Gå til innhold

Tinder-spm igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fungerer egentlig Tinder? Sånn til mer enn bare ONS?

Består Tinder stort sett av egoistiske, umodne gutter som viser frem sixpacken i fem forskjellige positurer for å prøve å få sex. Eller er det noen seriøse, modne menn der inne også, som ser etter forhold?



Anonymous poster hash: 83e7a...682
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har testet tinder i en svært kort periode ( 3 dager ) funker ikke for meg...

I vennekretsen går det for en ONs app, i mitt tilfelle en seriøs greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Tinder mest på tull og tok ikke hjerte på andre enn de jeg hadde 10+ interesser med. (Når man har flere interesser så viser det at man vil prate, ikke bare møtes og ha sex) En av de jeg matchet med ble jeg senere sammen med. Han var der også på tull. Vi fikk tonen og klaffet med en gang :)



Anonymous poster hash: e9e8b...efe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sammen med en jeg traff på tinder. snakket med folk bare på morro, men så ville jeg møte han her, å det var klaff ved første møte ^^ jeg er over the top lykkelig om dagen :)



Anonymous poster hash: 09019...23c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen der som er seriøse. Som meg. Jeg er seriøst desperat etter å komme meg i fast forhold nå.

Og er på både sukker, møteplassen, badoo, tinder, frodig.no og bonderomantikk.

Ingenting skal være uprøvd.

Anonymous poster hash: a566d...33c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om jeg skal prøve. Har ikke vært singel lenge. Er egentlig mest fan av å møte folk på naturlig måte :) Jeg har aldri prøvd noe sånn nettdating eller lignende tidligere. Men hadde jo vært morsomt å bare sjekka det ut.



Anonymous poster hash: 83e7a...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt usikker på om jeg skal prøve. Har ikke vært singel lenge. Er egentlig mest fan av å møte folk på naturlig måte :) Jeg har aldri prøvd noe sånn nettdating eller lignende tidligere. Men hadde jo vært morsomt å bare sjekka det ut.

Anonymous poster hash: 83e7a...682

Jeg er helt enig med deg !

Men jeg testet sukker for ca 6 mnd siden, ble kontaktet av en fantastisk dame etter bare 3 dager, vi datet en del og ble sammen, forholdet varte bare en mnd =(

Etter dette tror jeg at jeg neppe kommer til å prøve Slike sider igjen, tenker det er vel kanskje en grunn til at de er der.

Anonymous poster hash: 2f189...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg !

Men jeg testet sukker for ca 6 mnd siden, ble kontaktet av en fantastisk dame etter bare 3 dager, vi datet en del og ble sammen, forholdet varte bare en mnd =(

Etter dette tror jeg at jeg neppe kommer til å prøve Slike sider igjen, tenker det er vel kanskje en grunn til at de er der.

Anonymous poster hash: 2f189...80e

Det var leit da...

Anonymous poster hash: 83e7a...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det finnes noen folk som er seriøse og vil ha et forhold. Jeg traff en fyr som er veldig begeistret etter å date meg...for eksempel (selv om jeg ikke føler det samme for han). Så det er mulig.



Anonymous poster hash: fa8cf...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De seriøse, modne mennene der inne er ikke nødvendigvis av den penere delen av den mannlige befolkning og de har også gjerne barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder fungerte ikke for min del.

I begynnelsen <3-jeg alle.

Virkelig. Alle.

Fordi jeg fikk så dårlig samvittighet av å X'e de.

Også tenkte jeg litt sånn "jammen kanskje han har en fin personlighet og en god humor? "

Men samtalene ble veldig veldig tafatte.

Som om jeg var den ENESTE på Tinder som ikke drev med poledancing, var glamourmodell, hoppet i fallskjærm, dykket i eller besteg fjelltopper for living.

Også har jeg blitt så gammel at de aller fleste jobber, eller er sammen med familien sin i helgene og hvor de aller aller ferreste er på byen hver eneste fredag og lørdag.

Det var selvsagt de som var veldig allrighte også, sikkert, men det kom litt VEL tydelig fram at de var single av en grunn.

Menn som i løpet av aller første melding sendte tekst på omfang av Knausgaards seks bøker,

som innen jeg hadde rukket å si "Hei" allerede hadde vært innom alle faser av et forhold

og da jeg ikke svarte, så kom bruddet også var det noen faser med brudd :skratte:

Tinder gir en liten ego-boost.

Når du <3-er folk du tror du aldri i verden ville hatt sjans på

- <3-er deg og sender deg en melding.

Men der stoppet moroa for min del.



Anonymous poster hash: 3fb9b...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Tindergutta på død og liv sende en snap av tissen sin etter å ha snakka litt? Det er min erfaring :P

Anonymous poster hash: e7feb...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal Tindergutta på død og liv sende en snap av tissen sin etter å ha snakka litt? Det er min erfaring :P

Anonymous poster hash: e7feb...864

Jeg tror det sier mer om din smak i menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Det er ikke så reint lite det utvalget du skal ha før du får til en vellykka date. Det er min erfaring. Jeg har truffet trivelige folk fra Tinder, noen riktig interessante og noen uinteressante. Men jeg har inntrykk av at mange (de aller fleste?) av kvinnene på Tinder ikke tar den særlig seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det sier mer om din smak i menn.

Hehe det var så klart han ene jeg synes var den kjekkest av de alle :P Han ble brått ikke så kjekk lengre.

Anonymous poster hash: e7feb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte kjæresten min på Tinder. Er selvsagt en del useriøse folk der også som bare vil ha hook da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ett sinnsykt kvinnemenneske der, som jeg hadde veldig bra sex med, og som jeg likte på alle andre måter også. Hun var snill og grei, og virket smart og klok. Ett skikkelig kjerringemne egentlig. Hadde virkelig lyst til noe mer sammen med henne.

Men dessverre så måtte jeg konkurrere med alle andre menn i alderen 18-40 på østlandsområdet som er på tinder.

Fikk en skikkelig nedtur av å stalke henne på Facebook, instagram og snapchat noen dager.

Anonymous poster hash: a566d...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ett sinnsykt kvinnemenneske der, som jeg hadde veldig bra sex med, og som jeg likte på alle andre måter også. Hun var snill og grei, og virket smart og klok. Ett skikkelig kjerringemne egentlig. Hadde virkelig lyst til noe mer sammen med henne.

Men dessverre så måtte jeg konkurrere med alle andre menn i alderen 18-40 på østlandsområdet som er på tinder.

Fikk en skikkelig nedtur av å stalke henne på Facebook, instagram og snapchat noen dager.

Anonymous poster hash: a566d...33c

Er du helt sikker på at hun er veldig løs i trusestrikken? Eller bare antar du?

Uansett dritkjipt å møte på slakke trusestrikker når man selv ønsker noe med mer hold i.

Anonymous poster hash: e7feb...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at hun er veldig løs i trusestrikken? Eller bare antar du? Uansett dritkjipt å møte på slakke trusestrikker når man selv ønsker noe med mer hold i. Anonymous poster hash: e7feb...864

En kan aldri være 100% sikker på noe når det gjelder damer :)

Så nei, jeg tror ikke hun har liggi med alle hun har match med på tinder (så jeg får vel se på meg selv som heldig som kom helt til finalerunden)

Men hun får hvertfall veldig mange hjerter og kjærlighetserklæringer fra nye menn hver uke på sosiale medier :)

Anonymous poster hash: a566d...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...