Gå til innhold

Ga bort nummeret mitt i helga, når bør jeg høre fra han?


Singel og lei

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok endelig mot til meg i helga og snakket med en jeg liker veldig godt. Vi har vært på hils lenge, og jeg har følt at han har virket interessert, noe han bekreftet lørdag tror jeg. Vi hadde en lengre samtale med både flørting og snakk om fremtidsplaner og annet der han etterhvert foreslo at vi skulle møtes for en kaffe en dag og spurte om jeg hadde nummeret hans. Svarte at han måtte ta initiativet og han tok nummeret mitt.

Når kan jeg forvente å høre fra han? Eller, når skal jeg gi opp og slutte å vente? Vet det bare er tirsdag, men hadde forventet å høre noe snart :)

Vi er begge rundt 30 hvis det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sitter sikkert på et annet forum og lurer på hvor lenge han skal vente. Så det kommer an på svarene han får hos herreguiden.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si. Kanskje han venter med å spørre til torsdag, så dere kan møtes i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter sikkert på et annet forum og lurer på hvor lenge han skal vente. Så det kommer an på svarene han får hos herreguiden.

Haha - nesten så jeg håper det, så jeg ikke er alene om å lure :P Angrer på at jeg ikke bare fikk hans nummer, men jeg liker at mannen tar initiativet og følte jeg gjorde min del ved å ta kontakt og vise interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si. Kanskje han venter med å spørre til torsdag, så dere kan møtes i helga?

Det kan jo være ja? Åh, det skulle vært noen faste regler for dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg venter også på at en skal ta kontakt, men jeg er ikke interessert i et forhold, bare mer sex. Jeg synes han virket halvveis usikker da jeg ga ham nummeret mitt, men hele natta var fin, så vi får se. Tror han er litt redd for at jeg ønsker forhold.

Regner med at slik kontakt vanligvis skjer i helgene når folk ikke har hverdagen å drive med. Ikke vits i å stresse før det har gått et par helger med null kontakt, tenker jeg.



Anonymous poster hash: e5eab...e82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg venter også på at en skal ta kontakt, men jeg er ikke interessert i et forhold, bare mer sex. Jeg synes han virket halvveis usikker da jeg ga ham nummeret mitt, men hele natta var fin, så vi får se. Tror han er litt redd for at jeg ønsker forhold.Regner med at slik kontakt vanligvis skjer i helgene når folk ikke har hverdagen å drive med. Ikke vits i å stresse før det har gått et par helger med null kontakt, tenker jeg. Anonymous poster hash: e5eab...e82

Jeg tenker at hvis jeg ikke hører fra han før til helgen igjen er ikke vi interessert på samme måte :P Men mulig jeg ikke forstår meg på menn, i og med at jeg er singel på 4.året.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man bør høre noe i løpet av en uke. Hvis ikke så er ikke interessen så stor.



Anonymous poster hash: e41e8...b20
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mange snakk om tredagersregelen. Ikke at jeg har lest "The Game" men jeg tror det kommer derfra.

Så tre dager, innen det bør du høre fra han. Søndag, mandag tirsdag, ja du bør høre i kveld.

Er du veldig spent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis jeg ikke hører fra han før til helgen igjen er ikke vi interessert på samme måte :P Men mulig jeg ikke forstår meg på menn, i og med at jeg er singel på 4.året.. :)

Men noen kan føle det tryggere å møtes i helgen fordi man er litt sjenert, og da hjelper det at man "tar et glass vin"..

Jeg venter forsåvidt også på telefon.. Han spurte om nr mitt.. så håpet er der.. men jeg har ikke hans, og han har ikke facebook, og jeg vet ikke etternavnet, så ja.. jeg får ikke tatt initiativ selv…

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mange snakk om tredagersregelen. Ikke at jeg har lest "The Game" men jeg tror det kommer derfra.

Så tre dager, innen det bør du høre fra han. Søndag, mandag tirsdag, ja du bør høre i kveld.

Er du veldig spent?

Kjempespent! Når jeg endelig turte å gå bort og prate, ble jeg veldig glad over reaksjonen hans og at han ville vi skulle treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men noen kan føle det tryggere å møtes i helgen fordi man er litt sjenert, og da hjelper det at man "tar et glass vin".. Jeg venter forsåvidt også på telefon.. Han spurte om nr mitt.. så håpet er der.. men jeg har ikke hans, og han har ikke facebook, og jeg vet ikke etternavnet, så ja.. jeg får ikke tatt initiativ selv… Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Jo, det er sant! Selv tok jo jeg kontakt med han ute på byen, nettopp fordi jeg ikke har turt i edru tilstand :)

Åh, har du ventet lenge du da? Håper du hører noe snart :)

Vi er venner på Facebook, har "alltid" visst hvem han er uten at vi har snakket noe mer enn "hei" tidligere. Han har studert borte fra hjembyen vår i flere år, og flyttet tilbake for et halvt år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har gitt nummeret mitt til har sendt tekstmelding typ... 15 min senere, og maks senest dagen etter...



Anonymous poster hash: aeea3...565
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man bør høre noe i løpet av en uke. Hvis ikke så er ikke interessen så stor. Anonymous poster hash: e41e8...b20

Det er jo så lenge :P

Tidligere har de enten lagt meg til på facebook noen dager etter at vi har møttes og deretter startet en prat, eller spurt etter nummer på jobben min (Jobbet på en kiosk ved siden av utdanning) og da har jeg hørt fra de samme kveld, sånn etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De jeg har gitt nummeret mitt til har sendt tekstmelding typ... 15 min senere, og maks senest dagen etter... Anonymous poster hash: aeea3...565

Litt det jeg og er "vant" til! Gjelder det og om du møter de ute på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det jeg og er "vant" til! Gjelder det og om du møter de ute på byen?

Gjelder uansett egentlig.

Anonymous poster hash: aeea3...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sant! Selv tok jo jeg kontakt med han ute på byen, nettopp fordi jeg ikke har turt i edru tilstand :)

Åh, har du ventet lenge du da? Håper du hører noe snart :)

Vi er venner på Facebook, har "alltid" visst hvem han er uten at vi har snakket noe mer enn "hei" tidligere. Han har studert borte fra hjembyen vår i flere år, og flyttet tilbake for et halvt år siden.

Har ventet like lenge som deg. Siden helgen ;) Utålmodig og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ba om å få nr hans og.. Tenk om han tastet feil nr når jeg ga nr mitt?

Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet like lenge som deg. Siden helgen ;) Utålmodig og skjønner ikke hvorfor jeg ikke ba om å få nr hans og.. Tenk om han tastet feil nr når jeg ga nr mitt? Anonymous poster hash: 41ca2...54f

Haha, det tenker jeg og - enn om det ble feil nummer?? :P Men han vet jo hva jeg heter og nummeret mitt er enkelt å finne, hans er ikke listet noen steder.

Han spurte egentlig om jeg hadde hans nr, men jeg sa at det var han som måtte ta initiativet til kaffen. Angrer litt på det nå, selv om jeg liker best når mannen tar det steget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...