Gå til innhold

Jeg er SÅ lei av gutter og deres usikre $#)"=")R!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av gutter og dating. De bare forsvinner etter noen dates, jo! Gir ikke lyd fra seg, og plutselig kommer de tilbake, og deretter forsvinner.. så kommer de tilbake. HVORFOR?! Kan noen seriøst forklare meg HVORFOR? :(

Jeg vurderer seriøst å date en jente neste gang (jeg er hetero) like barn leker vel best? Blæ...



Anonymous poster hash: 4978d...9e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Virker som de liker jakten, og når de har fått deg så er det ikke like interessant lenger. Jeg bryr meg ikke lenger, jeg har ingen kontroll over hva andre gjør. Det hjelper litt å være "on the fence" og stritte hardt imot å bli følelsesmessig involvert før man er seriøs. Og ikke la de tro du liker dem, da har de nådd målet sitt og stikker. La de bli forelsket, så kan du involvere deg. Ikke lett :(



Anonymous poster hash: c0f95...8f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi man trenger litt omveksling mellom damene man puler.



Anonymous poster hash: eb93f...a54
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du kontakt med dem i de periodene de forsvinner da?

Anonymous poster hash: 4ab90...e69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Virker som de liker jakten, og når de har fått deg så er det ikke like interessant lenger. Jeg bryr meg ikke lenger, jeg har ingen kontroll over hva andre gjør. Det hjelper litt å være "on the fence" og stritte hardt imot å bli følelsesmessig involvert før man er seriøs. Og ikke la de tro du liker dem, da har de nådd målet sitt og stikker. La de bli forelsket, så kan du involvere deg. Ikke lett :(

Anonymous poster hash: c0f95...8f6

Husk; alle gutter/ menn er ikke slik.

Anonymous poster hash: 50fc7...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Virker som de liker jakten, og når de har fått deg så er det ikke like interessant lenger. Jeg bryr meg ikke lenger, jeg har ingen kontroll over hva andre gjør. Det hjelper litt å være "on the fence" og stritte hardt imot å bli følelsesmessig involvert før man er seriøs. Og ikke la de tro du liker dem, da har de nådd målet sitt og stikker. La de bli forelsket, så kan du involvere deg. Ikke lett :(

Anonymous poster hash: c0f95...8f6

Hei! TS her.

Ikke sant! Han fyren jeg dater litt, gir meg så mixa signaler at jeg nesten blir kvalm og uvel. Han sier ditt, men gjør datt… plutselig gir han ikke lyd fra seg, og flere uker etterpå spør han meg hvordan det går. Hva er poenget? Jeg bare virkelig skjønner ikke dette med å forsvinne sånn helt uten videre? Er de redde for at det skal bli seriøst? Jeg er jo ganske laidback og cool. Han har vist interesse, jeg viser tydelig interesse. Null sex helt i startfasen… men så booom, de forsvinner raskere enn lynet treffer bakken. Men men…. jeg tenker at hvis de faktisk blir skremt av at jenta viser interesse tilbake, så var de vel ikke oppriktig interessert i utgangspunktet? Aner virkelig ikke.

Brutal_mann, jeg er 19 år!

Anonymous poster hash: dcd1a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du kontakt med dem i de periodene de forsvinner da?

Anonymous poster hash: 4ab90...e69

TS her! Oh yes! Jeg viser interesse, spør hvordan han har det etc. Ikke for mye, og ikke for lite.

Anonymous poster hash: dcd1a...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Jeg er så lei av gutter og dating. De bare forsvinner etter noen dates, jo! Gir ikke lyd fra seg, og plutselig kommer de tilbake, og deretter forsvinner.. så kommer de tilbake. HVORFOR?! Kan noen seriøst forklare meg HVORFOR? :(

De er bare feige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som mannen jeg nettopp skrev om i "hva er det med denne mannen?" eller hva tittelen er.

Tror dessverre ikke dette blir bedre med alderen heller, for "min" er over 40. Datet en som var nærmere 50 som også fikk helt panikk så fort jeg viste litt mer interesse for noe mer enn sex. Og begge disse påsto at de var ute etter et seriøst forhold. Jada..

Anonymous poster hash: c969a...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som mannen jeg nettopp skrev om i "hva er det med denne mannen?" eller hva tittelen er.

Tror dessverre ikke dette blir bedre med alderen heller, for "min" er over 40. Datet en som var nærmere 50 som også fikk helt panikk så fort jeg viste litt mer interesse for noe mer enn sex. Og begge disse påsto at de var ute etter et seriøst forhold. Jada..

Anonymous poster hash: c969a...e52

De bør bli sponset en seriøs hjernescanning som kan fortelle oss hva som egentlig foregår oppi den lille nøtta deres.

Hvordan er det mulig at gutt liker jente. Jente liker gutt tilbake. Begge har det hyggelig og trives godt i hverandres selskap. Begge tar initiativ. MEN, SÅ! Forsvinner han helt ut av det blå og jenta blir stående igjen og ikke skjønne hva faen i helvete var det som skjedde. Ikke nok med det, men de har en tendens til å komme tilbake senere.

Jeg skjønner ikke dette fenomenet. Kan noen gutter/menn vennligst gi meg en forklaring fra deres synsvinkel?

Anonymous poster hash: dcd1a...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Jeg har vært på noen dater, og det har etterhvert vist seg at kvinna ikke var var bra nok. Men jeg bruker å si fra om det. ikke så brutalt, da.

Det er faktisk ikke kvinnens privilegium å velge og vrake.

Akkurat nå har jeg forresten ei som ikke har svart meg på et par uker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Vel.

Jeg har vært på noen dater, og det har etterhvert vist seg at kvinna ikke var var bra nok. Men jeg bruker å si fra om det. ikke så brutalt, da.

Det er faktisk ikke kvinnens privilegium å velge og vrake.

Akkurat nå har jeg forresten ei som ikke har svart meg på et par uker.

hva var det hun isåfall gjorde siden du fant ut at hun ikke var bra nok?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder varm. Liker deg, men ikke nok til noe seriøst. Pga alder, kan de ikke være så seriøse heller, da de fortsatt er umodne.

slutt å svar dem når de tar kontakt etter at de har forsvunnet. De bare kaster bort tiden din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det hun isåfall gjorde siden du fant ut at hun ikke var bra nok?

Gjorde og gjorde. Noen ganger kjennes det bare ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i samme situasjon. Det skjer omtrent hver gang jeg treffen en jeg liker.

Ender nok opp som evig singel med 30 katter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Gjorde og gjorde. Noen ganger kjennes det bare ikke riktig.

men da blir det feil å si at hun ikke var BRA nok.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da blir det feil å si at hun ikke var BRA nok.

Jeg synes ikke det er feil å si det. Når noe ikke føles rett er det ikke bra nok for noe seriøst. De damene og mennene som har det slik som TS har truffet menn eller damer som de ikke er bra nok for. Det er noe som mangler hos dem som gjør at den de dater trekker seg unna når det blir for seriøst. Det betyr ikke at de ikke er bra nok som de er, men de føles ikke bra nok for disse personene.

Derfor bør regelen være:

Får en person du dater deg til å føle at du ikke er bra nok så gi slipp på personen. Finn heller en person som får deg til å føle deg mer enn bra nok.

Hvis det er slik at man aldri er bra nok for de man vil ha, så bør man analysere seg selv for å finne ut hva man bør endre for å være bra nok for disse menneskene. Alle har ting de kan jobbe med eller justere for å passe bedre sammen med visse individer. Gjør man den jobben får man også nye resultater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...