Gå til innhold

Daten sa at han var syk, og avlyste daten... Er redd det er uinteresse...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere sitter å chatter nå?

ja , han skriver til meg nå på chat. Skulle han gå ut på byen så skulle man tro at han ikke hadde skrevet nå?

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådstarter: Det er ikke sikkert at han lyver. Han skriver til meg forløbig på chat...

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Dere hadde sex sammen for første gang i går....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde sex sammen for første gang i går....?

Trådstarter: nei vi har hatt sex flere ganger sammen. Han virket helt forelsket ut.... så det er derfor jeg ikke forstår noenting ....

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han kysset meg intenst i går,

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Bare å vente og se om du blir syk om 3-4 dager da :P

I mellomtiden, det er ingenting som heter virker ut.

Anonymous poster hash: b6b5c...188

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han vel syk da.. man kan fint bli syk "over natta", det blir iallfall jeg ofte. Ville vært mer bekymret for å være smittet enn for at han lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han vel syk da.. man kan fint bli syk "over natta", det blir iallfall jeg ofte. Ville vært mer bekymret for å være smittet enn for at han lyver.

Trådstarter: jeg hørte at magen hans romlet noe forferdelig i går og.... så kan jo være at han er syk...

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flere som er syke i disse dager. Selv fikk jeg et smell av feber og halsvonde i dag, tilsynelatende ut av intet. Ikke ser det ut til å gi seg heller.



Anonymous poster hash: 44736...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet ville jeg faktisk vært mer bekymret for meg selv om jeg var deg.. Fyren avlyser med å si han er dårlig, sitter hjemme og slapper av, og faktisk chatter med deg, og du tar helt av på en tråd på kvinneguiden om hvorvidt han lyver eller ikke..................................



Anonymous poster hash: 44736...977
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

ja , han skriver til meg nå på chat. Skulle han gå ut på byen så skulle man tro at han ikke hadde skrevet nå?

Anonymous poster hash: e7762...4b0

da er vi tilbake til; legger han opp til nytt treff? Noe som vil være rart om han ikke gjør når dere chatter sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet ville jeg faktisk vært mer bekymret for meg selv om jeg var deg.. Fyren avlyser med å si han er dårlig, sitter hjemme og slapper av, og faktisk chatter med deg, og du tar helt av på en tråd på kvinneguiden om hvorvidt han lyver eller ikke..................................

Anonymous poster hash: 44736...977

Trådstarter: er vel lov å tenke tanken om han lyver.... Man vet jo aldri. Men uansett hva han gjør så vet jeg at han virket veldig interessert i meg i går iallefall. Han oppførte seg som om han var, på alle måter, så hvorfor skal han da miste helt interessen? Hvis han isåfall har mistet interessen så er han ikke noe å samle på som kan fake med følelser og kroppsspråk :)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mistenkelig ut. Her syns jeg du bør spørre og grave helt til du er sikker på at du har kommet til bunns i saken. Si på chatten: "Er du sikker på at du virkelig er syk?" Hvis han svarer: "Ja", spør du: "Så hvis jeg tar meg en tur bortom deg nå, kommer du til å være syk?" og så videre. Ikke gi deg. Stå på for å få svar. Hvis han snakker sant, er det uansett ikke plagsomt i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi tilbake til; legger han opp til nytt treff? Noe som vil være rart om han ikke gjør når dere chatter sammen.

trådstarter: egentlig så kan man ikke legge opp til nytt treff når man er dårlig. Vet ikke når det gir seg, men han får selv vise meg interesse for videre kontakt. Jeg har vært igjennom dette før..der ting har blitt avlyst og jeg har blitt usikker...Altså med andre som jeg datet før han. Det viktigste er å bare ta vare på seg selv og prøve å bearbeide tankene og prøve å se på det med et lettere syn. Jeg vet at jeg kan finne en ny date med en gang om jeg vil. Og har nok av folk som er interesserte, så jeg bør bare tenke : jeg prøvde å kapre denne mannen. Nå er det opp til han om han fortsatt vil ha meg. Han viste meg ihvertfall mye interesse inntil nå.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: nei vi har hatt sex flere ganger sammen. Han virket helt forelsket ut.... så det er derfor jeg ikke forstår noenting ....

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Da hadde jeg ikke stresset, han liker deg tydeligvis. Kanskje han er syk, kanskje han bare er sliten/trøtt... noen ganger er man ikke så gira på å finne på noe likevel. Ja - dårlig gjort å avlyse, men de fleste gjør sånt innimellom selv om han ikke nødvendigvis er veldig dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres mistenkelig ut. Her syns jeg du bør spørre og grave helt til du er sikker på at du har kommet til bunns i saken. Si på chatten: "Er du sikker på at du virkelig er syk?" Hvis han svarer: "Ja", spør du: "Så hvis jeg tar meg en tur bortom deg nå, kommer du til å være syk?" og så videre. Ikke gi deg. Stå på for å få svar. Hvis han snakker sant, er det uansett ikke plagsomt i det hele tatt.

det er det verste du kan gjøre TS. Da skremmer du jo livet av ham

Anonymous poster hash: f8583...802

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han er bare interessert i sex og så han verger seg ikke mot å avlyse.

2. Han kan være syk

3. Han vil følge date-reglene - vente et par dager før man treffes igjen. (altså han har innsett at han burde ha ventet og avlyser i dag)

4. Commitement issues?


Endret av Royalty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det verste du kan gjøre TS. Da skremmer du jo livet av ham

Anonymous poster hash: f8583...802

Hysj, du ødelegger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noe mistenkelig, ja. Siden de færreste blir kjempesyke sånn helt over natta.

Anonymous poster hash: 74ecd...b24

Mange kan bli kjempesyke over natta. Influensa kan komme som kastet over en. Samme med omgangsyka/magesyka. Så det er faktisk ikke så uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg ikke stresset, han liker deg tydeligvis. Kanskje han er syk, kanskje han bare er sliten/trøtt... noen ganger er man ikke så gira på å finne på noe likevel. Ja - dårlig gjort å avlyse, men de fleste gjør sånt innimellom selv om han ikke nødvendigvis er veldig dårlige.

Trådstarter: Ja, jeg får tenke utifra hva jeg opplevde i går.....

Jeg opplevde at han tok intiativet til å gå rundt å leie på meg og kysse meg dypt og intens.... Tungekyss. Og han ville aldri slutte nesten.... I tillegg så gjorde vi masse annet som ikke har med sex og kyssing å gjøre også. På kvelden hadde vi sex, og han så meg dypt i øynene mens vi hadde det. Og han var ikke redd for å sprute i meg også merkelig nok...... Jeg følte at han var gira på meg.

Men hvis han dumper meg på denne måten så er alt han viste det merkeligste man kan vise en man ikke er interessert i.... så da er han ikke et tap...

Jeg stiller meg tilbakeholden, og lar han få vise meg at jeg betyr noe for han først nå.

Jeg hørte at magen hans romlet veldig i går, så kan jo være at han har blitt syk.... Og hvis jeg maser på han om dette så virker jeg jo helt psyko ut.... Jeg later som om jeg tror jeg, og håper på at det er det som er grunnen. Men samtidig så stiller jeg meg der at det kan være en måte å dumpe meg på og..

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

trådstarter: egentlig så kan man ikke legge opp til nytt treff når man er dårlig. Vet ikke når det gir seg, men han får selv vise meg interesse for videre kontakt. Jeg har vært igjennom dette før..der ting har blitt avlyst og jeg har blitt usikker...Altså med andre som jeg datet før han. Det viktigste er å bare ta vare på seg selv og prøve å bearbeide tankene og prøve å se på det med et lettere syn. Jeg vet at jeg kan finne en ny date med en gang om jeg vil. Og har nok av folk som er interesserte, så jeg bør bare tenke : jeg prøvde å kapre denne mannen. Nå er det opp til han om han fortsatt vil ha meg. Han viste meg ihvertfall mye interesse inntil nå.

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Hva stresser du etter da? Da kan du jo bare sitte stille og vente på neste frier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han er bare interessert i sex og så han verger seg ikke mot å avlyse.

2. Han kan være syk

3. Han vil følge date-reglene - vente et par dager før man treffes igjen. (altså han har innsett at han burde ha ventet og avlyser i dag)

4. Commitement issues?

Trådstarter: Jeg tenker det samme som deg.... Han kan være syk... Han kan også være bare interessert i sex selv om han gjør andre ting med meg... Han kan føle for å vente litt med å treffes igjen for at alt ikke blir så voldsomt i starten... Jeg ser den.

Uansett kroppsspråket og måten han har oppført seg på så virker han intenst begeistret. Men uansett: jeg skal overleve kjærlighetssorgen hvis dette er begynnelsen på et dump ;)

Anonymous poster hash: e7762...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...