Gå til innhold

Traff en date... og plutselig skriver han så mye om sex til meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mennesker en har sex med både bør og skal en snakke sex med. Jeg hadde fort gått lei om jeg ikke kunne si til en kjæreste at hun tenner meg så hardt at jeg knapt klarer å tenke på annet. Og ja, en evner faktisk i all kåtskapen å plukke opp at hun trenger mer enn å bare være pulbar. Men pokker heller, er en forelsket så vil en pule hele hele tiden!

Men de er jo ikke kjærester....De har kun møttes noen få ganger.

Anonymous poster hash: 33817...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Men de er jo ikke kjærester....De har kun møttes noen få ganger.

Anonymous poster hash: 33817...780

Jeg tror så absolutt vi trenger å få 'fasitsvaret' på nårtid man er kjærester :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye, prøv å ha det gøy med fyren! Det er jo ikke akkurat som om verken du eller ham vet hvordan dere føler for hverandre om noen uker/måneder ...

Men dersom du føler deg overveldet og at ting går litt for fort får du bare si det til ham. Du skal absolutt ikke sende ham bilder dersom du ikke er komfortabel med det, og synes du det er vanskelig at han bare kommer på besøk for å ha sex, får du si at du heller vil vente til dere begge har bedre tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror så absolutt vi trenger å få 'fasitsvaret' på nårtid man er kjærester :rolleyes:

På meg virker det som de er i fasen der de begynner å bli bedre kjent, ikke lengre enn det.

Da bør man ha fokus på andre ting også, for å finne ut om man passer sammen.

Om nesten alt dreier seg om sex og kåtprat faller ihvertfall min interesse og jeg tenker at fyren ikke er interessert i noe mer enn nettop det.

Anonymous poster hash: 33817...780

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye, prøv å ha det gøy med fyren! Det er jo ikke akkurat som om verken du eller ham vet hvordan dere føler for hverandre om noen uker/måneder ...

Men dersom du føler deg overveldet og at ting går litt for fort får du bare si det til ham. Du skal absolutt ikke sende ham bilder dersom du ikke er komfortabel med det, og synes du det er vanskelig at han bare kommer på besøk for å ha sex, får du si at du heller vil vente til dere begge har bedre tid.

Trådstarter: han sier at han er veldig forelsket i meg ennå. ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skeptisk til han fyren når alt bare handler om sex. Kan dere ikke ta en langweekend til London eller noe? Så kan dere pule og oppleve noe sammen.



Anonymous poster hash: 9126e...3d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter: Dette skjer meg alltid. Jeg spurte om han oppfører seg sånn mot andre damer? Da sa han : NEI!. Hvorfor prater du så sinnsykt voldsomt med sex til meg da sa jeg. Da sa han: Du er så utrolig pen!. Da jeg gikk rundt med deg i byen, så synes jeg at du var bare helt nydelig pen, og sinnsykt sexy. Du får meg til å bare tenke på sex. Jeg går jo ikke noe sexy kledd sa jeg. Ikke noe på kanten kledning;). Og ikke sminker jeg meg heller. Da sa han: Du har en sexy utstråling som slo meg rett inn i kroppen.... Men jeg er forelsket i deg og, sa han. Dette har skjedd flere ganger før med andre menn, men da har jeg gått i fra de. Jeg har blitt redd, og nå ble jeg redd igjen. ;)

Jeg håper at jeg duger til mer enn sex for en mann. Så dere mener at det kan være muligheter for at han er forelsket, og bare blir kåt av meg og derfor skriver han sånn?

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Dere har hatt sex og du blir redd av sex-snakk? Er vell kun forståelig det vell om han likte det han fikk. Virker jo mer som om det er du som er bruk og kast her, og ikke han som blir "redd" etter sex med menn til stadigvekk og dumper dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hatt sex og du blir redd av sex-snakk? Er vell kun forståelig det vell om han likte det han fikk. Virker jo mer som om det er du som er bruk og kast her, og ikke han som blir "redd" etter sex med menn til stadigvekk og dumper dem....

Det jeg stusser over er at etter at han fikk sex første gang så handler alt om sex. Han er ikke interessert i å vise hvem han er lengre osv, virker ikke som han prøver å kjempe for at hun skal ville ha et forhold med han. Han burde jo innse at å være så pågående kan gjøre at hun blir skremt vekk, hvorfor tar han sjansen på å skremme vekk drømmedama?

Tror dette handler om å få mest mulig sex, og bruke minst mulig tid med henne, før hun innser at det bare er et spill for å få sex.

Anonymous poster hash: 9126e...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser over er at etter at han fikk sex første gang så handler alt om sex. Han er ikke interessert i å vise hvem han er lengre osv, virker ikke som han prøver å kjempe for at hun skal ville ha et forhold med han. Han burde jo innse at å være så pågående kan gjøre at hun blir skremt vekk, hvorfor tar han sjansen på å skremme vekk drømmedama?

Tror dette handler om å få mest mulig sex, og bruke minst mulig tid med henne, før hun innser at det bare er et spill for å få sex.

Anonymous poster hash: 9126e...3d5

Er det unaturlig å være interessert i sex rett i startfasen når man har funnet ut at man er betatt og forelsket? Hun velger jo å ha sex tidlig og blir "skremt" og stikker i ettertid med enhver mann. Om noen utøver bruk og kast metoden så er det jo henne så fort mennene blir betatt.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja jeg ønsker et forhold der ikke alt handler om sex. Det er en av de mindre viktige for meg.

Og nettopp derfor mener jeg personlig at det er så viktig å snakke voksent sammen om sex ganske tidlig. Ikke fordi jeg bare fortelle henne hvor mye jeg har lyst å pule, men for å fiske litt etter hva slags holdninger den kvinnen har til sex generellt. Jeg opplever kvinner som rangerer sex som noe av det minst viktige i et forhold som skremmende rett og slett. Det virker som endel kvinner forbinder en manns sexlyst med noe utelukkende negativt. Jeg begriper det ikke. Det er ikke alle menn som benytter sex fordi de bare ønsker å tømme seg. De fleste av oss har lyst å dele opplevelsen med en kvinne vi respekterer og som vi er skikkelig glad i.

Jeg mener sex skal være det flotteste og deiligste man kan dele sammen. Det skal bety at jeg tør slippe den jeg er forelsket i og glad i, helt innpå meg da jeg er som mest sårbar og vice versa. Sex er ikke et NASA prosjekt! Sex skal være avslappet og morsomt. Det bør ikke være så jævelig seriøst...at stjerner og planeter må være i riktig vinkel, er bare sludder.

Hadde jeg datet en dame i flere måneder og det aldri ble prat om sex ville jeg følt meg usikker. Hva om hun da har et ekstremt labert sexbehov og jeg har veldig høyt behov? Om vi da ble sammen og fant ut det etter å ha blitt kjærester, ville jo det være direkte ille for forholdet.

Å være kjærester er ikke bare et vennskap. Det går på et dypere plan...og det planet innebærer sex med det menneske man elsker. Det bør være helt naturlig!

Når allt dette er sagt, så virker det som om mannen TS beskriver her er desperat. Normale menn buser ikke rundt med sexbehovet sitt ovenfor en dame man satser seriøst med. Man har da moral og oppførsel i behold selv om man er kåt og føler seg tiltrukket av henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Og nettopp derfor mener jeg personlig at det er så viktig å snakke voksent sammen om sex ganske tidlig. Ikke fordi jeg bare fortelle henne hvor mye jeg har lyst å pule, men for å fiske litt etter hva slags holdninger den kvinnen har til sex generellt. Jeg opplever kvinner som rangerer sex som noe av det minst viktige i et forhold som skremmende rett og slett. Det virker som endel kvinner forbinder en manns sexlyst med noe utelukkende negativt. Jeg begriper det ikke. Det er ikke alle menn som benytter sex fordi de bare ønsker å tømme seg. De fleste av oss har lyst å dele opplevelsen med en kvinne vi respekterer og som vi er skikkelig glad i.

Jeg mener sex skal være det flotteste og deiligste man kan dele sammen. Det skal bety at jeg tør slippe den jeg er forelsket i og glad i, helt innpå meg da jeg er som mest sårbar og vice versa. Sex er ikke et NASA prosjekt! Sex skal være avslappet og morsomt. Det bør ikke være så jævelig seriøst...at stjerner og planeter må være i riktig vinkel, er bare sludder.

Hadde jeg datet en dame i flere måneder og det aldri ble prat om sex ville jeg følt meg usikker. Hva om hun da har et ekstremt labert sexbehov og jeg har veldig høyt behov? Om vi da ble sammen og fant ut det etter å ha blitt kjærester, ville jo det være direkte ille for forholdet.

Å være kjærester er ikke bare et vennskap. Det går på et dypere plan...og det planet innebærer sex med det menneske man elsker. Det bør være helt naturlig!

Når allt dette er sagt, så virker det som om mannen TS beskriver her er desperat. Normale menn buser ikke rundt med sexbehovet sitt ovenfor en dame man satser seriøst med. Man har da moral og oppførsel i behold selv om man er kåt og føler seg tiltrukket av henne.

Når jeg skriver helt i begynnelsen av samtalen at jeg ikke er interesert i å snakke om sex og at jeg ikke liker å snakke om det så synes jeg at det gir et hint om at sex er ikke det viktigste for meg.

Jeg har null interesse av å snakke om det og derfor blir det turn off for meg når han ikke respekterer det. Da kutter jeg kontakten kjapt og jeg sparer min egen og hans tid til noen andre.

Heldigvis snakker jeg med en fyr nå som vet dette, respekterer det, maser ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Og nettopp derfor mener jeg personlig at det er så viktig å snakke voksent sammen om sex ganske tidlig. Ikke fordi jeg bare fortelle henne hvor mye jeg har lyst å pule, men for å fiske litt etter hva slags holdninger den kvinnen har til sex generellt. Jeg opplever kvinner som rangerer sex som noe av det minst viktige i et forhold som skremmende rett og slett. Det virker som endel kvinner forbinder en manns sexlyst med noe utelukkende negativt. Jeg begriper det ikke. Det er ikke alle menn som benytter sex fordi de bare ønsker å tømme seg. De fleste av oss har lyst å dele opplevelsen med en kvinne vi respekterer og som vi er skikkelig glad i.

Jeg mener sex skal være det flotteste og deiligste man kan dele sammen. Det skal bety at jeg tør slippe den jeg er forelsket i og glad i, helt innpå meg da jeg er som mest sårbar og vice versa. Sex er ikke et NASA prosjekt! Sex skal være avslappet og morsomt. Det bør ikke være så jævelig seriøst...at stjerner og planeter må være i riktig vinkel, er bare sludder.

Hadde jeg datet en dame i flere måneder og det aldri ble prat om sex ville jeg følt meg usikker. Hva om hun da har et ekstremt labert sexbehov og jeg har veldig høyt behov? Om vi da ble sammen og fant ut det etter å ha blitt kjærester, ville jo det være direkte ille for forholdet.

Å være kjærester er ikke bare et vennskap. Det går på et dypere plan...og det planet innebærer sex med det menneske man elsker. Det bør være helt naturlig!

Når allt dette er sagt, så virker det som om mannen TS beskriver her er desperat. Normale menn buser ikke rundt med sexbehovet sitt ovenfor en dame man satser seriøst med. Man har da moral og oppførsel i behold selv om man er kåt og føler seg tiltrukket av henne.

Og forresten, hvorfor blander du inn det at jeg liksom tror at menn er helt forferdelige som har sex behov osv, jeg har aldri sagt noe slik, men du antar vel det med en gang. Det har seg faktisk slik at sex driften varierer veldig fra person til person og det finnes faktisk en "sykdom" eller "lidelse" (vet ikke hva jeg skal kalle det) der man ikke har det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når jeg skriver helt i begynnelsen av samtalen at jeg ikke er interesert i å snakke om sex og at jeg ikke liker å snakke om det så synes jeg at det gir et hint om at sex er ikke det viktigste for meg.

Jeg har null interesse av å snakke om det og derfor blir det turn off for meg når han ikke respekterer det. Da kutter jeg kontakten kjapt og jeg sparer min egen og hans tid til noen andre.

Heldigvis snakker jeg med en fyr nå som vet dette, respekterer det, maser ikke om det.

Ja veldig fint at du sier ifra tidlig. Bare ikke lat som om du syntes sex er en bra ting for deretter å sultefore ham senere i forholdet.

Kjempeflott for dere DERSOM han mener sex er like kjedelig som deg :) Da fungerer jo dette optimalt for dere begge. Lykke til. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Ja veldig fint at du sier ifra tidlig. Bare ikke lat som om du syntes sex er en bra ting for deretter å sultefore ham senere i forholdet.

Kjempeflott for dere DERSOM han mener sex er like kjedelig som deg :) Da fungerer jo dette optimalt for dere begge. Lykke til. :blomst:

Og jeg ser du ikke har lest mine innlegg bedre, late som du liksom. Og det er ikke slik at jeg synes sex i seg selv er forferdelig, men jeg gidder ikke prate om det.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Og forresten, hvorfor blander du inn det at jeg liksom tror at menn er helt forferdelige som har sex behov osv, jeg har aldri sagt noe slik, men du antar vel det med en gang. Det har seg faktisk slik at sex driften varierer veldig fra person til person og det finnes faktisk en "sykdom" eller "lidelse" (vet ikke hva jeg skal kalle det) der man ikke har det i det hele tatt.

Jeg har aldri sagt at jeg mener du mener slikt om alle menn ;) Jeg trakk det inn som en generell mening om "endel kvinner". Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg sitter med ett inntrykk av at svært mange damer vet godt at menn trenger mye sex og at de da spiller med som interesserte selv om de ikke liker sex selv, fordi de ønsker en venn og kjæreste. Og havner to mennesker med vidt forskjellig sexbehov sammen fordi ingen av dem turte snakke om sex tidlig, vil det bety katastrofe for det senere forholdet. Kommunikasjon og åpenhet er så ekstremt viktig!

Ja det du snakker om her kalles for å være aseksuell. De finnes såklart...men det er IKKE normen iblandt mennesker. Det er en heller sjelden tilstand hos mennesker. Og slike mennesker bør være åpne og ærlige om dette, før de drar vanlige menn som syntes sex er viktig, inn i et forhold med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Og jeg ser du ikke har lest mine innlegg bedre, late som du liksom. Og det er ikke slik at jeg synes sex i seg selv er forferdelig, men jeg gidder ikke prate om det.

Takk

Igjen...jeg mener ikke at du "later som" noe som helst. Vær snill å les det jeg skriver. jeg mener at "endel kvinner" kan gjøre slikt i frykt for å miste interessen hos en mann de har fallt for. Jeg syntes faktisk metoden du gjør det på er kjempefin jeg. Bare vær klar å tydelig på det du ønsker, så føler mannen seg trygg på hvor han har deg. Vinn/vinn for begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trådstarter: Jeg føler at det er nedverdigende oppførsel ovenfor meg ;). Det er ikke få ganger jeg har løpt pga noen har oppført seg sånn som han. Men kanskje jeg denne gangen bare skal fortsette å møte han og se hva som skjer... Spørs hvordan han oppfører seg videre nå ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Å uttrykke at man har lyst på en man dater, synes jeg er langt fra nedverdigende oppførsel. Men om du synes det, så bør du kommunisere dette tydelig til ham, slik at han kan vurdere om han ønsker å måtte modifisere seg selv i henhold til dine ønsker. Dere er i startfasen av et forhold, og dersom dere har et svært ulikt syn på sex, så er dette noe som kan bli en dealbreaker for om dere vil fungere sammen i lengden eller ikke.

Uansett er det viktig å uttrykke deg klart, slik at han forstår hvordan du ser på dette. Ikke ta det for gitt at han skjønner hvordan du tenker - dere har begge ansvar for at kommunikasjonen mellom dere skal fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Igjen...jeg mener ikke at du "later som" noe som helst. Vær snill å les det jeg skriver. jeg mener at "endel kvinner" kan gjøre slikt i frykt for å miste interessen hos en mann de har fallt for. Jeg syntes faktisk metoden du gjør det på er kjempefin jeg. Bare vær klar å tydelig på det du ønsker, så føler mannen seg trygg på hvor han har deg. Vinn/vinn for begge to ;)

Ja, det synes jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres en smule desperat ut, og du, du bør ikke ha sex med menn så tidlig.

Hvorfor bør man ikke ha sex med menn så tidlig om man har lyst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Og nettopp derfor mener jeg personlig at det er så viktig å snakke voksent sammen om sex ganske tidlig. Ikke fordi jeg bare fortelle henne hvor mye jeg har lyst å pule, men for å fiske litt etter hva slags holdninger den kvinnen har til sex generellt. Jeg opplever kvinner som rangerer sex som noe av det minst viktige i et forhold som skremmende rett og slett. Det virker som endel kvinner forbinder en manns sexlyst med noe utelukkende negativt. Jeg begriper det ikke. Det er ikke alle menn som benytter sex fordi de bare ønsker å tømme seg. De fleste av oss har lyst å dele opplevelsen med en kvinne vi respekterer og som vi er skikkelig glad i.

Jeg mener sex skal være det flotteste og deiligste man kan dele sammen. Det skal bety at jeg tør slippe den jeg er forelsket i og glad i, helt innpå meg da jeg er som mest sårbar og vice versa. Sex er ikke et NASA prosjekt! Sex skal være avslappet og morsomt. Det bør ikke være så jævelig seriøst...at stjerner og planeter må være i riktig vinkel, er bare sludder.

Hadde jeg datet en dame i flere måneder og det aldri ble prat om sex ville jeg følt meg usikker. Hva om hun da har et ekstremt labert sexbehov og jeg har veldig høyt behov? Om vi da ble sammen og fant ut det etter å ha blitt kjærester, ville jo det være direkte ille for forholdet.

Å være kjærester er ikke bare et vennskap. Det går på et dypere plan...og det planet innebærer sex med det menneske man elsker. Det bør være helt naturlig!

Når allt dette er sagt, så virker det som om mannen TS beskriver her er desperat. Normale menn buser ikke rundt med sexbehovet sitt ovenfor en dame man satser seriøst med. Man har da moral og oppførsel i behold selv om man er kåt og føler seg tiltrukket av henne.

Einig! Eg utfører sex i alle vinklar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...