Gå til innhold

Utenlandsk nettdatingside


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som kan anbefale noen seriøse nettdatingsider?

Jeg ser først og fremst for meg øst-europa (Ukraina/Russland)

Jeg har kikket litt inne på noen sider, men de jeg har sett på gir meg ett veldig useriøst inntrykk.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du seriøs selv da? Jeg mener, du har plukket ut land som praktisk talt har kjøpebruder og golddiggers som varemerke... Det må vel være fordi du ønsker deg noe kjapt og enkelt?

Anonymous poster hash: a090c...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i Ukraina ABB fant seg postordrekjæreste?

Det er jævlig harry å søke målrettet etter kjæreste i de landene der. Kan jeg spørre hvorfor du gjør det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i Ukraina ABB fant seg postordrekjæreste?

Det er jævlig harry å søke målrettet etter kjæreste i de landene der. Kan jeg spørre hvorfor du gjør det?

Jeg liker øst-europa. Jeg har vært i noen øst-europeiske land i forbindelse med noe frivillig arbeid jeg har gjort.

Og så er jeg fascinert av de historiske båndene mellom de skandinaviske vikingene som reiste nedover på elvene i øst-europa, og har lyst til å oppleve mer av disse landene.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs selv da? Jeg mener, du har plukket ut land som praktisk talt har kjøpebruder og golddiggers som varemerke... Det må vel være fordi du ønsker deg noe kjapt og enkelt?

Anonymous poster hash: a090c...a73

Ja. Jeg er seriøs. Men som du sier så er det en stor fare for å møte golddiggers der, så derfor er jeg også litt skeptisk, og vil prøve å finne noen seriøse nettsider.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker øst-europa. Jeg har vært i noen øst-europeiske land i forbindelse med noe frivillig arbeid jeg har gjort.

Og så er jeg fascinert av de historiske båndene mellom de skandinaviske vikingene som reiste nedover på elvene i øst-europa, og har lyst til å oppleve mer av disse landene.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Da ville jeg heller reist dit på en lengre ferie/språkkurs etc, og sett om det var mulig å møte noen på mer naturlig vis.

Dersom en av mine kamerater eller kollegaer plutselig var i et forhold med en russisk dame fra internett, da hadde jeg sluttet å ta vedkommende seriøst. Beklager, men sant.

Har du noen gang vært i et forhold med en norsk kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg heller reist dit på en lengre ferie/språkkurs etc, og sett om det var mulig å møte noen på mer naturlig vis.

Dersom en av mine kamerater eller kollegaer plutselig var i et forhold med en russisk dame fra internett, da hadde jeg sluttet å ta vedkommende seriøst. Beklager, men sant.

Har du noen gang vært i et forhold med en norsk kvinne?

Jeg ser mer for meg å komme i kontakt med noen først, via nettet og så at jeg reiser ned og treffer de, og så ta det derfra.

Omtrent slik man gjør om man treffer noen fra sukker eller møteplassen.

Jeg tror mine venner og venninner som kjenner meg godt, vil bli glade på mine vegne om jeg treffer noen. Uavhengig av hvor de kommer fra. Om noen mer perifere bekjentskaper skulle se på meg som useriøs, bryr jeg meg lite om. Slike mennesker klarer jeg meg greit uten.

Jeg har vært i forhold med norske damer ja. Men mest kortvarige.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du svarer så høflig selv om jeg er litt frekk :-)

Jeg er bare så skeptisk til menn som bevisst finner seg kone i fattige land. Kan ikke noe for det :-(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du svarer så høflig selv om jeg er litt frekk :-)

Jeg er bare så skeptisk til menn som bevisst finner seg kone i fattige land. Kan ikke noe for det :-(

Jeg er høflig fordi det betyr ingenting for meg hva du mener.

Og jeg forventer ikke at du skal ha forutsetninger til å forstå mine valg.

Min far forlot meg, moren og søsteren min da jeg var liten.

Slik hans far forlot ham da han var liten.

Jeg hadde en veldig dårlig barndom, og jeg hater faren min for det han gjorde.

Min drøm gjennom hele livet har vært å ikke bli som ham. Men å få en familie. En familie å forsørge, å plukke blåbær sammen med, spise middag med, og reise på ferier med. Slike ting som mange tar for gitt. Men som faren min ikke klarte å gjøre for oss.

Og jeg har brukt store deler av livet på å jobbe, studere, og har klart å få meg mitt eget lille firma.

Jeg har ikke klart å etablere meg før fordi jeg ville ha alt det økonomiske på plass først. Fordi mine barn skal slippe å oppleve å ikke ha råd til ferie.

Pga jobben er jeg heller ikke så flyttbar, og bor ute i distriktet.

Derfor har jeg vurdert å se til utlandet. Og mine venner forstår dette.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du svarer så høflig selv om jeg er litt frekk :-)

Jeg er bare så skeptisk til menn som bevisst finner seg kone i fattige land. Kan ikke noe for det :-(

Vel, så grusomt fattige er ikke de fleste i Russland idag. Det er en enorm forskjell mellom Thailand/Fillipinene og Russland for å si det slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høflig fordi det betyr ingenting for meg hva du mener.

Og jeg forventer ikke at du skal ha forutsetninger til å forstå mine valg.

Min far forlot meg, moren og søsteren min da jeg var liten.

Slik hans far forlot ham da han var liten.

Jeg hadde en veldig dårlig barndom, og jeg hater faren min for det han gjorde.

Min drøm gjennom hele livet har vært å ikke bli som ham. Men å få en familie. En familie å forsørge, å plukke blåbær sammen med, spise middag med, og reise på ferier med. Slike ting som mange tar for gitt. Men som faren min ikke klarte å gjøre for oss.

Og jeg har brukt store deler av livet på å jobbe, studere, og har klart å få meg mitt eget lille firma.

Jeg har ikke klart å etablere meg før fordi jeg ville ha alt det økonomiske på plass først. Fordi mine barn skal slippe å oppleve å ikke ha råd til ferie.

Pga jobben er jeg heller ikke så flyttbar, og bor ute i distriktet.

Derfor har jeg vurdert å se til utlandet. Og mine venner forstår dette.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Høres fint ut. Min far derimot har alltid vert der for meg, også min mor. De har aldri gått fra hverandre selv om faren min ikke tjener så godt og det har vert en del krangling. Ønsker det samme som deg egentlig, har vel arvet standhaftigheten på den måten fra mine foreldre :)

Har ikke noen nettside derimot.

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt innpå mamba.ru nå.

Førsteinntrykket er bra.

Men jeg ser en del som har bilder av seg selv, som er tydelig tatt profesjonelt, og mange som har veldig lettkledde bilder. Disse er vel typisk golddiggere, eller i verste fall rene svindlere.

Så jeg får prøve å sile ut de som ser snillest ut på bildene :)

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS

Jeg så en eller annen dokumentar på tv om en nordmann som dro til Ukraina for å møte damer han hadde møtt via en nettside. Viste seg å være temmelig jålete, sure berter som kun var ute etter oppvartning. Men jeg la merke til at rollene disse damene hadde med seg, virket ganske trivelige. Dette er også unge kvinner, og de snakker flytende engelsk og i visse tilfeller har de også lært seg norsk. Og de virket hyggelige. Hva om du heller forsøkte å komme i kontakt med en slik tolkedame? Du skriver at du bor ute i distriktene/bygda. Og jeg vet ærlig talt ikke om det er det de ønsker seg disse østeuropeiske damene som driver nettdating. Det er lite sannsynlig at de søker seg til Vesten fordi de har så lyst til å bo i en dal langt utenfor allfarvei. Der er de nok like norske kvinner.

Anonymous poster hash: a090c...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rollene= tolkene (innlegget over)

Anonymous poster hash: a090c...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS

Jeg så en eller annen dokumentar på tv om en nordmann som dro til Ukraina for å møte damer han hadde møtt via en nettside. Viste seg å være temmelig jålete, sure berter som kun var ute etter oppvartning. Men jeg la merke til at rollene disse damene hadde med seg, virket ganske trivelige. Dette er også unge kvinner, og de snakker flytende engelsk og i visse tilfeller har de også lært seg norsk. Og de virket hyggelige. Hva om du heller forsøkte å komme i kontakt med en slik tolkedame? Du skriver at du bor ute i distriktene/bygda. Og jeg vet ærlig talt ikke om det er det de ønsker seg disse østeuropeiske damene som driver nettdating. Det er lite sannsynlig at de søker seg til Vesten fordi de har så lyst til å bo i en dal langt utenfor allfarvei. Der er de nok like norske kvinner.Anonymous poster hash: a090c...a73

Jeg kommer bevisst til å unngå de som ser jålete ut på bilder. Man kan selvfølgelig ikke vite hvordan en person er som menneske kun basert på bilder. Men det gir en liten pekepinn.

Det er forsåvidt en god ide, og forsøke å komme i kontakt med en tolk. Det ville jo vært perfekt å treffe ei som allerede kan norsk. Men jeg ser for meg at det ikke er så veldig mange av disse.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skrevet en del om dette emnet i følgende tråder tidligere for de som har interesse av å lese mer:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=701471

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=844333

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=845312

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=851490

Som du vil se i slike tråder om menn som ønsker å gifte seg "utenlands" har norske kvinner generellt en del fordommer mot dette, med noen eksempler uthevet i rødt nedenfor.....

Et eksempel på en bra datingside (den beste av alle de store i mine øyne) er: http://freeukrainianwomen.com og som nummer 2 http://www.ukrainedate.com

For de som ikke gidder å lese hele trådene er innholdet i noen av mine innlegg her:

Har du passert 35 og ønsker en seriøs partner for å stifte familie?
Synes du at det er vanskelig å finne oppegående norske kvinner uten for mye ballast og for mange kilo?
Har du et stabilt liv og er trygg på deg selv?
Har du litt erfaring med kvinner og en smule intelligens mellom ørene?
Kan du tenke med det riktige hodet idet du blir blendet av det motsatte kjønn?
Svarer du ja på dette synes jeg du bør vurdere en partner fra østeuropa.
Der kan du (om du er mann for det) "velge" en kvinne som er vesentlig yngre og vakrere enn du kan finne her hjemme. En kvinne i midten av tyve årene har sjelden ballast og ofte ikke fått barn enda.
Og det aller viktigste for meg; jeg kunne finne en med de personlig egenskapene jeg setter høyest.
Ikke tro på halvparten av det du hører eller leser om dette emnet.

Det er ikke mulig å generalisere om mennesker.
Men de er kvinner og responderer positivt på det samme som andre kvinner.
Omtanke, kjærlighet og oppmerksomhet, hvis ikke vil det ikke vare.
Anbefalt fremgangsmåte etter min mening er noen enkle brev og telefonsamtaler for så å møte 1-3 kvinner i løpet av en helg. OBS! Begge parter må beherske et felles språk, som oftest engelsk.
Dette vil åpne øynene dine og gjøre deg istand til å legge en strategi for å finne din rette i løpet av det kommende året.
Noen liker å skrive, andre foretrekker telefon og noen inviterer de utvalgte hit for å bo her en stund.
Personlig synes jeg en kombinasjon av all mulig kommunikasjon og møter er svært viktig.
Dette kan være et av de viktigste valgene du kommer til å gjøre i ditt liv.

------------------------------

Jeg bestemte meg allerede i ung alder for ikke å gifte meg før etter 40.

Men i motsetning til deg hadde jeg ingen mangel på kvinner i livet mitt.

Når jeg passerte 38 begynte jeg å date med sikte på å starte familie, ikke noen flere forhold, nå var tiden inne for å finne kvinnen i mitt liv.

Kravene var høye, alder fra 10 til 20 år yngre, ikke barn, intelligent, ambisiøs, selvstendig og med overskudd av energi og tiltakslyst. I tillegg måtte hun være slank, fysisk sterk, pen og attraktiv, som en 8-10er.

De neste 4-5 årene fant og dated jeg en 6-7 unge kvinner fra området rundt Oslofjorden og ned til Gøteborg som fosåvidt oppfyllte alle ønsker,, men ikke helt en slik partner jeg kunne tenke meg å tilbringe resten av livet sammen med. Jeg begynte å føle at tiden var i ferd med å renne ut,, og bestemte meg for å se utover landegrensene. Jeg snakker flere språk flytende, er pragmatisk og kan sjarmere kvinner uten felles språk, så det var ikke så nøye hvor jeg fant henne, men jeg ønsket en hvit kvinne.

I løpet av de neste par årene dated jeg et ti-talls kvinner fra øst Europa i tillegg til de jeg kunne finne på hjemmebane. Var nær ved å falle for en flott Oslo jente, som jeg har opprettholdt kontakten nesten helt til nå. Hun har rukket å gifte og skille seg to ganger allerede, med to barn. Jeg giftet meg med den "perfekte drømmen" fra øst Europa, har to barn sammen med henne og skal skilles nå etter 15 år. Mange gode år sammen, men det varte ikke livet ut. Allikevel er erfaringene gode, og jeg har en helt annen forståelse for slike ekteskap nå enn jeg hadde tidligere. Så jeg kommer troligvis til å gifte meg med en ny flott kvinne fra øst Europa ved utgangen av det året her.

Vet ikke om det er noe for deg, hvis man ikke får det til på hjemmebane, tror jeg ikke det er lett å score på bortebane heller. Så vidt jeg har kunnet se blant venner og bekjente, er det så absolutt ingen snarvei til et lykkelig forhold. Har mange venner (også menn med skikkelig drag) som ønsket en kvinne å stifte familie med, men som aldrig kom i mål. Og en uforståelig stor andel av kvinnene jeg kjenner her hjemme, som er 35++ med barn og ekteskap bak seg, har ingen planer om å noensinne stifte familie igjen.

------------------------------

Jeg er helt enig med deg, at det er på tide å få ut fingeren,, Årene går fort, og snart sitter du i samme fellen som så mange andre menn, som har vært litt sene med å stifte familie. Det er ganske glissent med kone emner i slutten av 30 årene her hjemme på berget. Og etter endel havarerte forhold i kjølevannet har de som oftest ganske så rigide krav om hva som skal til for å prøve på en ny runde.
Det er atskillig mere å velge i blant de som er 10 år yngre, men det forutsetter at du har det som behøves for å kapre en yngre jente.
Om du av ulike grunner mislykkes med å finne en her hjemme, kan det da ikke være noe galt i å utvide horisonten. Sett fra min side vil det si øst Europa.
Vakre og flotte kvinner finner du overalt i verden, såvel i Norge som i Ukraina eller Russland.
Personlig vil jeg anbefale Ukraina. Der kan du finne jenter som ser nesten skandinaviske ut, og du behøver ikke visum dit. Norwegian flyr direkte til Kiev to ganger i uken for noen hundrelapper.
Føler du at du behøver hjelp til å finne en passende kvinne vil jeg anbefale en "matchmaker" / ekteskapsbyrå. Det finnes noen få seriøse med mange nordmenn blant kundene.
Har du ok engelsk kunnskaper, og har lyst til å ordne alt selv, vil jeg anbefale en datingside hvor du betaler for medlemskap, og har fri kommunikasjon med alle de kvinnene som har registrert profilene sine der.

En veldig bra slik side er eksempelvis, freeukrainianwomen.com
Det er muligens noen som er interessert i å lure deg for penger, men jeg tror ikke du klarer å finne noen som vil gifte seg med deg bare for å komme til Norge. Kan nok finnes noen som vil gifte seg for USA, men ikke Norge. Svært få vet noe særlig om Skandinavia, annet enn at de tror det er enda kaldere om vinteren her enn i Ukraina.
De relativt få kvinnene som er villig til å se etter en mann utenlands har stort sett god utdannelse og en relativt grei livssituasjon i hjemlandet. De er først og fremst interessert i finne en bra mann, som de kan ha et godt liv sammen med. Det finnes selvfølgelig kvinner der som her, med interesse for det økonomiske men de er det relativt få av.
Har du ikke barn fra før selv, og ikke erfaring med barn, må du absolutt se etter en uten barn.
En ung kvinne fra ca. 25 opptil 35 uten tidligere barn, hvor du kan vente å se et par år, før dere bestemmer dere for å få barn sammen.
------------------------------

"Det er bare en ting jeg er enig med deg i, og det er at gamle, grå menn skaffer seg unge vakre koner basert på inntekten til den gamle grå mannen. Jeg skjønner jo at du har erfaringen som skal til å uttale deg korrekt om den biten. Men penger har aldri skaffet noen ekte kjærlighet!"

Du har selvfølgelig full rett til å tro at jeg er "velstående" i økonomisk forstand selv om jeg ikke har skrevet noe som helst om dette.

For å være ærlig lillbilly, så skriver jeg aldri noe som helst om ting man kan ta på, til alle de kvinnene jeg har kommunisert med. Jeg liker å fokusere på det vi kan gjøre i livet, uavhengig av økonomisk velstand. Som å lese, skrive, nyte musikk, fysiske aktiviteter, dyr, barn, familie, venner, gleden ved å ha et yrke man trives i, osv. De tingene jeg oppfatter som rikdom i livet. En kvinne med økonomiske insentiver, ville aldri ha nådd fram til vårt første møte, en time over en kopp kaffe. (ofte på McDonalds da de har ok kaffe)

Og jeg overlater din "ekte kjærlighet" til deg, mens jeg på min side er fornøyd med min.

"Personlig kjenner jeg til altfor mange damer som er blitt "kjøpt" både i Øst-Europa, og i Østen til at jeg godtar din fremstilling om at det ikke finnes i Øst Europa.

Jeg kjenner på den annen side også til altfor mange menn som har gått på limpinnen og tatt imot rådene fra menn som deg. Nedbrutte og desillusjonerte når damene stikker. Jo takk!"

Jeg kjenner ikke til noen som har blitt kjøpt, så vi har muligens en litt ulik forståelse av begrepet "kjøpt" i denne sammenhengen. Så langt jeg har kunnet observere, så "stikker" damene fordi mannen ikke holder mål, uansett hvor i verden kvinnen måtte komme fra.

Jeg skrev følgende i et tidligere innlegg ovenfor:

Vet ikke om det er noe for deg, hvis man ikke får det til på hjemmebane, tror jeg ikke det er lett å score på bortebane heller. Så vidt jeg har kunnet se blant venner og bekjente, er det så absolutt ingen snarvei til et lykkelig forhold.

"Å hevde at ukrainske ( og andre øst europeiske ) damer ikke kjenner noe til Norge er å undervurdere de.

Noe som ikke forundrer meg at du gjør, det ligger vel litt i kortene.

Også å hevde at de aller fleste med suksess ikke ønsker å flytte til Norge er jo egentlig bare tull, og det vet du jo. Verden har utviklet seg litt de siste årene! Norge er på de fleste områder sidestilt med USA når det kommer til å finne seg en mann. Det er ikke nødvendigvis kulden som er den viktigste, men muligheten for å finne en mann som behandler de bedre, og muligheten til et bedre liv."

I utgangspunktet vil jeg tro at jeg vet mer om dette emnet enn deg lillbilly, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil jeg og. Det er mulig at de jeg har truffet og snakket med de siste 15 årene, på tross av høyere utdannelse ikke er representative for flertallet av de som vurderer å gifte seg utenlands.

De siste 18 månedene har jeg sendt over 3000 intro mailer til kvinner (også i Norge) som passer til mine søke preferanser. 300 + av disse svarte positivt, og av disse fant jeg det ønskelig å møtes for en kopp kaffe med 30+, som igjen har resultert i 10+ kortere forhold med flere møter (en i Norge), til jeg nå sitter igjen med en kvinne. En for meg helt spesiell,, blant mange av disse flotte kvinnene, som jeg er overbevist om at jeg kunne ha få et godt liv sammen med.

Men jeg er enig med deg i en ting lillbilly: ----en mann som "behandler" de bedre----

------------------------------

Har selv vært gift de siste 15 årene med en mye yngre og vakker kone fra Ukraina, som jeg har barn sammen med. Selv om vi bestemte oss for å skilles for to år siden, har vi ikke klart å få gjennomført det på papiret ennå. Men vi flyttet fra hverandre for litt siden som gode venner, og tilbringer fremdeles mye tid sammen med barna våre. Jeg gikk med på å ta hoved omsorgen for barna, slik at min kone kunne fortsette sin karriere. Lik mange av sine ambisiøse øst-europeiske veninner her i Norge, har hun tilbrakt mange år med å reskolere seg for en karriere i Norge.

Opp gjennom årene har vi truffet og blitt kjent med mange andre ektepar med kone fra Øst-Europa.

I mine øyne, ser jeg ingen stor forskjell mellom de og alle norske ektepar jeg kjenner. Noen har det veldig bra sammen mens andre velger å skilles av ulike grunner.

Jeg tror ikke det er noe særlig lettere eller enklere å ha et lykkelig samliv med en kone fra et annet sted i verden. Den store forskjellen for meg, er at en mann fra den vestlige verden har langt flere "kone emner" å velge mellom i dating fasen. Slik at en har muligheten til å starte med å date bare "drømme kvinner" for deretter å se hvem det virkelig klaffer med.

Grunnen til at det er slik, er i all hovedsak at menn i den fattigere delen av verden har vanskeligere for å klare de økonomiske forpliktelsene ved å stifte familie. Kvinnene vil, men finner ikke nok menn som orker eller har tilstrekkelig lyst til å ta på seg byrden med å stifte familie.

I Øst-Europa og særlig Ukraina, er situasjonen nå så ille at nesten ingen familier har mer enn ett barn, de har ganske enkelt ikke økonomi til å klare mer. Det henger sammen med at de ønsker å gi barna mye av de samme godene våre barn har. I form av alt fra engangsbleier til barnevogner som de importerer med våre priser, som skal betales med deres lønn. (1000 - 5000 nkr. i måneden)

Og ja,,, folketallet vil falle drastisk i årene som kommer, med enda vanskeligere tider, siden det blir stadig færre arbeidsføre til å bære byrdene av ett sosialt nettverk.

Selv er jeg er svak for slaviske kvinner, og særlig Ukraina.

Har datet enn lang rekke vakre, unge enslige mødre der det siste året, etter at skilsmissen var endelig bestemt. Så i løpet av det kommende året gifter jeg meg på nytt med en Ukrainsk kvinne.

Jeg har ingen ting i mot norske jenter, men synes ganske enkelt at gresset er vesentlig grønnere der. Det er og noen generelle forskjeller som er kulturellt betinget.

Ettersom de "slåss hardt" om de beste mennene er de ekstremt opptatt av sitt utseende og kler seg generellt mer sexy enn vestlige kvinner,,,,, men fokuset på utseende har sin pris, som alt annet. De er gjennomgående mer sjalu og mistenksomme enn vestlige kvinner, noe som kan være veldig slitsomt. Derimot er det veldig akseptert for mannen å snurre hodet rundt etter en vakker kvinne, hans kvinne gjør ofte det samme, da de har et litt annet syn på kvinnelig skjønnhet. Ettersom kvinnene herfra er herdet av all urettferdigheten og de harde livsvillkårene, er de psykisk og fysisk sterke. Mange arbeider hele tiden, døgnet rundt, ute og hjemme for å ta vare på familien sin. Derfor ønsker de seg en "sterk" mann som kan støtte og avlaste de i stedet for å sitte foran TV'n med en ølboks. Klarer de ikke å finne en slik hjemme, er det mange av de sterkeste som velger å se mot vest etter en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Galt, innlegget ditt gjør meg kvalm. Du snakker om kvinner som om vi var forbruksvarer. Skjønner godt at du må reise utenlands for å søke lykken hos de som er fornøyd bare du har litt penger på kontoen.

Anonymous poster hash: a090c...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Takk for tips om nettsider. Men vi er nok ikke helt like du og jeg John Galt.

For meg spiller det ikke så stor rolle om det er noen kilo for mye.

Jeg er først og fremst opptatt av å finne ett godt menneske, med gode familieverdier, som kan tenke seg å bo litt utfor allfarvei sammen med meg. Har hun litt ballast i form av dårlige familierelasjoner er det bare ett pluss. For da forstår hun forhåpentligvis hvor viktig det er for meg.

Anonymous poster hash: fc29d...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldingen TS

Det finnes veldig mange seriøse og familie orienterte kvinner som vil være interessert i å treffe deg.

Men vær forsiktig, det er lett å falle for en som kanskje ikke er den kvinnen du ønsker deg.

Send meg gjerne en PM om du føler deg usikker på noe,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...