Gå til innhold

Jeg er SÅ lei av gutter og deres usikre $#)"=")R!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jeg opplever taushet nå og er helt i kjelleren. Synes det er virkelig ufint og fryktelig sårende. Hvorfor kan han ikke bare si "sorry jeg er ikke klar for dette" istedet? Da hadde det vært lettere å gå videre. Nå går jeg fortsatt å håper og venter og er i et håpløst vakum her.

Er det for gæli da å spørre hva som gikk feil?

Anonymous poster hash: c5bcd...409

nei det er ikke galt å be om svar. Irroteter meg over de her inne som forsvarer slik feig oppførsel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei det er ikke galt å be om svar. Irroteter meg over de her inne som forsvarer slik feig oppførsel.

Jeg ba om et svar i en fyllemelding forrige helg. Da skrev han tilbake "haha bare slapp helt av". Da tok jeg jo det som at han ikke avviste meg, men jeg har ikke hørt noe mer fra den kanten allikevel. Er det rart jeg ikke skjønner noe? :vetikke:

Anonymous poster hash: c5bcd...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba om et svar i en fyllemelding forrige helg. Da skrev han tilbake "haha bare slapp helt av". Da tok jeg jo det som at han ikke avviste meg, men jeg har ikke hørt noe mer fra den kanten allikevel. Er det rart jeg ikke skjønner noe? :vetikke:

Anonymous poster hash: c5bcd...409

Men jeg synes det beste for deg nå er å ignorere han, fordi han viser deg ikke respekt. Og du vil vel ha en som heller er ivrig etter å treffe deg. Så jeg synes du bare skal late som du ikke er interessert i han lenger. Selv om jeg har vært der du er, og vært desperat etter svar. Når man ser det utenfra, så er det helt klart best å ikke gi slike menn oppmerksomhet, men tenke at man fortjener noe bedre.

Anonymous poster hash: 231c5...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk; alle gutter/ menn er ikke slik.

Anonymous poster hash: 50fc7...617

Er slik? Mener du å ha kunne ta egne valg? Er det liksom sånn at menn ikke skal kunne miste interessen for en jente når det viser seg at hun ikke er så interessant som de først antok?

Anonymous poster hash: 421c1...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er slik? Mener du å ha kunne ta egne valg? Er det liksom sånn at menn ikke skal kunne miste interessen for en jente når det viser seg at hun ikke er så interessant som de først antok?

Anonymous poster hash: 421c1...64d

det er lov å miste interesse. Men jeg gir iallefall beskjed om jeg dater en fyr jeg mister interesse for
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det beste for deg nå er å ignorere han, fordi han viser deg ikke respekt. Og du vil vel ha en som heller er ivrig etter å treffe deg. Så jeg synes du bare skal late som du ikke er interessert i han lenger. Selv om jeg har vært der du er, og vært desperat etter svar. Når man ser det utenfra, så er det helt klart best å ikke gi slike menn oppmerksomhet, men tenke at man fortjener noe bedre.

Anonymous poster hash: 231c5...144

Fra utsiden så er jo svaret veldig enkelt. Men å stå oppi dette føles virkelig ikke godt. Faen så vondt.

Så til mannfolk som leser denne tråden - vær ærlig med damene!! Ikke gi faen og ti stille og håpe at ting går over. Det er derfor vi jenter blir så sprø som vi blir i datefasen. Fordi vi så ofte får oss slike smeller midt i tryne.

Anonymous poster hash: c5bcd...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra utsiden så er jo svaret veldig enkelt. Men å stå oppi dette føles virkelig ikke godt. Faen så vondt. Så til mannfolk som leser denne tråden - vær ærlig med damene!! Ikke gi faen og ti stille og håpe at ting går over. Det er derfor vi jenter blir så sprø som vi blir i datefasen. Fordi vi så ofte får oss slike smeller midt i tryne. Anonymous poster hash: c5bcd...409

Å herregud.... Jeg er mann og har jammen meg fått noen smeller opp gjennom åra jeg også.

Jeg sletta ei jente fra alle sosiale medier i går.

Vi datet og snakket mye i løpet av våren og tidlig sommer, før hun plutselig begynte å bli tregere og tregere.

Så endte det med at jeg ba om ett klart svar. Og da fikk jeg ett uklart svar, om at hun trengte litt tid, og at alt var kaos i livet hennes. Men at vi kunne se det litt an utover sommeren.

Så jeg har gitt henne tid. Sendte henne en mld for to uker siden, der jeg bare spurte hvordan det gikk. Ikke noe svar. Sendte ny mld i går. Fikk ett kort svar, om at ting gikk bra.

Jeg merker så altfor godt i forhold til aktiviteten hennes på sosiale medier at jeg er satt på vent, for at hun skal gå gjennom hele tinder-lista først.

Nå er hun sletta. Men hun har tlfnr mitt. Så kan hun ta kontakt hvis det er jeg som står igjen som vinner av tinder-konkurransen hennes til slutt.

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Å herregud.... Jeg er mann og har jammen meg fått noen smeller opp gjennom åra jeg også.

Jeg sletta ei jente fra alle sosiale medier i går.

Vi datet og snakket mye i løpet av våren og tidlig sommer, før hun plutselig begynte å bli tregere og tregere.

Så endte det med at jeg ba om ett klart svar. Og da fikk jeg ett uklart svar, om at hun trengte litt tid, og at alt var kaos i livet hennes. Men at vi kunne se det litt an utover sommeren.

Så jeg har gitt henne tid. Sendte henne en mld for to uker siden, der jeg bare spurte hvordan det gikk. Ikke noe svar. Sendte ny mld i går. Fikk ett kort svar, om at ting gikk bra.

Jeg merker så altfor godt i forhold til aktiviteten hennes på sosiale medier at jeg er satt på vent, for at hun skal gå gjennom hele tinder-lista først.

Nå er hun sletta. Men hun har tlfnr mitt. Så kan hun ta kontakt hvis det er jeg som står igjen som vinner av tinder-konkurransen hennes til slutt.

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

Så nå sitter du bare å venter på at hun i desperasjon over å ha blitt slettet tar kontakt? Sorry Mac, men verden er mer brutal enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.... Jeg er mann og har jammen meg fått noen smeller opp gjennom åra jeg også.

Jeg sletta ei jente fra alle sosiale medier i går.

Vi datet og snakket mye i løpet av våren og tidlig sommer, før hun plutselig begynte å bli tregere og tregere.

Så endte det med at jeg ba om ett klart svar. Og da fikk jeg ett uklart svar, om at hun trengte litt tid, og at alt var kaos i livet hennes. Men at vi kunne se det litt an utover sommeren.

Så jeg har gitt henne tid. Sendte henne en mld for to uker siden, der jeg bare spurte hvordan det gikk. Ikke noe svar. Sendte ny mld i går. Fikk ett kort svar, om at ting gikk bra.

Jeg merker så altfor godt i forhold til aktiviteten hennes på sosiale medier at jeg er satt på vent, for at hun skal gå gjennom hele tinder-lista først.

Nå er hun sletta. Men hun har tlfnr mitt. Så kan hun ta kontakt hvis det er jeg som står igjen som vinner av tinder-konkurransen hennes til slutt.

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

Det er ufint uansett hvem som tar den feige veien ut og det er trist at du også opplevde dette. Dessverre finnes det noen nek av hunkjønn også som gjør det også. Men jeg ser nok flere slike menn der ute enn damer.

Det kan da umulig være så vanskelig å gi et svar?

Anonymous poster hash: c5bcd...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå sitter du bare å venter på at hun i desperasjon over å ha blitt slettet tar kontakt? Sorry Mac, men verden er mer brutal enn som så.

Hehe! Nei jeg sitter nok ikke og venter på tlf fra henne nei;)

Jeg slettet henne ikke for at hun skal ta kontakt. Men fordi jeg ikke gidder å være en brikke i spillet hennes ;)

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufint uansett hvem som tar den feige veien ut og det er trist at du også opplevde dette. Dessverre finnes det noen nek av hunkjønn også som gjør det også. Men jeg ser nok flere slike menn der ute enn damer. Det kan da umulig være så vanskelig å gi et svar? Anonymous poster hash: c5bcd...409

Og grunnen til at du ser flere menn enn damer som gjør dette, er jo selvfølgelig fordi du dater flere menn enn damer.....

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei av gutter og dating. De bare forsvinner etter noen dates, jo! Gir ikke lyd fra seg, og plutselig kommer de tilbake, og deretter forsvinner.. så kommer de tilbake. HVORFOR?! Kan noen seriøst forklare meg HVORFOR? :(

Jeg vurderer seriøst å date en jente neste gang (jeg er hetero) like barn leker vel best? Blæ...

Anonymous poster hash: 4978d...9e0

AKKURAT sånn oppførte et flertall av jentene jeg har datet seg. Så nei, det er ikke noe bedre her på "den andre siden"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Å herregud.... Jeg er mann og har jammen meg fått noen smeller opp gjennom åra jeg også.

Jeg sletta ei jente fra alle sosiale medier i går.

Vi datet og snakket mye i løpet av våren og tidlig sommer, før hun plutselig begynte å bli tregere og tregere.

Så endte det med at jeg ba om ett klart svar. Og da fikk jeg ett uklart svar, om at hun trengte litt tid, og at alt var kaos i livet hennes. Men at vi kunne se det litt an utover sommeren.

Så jeg har gitt henne tid. Sendte henne en mld for to uker siden, der jeg bare spurte hvordan det gikk. Ikke noe svar. Sendte ny mld i går. Fikk ett kort svar, om at ting gikk bra.

Jeg merker så altfor godt i forhold til aktiviteten hennes på sosiale medier at jeg er satt på vent, for at hun skal gå gjennom hele tinder-lista først.

Nå er hun sletta. Men hun har tlfnr mitt. Så kan hun ta kontakt hvis det er jeg som står igjen som vinner av tinder-konkurransen hennes til slutt.

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

der ser du. Er ikke noe kult når folk bare ignorerer. Hadde hun sagt fra i klartekst hadde du kommet deg videre for lenge siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ser du. Er ikke noe kult når folk bare ignorerer. Hadde hun sagt fra i klartekst hadde du kommet deg videre for lenge siden.

Ja.... Men hva om det var fordi jeg hadde liten penis?

Hadde ikke vært noe kult å fått den i trynet heller :)

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingenting å si.

Your naked body should only belong to those who fall in love with your naked soul.

― Charlie Chaplin

Nå får du bestemme deg her.

Anonymous poster hash: 231c5...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nå får du bestemme deg her.

Anonymous poster hash: 231c5...144

Ja, klart mine meninger gjelder for hvordan verden fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnelsen av 20-årene? Folkeskikk var noe som fantes før vet du.



Anonymous poster hash: 06ba2...fea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja.... Men hva om det var fordi jeg hadde liten penis?

Hadde ikke vært noe kult å fått den i trynet heller :)

Anonymous poster hash: b34c1...d5e

ingen hadde sagt det linevel. Hun kunne sagt at jeg synes vi hadde for lite til felles eller noe, som mest sannsynlig var grunnen. Nå må dere menn slutte å tro at alt handler om penisene deres til enhver tid. Alt er uansett bedre enn stillhet. Selv en hvit løgn er bedre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...