Gå til innhold

Daten sa at han var syk, og avlyste daten... Er redd det er uinteresse...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS jeg vet flere som ligger med influensa nå. Og de gangene jeg har fått influensa, så kommer den brått på. Fra å være frisk til å brått bli skikkelig syk.

Sa han hva som feilte han? Er det influensa så kan jeg godt forstå han virket frisk i går og ble plutselig syk. Samme gjelder når man får magesyka. Den også kommer brått og plutselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådstarter: er han en rederlig type så er han syk eller uvel. Og da avlyste han fordi at han følte seg ikke bra. Er han en urederlig type så er han ikke et tap uansett.

Etter alt han viste meg i går, med kroppsspråk osv, så er han en tulling hvis han i det hele tatt dumper meg på denne måten. Så får trøste meg med det ;)



Anonymous poster hash: e7762...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mistenkelig ut. Her syns jeg du bør spørre og grave helt til du er sikker på at du har kommet til bunns i saken. Si på chatten: "Er du sikker på at du virkelig er syk?" Hvis han svarer: "Ja", spør du: "Så hvis jeg tar meg en tur bortom deg nå, kommer du til å være syk?" og så videre. Ikke gi deg. Stå på for å få svar. Hvis han snakker sant, er det uansett ikke plagsomt i det hele tatt.

Det var et av de værste forslagene jeg har lest. TS det må du virkelig ikke gjøre hvis du vil ha et forhold til denne mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, du ødelegger.

:fnise:

Tenk om TS faktisk følger rådene dine? Jeg måtte jo si det i tilfelle det var en risiko, sorry :blomst:

Anonymous poster hash: f8583...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Tenk om TS faktisk følger rådene dine? Jeg måtte jo si det i tilfelle det var en risiko, sorry :blomst:

Anonymous poster hash: f8583...802

Ok, du er tilgitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Tenk om TS faktisk følger rådene dine? Jeg måtte jo si det i tilfelle det var en risiko, sorry :blomst:

Anonymous poster hash: f8583...802

trådstarter: ja hvis jeg følger de rådene er alt ødelagt. Da vil han bli skremt hehe

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter: Jeg tenker det samme som deg.... Han kan være syk... Han kan også være bare interessert i sex selv om han gjør andre ting med meg... Han kan føle for å vente litt med å treffes igjen for at alt ikke blir så voldsomt i starten... Jeg ser den.

Uansett kroppsspråket og måten han har oppført seg på så virker han intenst begeistret. Men uansett: jeg skal overleve kjærlighetssorgen hvis dette er begynnelsen på et dump ;)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Jeg håper at du ikke har feiltolket han :klem:

Endret av Royalty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ja, jeg får tenke utifra hva jeg opplevde i går.....

Jeg opplevde at han tok intiativet til å gå rundt å leie på meg og kysse meg dypt og intens.... Tungekyss. Og han ville aldri slutte nesten.... I tillegg så gjorde vi masse annet som ikke har med sex og kyssing å gjøre også. På kvelden hadde vi sex, og han så meg dypt i øynene mens vi hadde det. Og han var ikke redd for å sprute i meg også merkelig nok...... Jeg følte at han var gira på meg.

Men hvis han dumper meg på denne måten så er alt han viste det merkeligste man kan vise en man ikke er interessert i.... så da er han ikke et tap...

Jeg stiller meg tilbakeholden, og lar han få vise meg at jeg betyr noe for han først nå.

Jeg hørte at magen hans romlet veldig i går, så kan jo være at han har blitt syk.... Og hvis jeg maser på han om dette så virker jeg jo helt psyko ut.... Jeg later som om jeg tror jeg, og håper på at det er det som er grunnen. Men samtidig så stiller jeg meg der at det kan være en måte å dumpe meg på og..

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Du går vel på pillen (eller noe annet), eller han bruker kondom... i så fall har vel ikke det noen betydning. Eller vet ikke om jeg skjønte helt hva du mente her? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du ikke har feiltolket han :klem:

Trådstarter: blir litt bekymret og lei meg for dette... Redd at han ikke følte det rette for meg, og at jeg har brukt en god del tid pluss gitt av meg selv til en feil mann som egentlig ikke var interessert i meg. Jeg håper at det fortsatt er en mulighet for at han kan være interessert i meg....Hva tror dere?

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe annet å finne på enn å sitte og spekulere i om han faktisk er syk eller ei da? :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: blir litt bekymret og lei meg for dette... Redd at han ikke følte det rette for meg, og at jeg har brukt en god del tid pluss gitt av meg selv til en feil mann som egentlig ikke var interessert i meg. Jeg håper at det fortsatt er en mulighet for at han kan være interessert i meg....Hva tror dere?

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Altså, det er jo ikke så mye du kan gjøre bortsett fra å vente å si. Du burde hvertfall ikke mase på han, da virker du litt gæren for å si det mildt. Hvis han ikke tar initiativ til noe mer de neste ukene så er han vel ikke interessert da, og det er det fint lite du får gjort noe med.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo ikke så mye du kan gjøre bortsett fra å vente å se. Du burde hvertfall ikke mase på han, da virker du litt gæren for å si det mildt. Hvis han ikke tar initiativ til noe mer de neste ukene så er han vel ikke interessert da, og det er det fint lite du får gjort noe med.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

Edit: Ble en liten skrivefeil.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Mange kan bli kjempesyke over natta. Influensa kan komme som kastet over en. Samme med omgangsyka/magesyka. Så det er faktisk ikke så uvanlig.

Influensa er meget sjelden i august... Og om han har omgangssyke som kastet på er han neppe i stand til å chatte.

Jeg tror han er i tenkeboksen/kalde føtter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke noe annet å finne på enn å sitte og spekulere i om han faktisk er syk eller ei da? :-)

trådstarter: ja jeg har ihvertfall ikke fått direkte avslag, men jeg får bare ta det med ro, og se hva som skjer. Er ikke annet å gjøre. Jeg kunne begynt aktivt på datekanalene igjen men det gjør jeg ikke før jeg har sett ann situasjonen. For tenk om han er syk!. Vet jo ikke.

jeg får bare vente og se , og prøver å ikke la hodet stresse for mye med dette. Jeg får tenke at han virket superinteressert ut da vi datet, og ble den bare brått revet bort, så.... var det vel bare tull alt sammen fra hans side uansett. Da hadde han nok ikke den helt rette interessen i utgangspunktet. Og da er han ikke noe tap.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er meget sjelden i august... Og om han har omgangssyke som kastet på er han neppe i stand til å chatte.

Jeg tror han er i tenkeboksen/kalde føtter.

Trådstarter: jaja. jeg synes det er merkelig oppførsel, men jeg får bare la det være sånn og bare gi blaffen. Han skrev nå at han måtte sove. Så får se hva som skjer.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa er meget sjelden i august... Og om han har omgangssyke som kastet på er han neppe i stand til å chatte.

Jeg tror han er i tenkeboksen/kalde føtter.

Både jeg og mange på jobben har influensa or tiden. Sitter med en pose full av snørrpapir ved siden av meg, det var min grunn til å avlyse daten i kveld. Så man skal ikke se bort.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Influensa er meget sjelden i august... Og om han har omgangssyke som kastet på er han neppe i stand til å chatte.

Jeg tror han er i tenkeboksen/kalde føtter.

Nja ikke si det, jeg kjenner flere som ligger rett ut med feber og influensa nå jeg.

Klart han kan chatte fordi han har spysjuka.. Jeg greier fint å sitte på nett å chatte jeg fordi jeg har spydd.

Ikke alle som springer på do og spyr hele tiden.

Jeg får det vedlig akutt når jeg får den sjuka der. Og det kommer gjerne på natta også. Man avlyser gjerne en date etter å vært på do og spydd. Så jeg trur han er syk og ikke i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mange på jobben har influensa or tiden. Sitter med en pose full av snørrpapir ved siden av meg, det var min grunn til å avlyse daten i kveld. Så man skal ikke se bort.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

trådstarter: han sier at han kaster opp, og er uvel i magen.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: han sier at han kaster opp, og er uvel i magen.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Sorry, jeg har feber og klarer ikke helt å skrive riktig ser jeg. Mente at du skal ikke se bort i fra at han er syk.

Han kan lett ha blitt matforgifta, fått et virus eller hva som helst. Anbefaler deg å roe ned 2 hakk :) Hvis han lyver om at han er syk så er det han som er teit.

Anonymous poster hash: 67a26...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja ikke si det, jeg kjenner flere som ligger rett ut med feber og influensa nå jeg.

Klart han kan chatte fordi han har spysjuka.. Jeg greier fint å sitte på nett å chatte jeg fordi jeg har spydd.

Ikke alle som springer på do og spyr hele tiden.

Jeg får det vedlig akutt når jeg får den sjuka der. Og det kommer gjerne på natta også. Man avlyser gjerne en date etter å vært på do og spydd. Så jeg trur han er syk og ikke i tenkeboksen.

trådstarter: og ofte så ser man om en person virker interessert eller ikke. Denne personen her har oppført seg som om han er interessert i meg. Og dermed så sitter jeg å ikke forstår noenting. Men nå skulle han sove litt, og jeg får bare håpe at han virkelig er syk, og at dette ikke er tull. Hørte magen hans romlet veldig i går. Og jeg har vært mye dårlig i magen i det siste selv, så kan jo være et eller annet som går....

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...