panikk og startet og kaldsvette :P Ringes kan vi gjøre senere. Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Så braaaa :D Glad på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så braaaa :D Glad på dine vegne :)

Takk :)

Jeg krysser fingrene for deg. Måten du forteller om han på så høres han interesesrt i deg, så selv om du ikke hører noe i dag eller i morgen er jo ikke løpet kjørt.

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mld :bolledeig:

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Så kjempebra. Gratulerer!

Hils han fra oss på forumet, da. ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg krysser fingrene for deg. Måten du forteller om han på så høres han interesesrt i deg, så selv om du ikke hører noe i dag eller i morgen er jo ikke løpet kjørt. Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Ja, jeg kan ikke ha tolket han feil tror jeg - så jeg gir ikke opp helt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...