Gå til innhold

Traff en date... og plutselig skriver han så mye om sex til meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

trådstarter: jeg velger å tro at han snakker sex sammen med følelser, slik han sier. Jeg får bare tro det, inntil det motsatte er bevist ;) Jeg stiller meg tilbakeholden litt nå, også ser jeg om han tar kontakt. Kan det være lurt? Anonymous poster hash: a240c...3b8

Gi faen og ta sjansen på å gå på en smell! Ha deg med fyren. Hele hele tiden! Du lever én gang, nyt det mens du er i live.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

trådstarter: jeg velger å tro at han snakker sex sammen med følelser, slik han sier. Jeg får bare tro det, inntil det motsatte er bevist ;) Jeg stiller meg tilbakeholden litt nå, også ser jeg om han tar kontakt. Kan det være lurt?

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Hvofor lyser det mellom linjene her at du egentlig ikke tror på ham?

"Inntil det motsatte er bevist" - ikke inntil det motsatte eventuelt skulle bli bevist

Og hvorfor i alle dager er det så negativt å ønske og utveksle noen erotiske bilder?

Jeg ser i krystallkulen min at det er rimelig stor sannsynlighet for at du mister ham med den måten du mistenkeliggjør ham på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er det rart norske menn er overforsiktige når det blir ansett som en styggedom og noe nedverdigende når menn er tent på dama som en er forelsket i? For ikke å snakke om at han har lyst å ta den harde ekle ståpikken sin og stappe den inn i kroppen hennes! Nei, jeg tror på kjemisk og fysisk kastrering av alle menn er veien å gå.

Når man sier klart ifra at man ikke liker å snakke om sex så må man akseptere det. Dessuten er det å ha sex og det å prate om sex to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sier klart ifra at man ikke liker å snakke om sex så må man akseptere det. Dessuten er det å ha sex og det å prate om sex to forskjellige ting.

Forstår du ikke at det er viktig informasjon for en mann å vite hvilke holdninger du har i forhold til sex før han evt. går videre med deg? Ingen mann med vettet i behold er interessert i å innlede noe seriøst med en kvinne hvis vokabular primært dreier seg rundt ordene: "nei", "æsj" og "liker ikke". Minst to av mine kompiser (antageligvis flere) lever i så godt som sexløse ekteskap og samboerskap fordi dama innehar den forkastelige holdningen til sin partner om at det er greit å kreve troskap og samtidig vise null interesse for sex. Det er sånne kvinner man gjerne holder seg langt unna dersom man bare er litt forutseende, og det å snakke om sex er i så måte et viktig steg på veien, om ikke annet for å finne ut hvordan hun reagerer og så dumpe henne dersom det blir drama ut av det (med mindre man da er en skikkelig desperat fyr eller evt. aseksuell).

Endret av evnukken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Når man sier klart ifra at man ikke liker å snakke om sex så må man akseptere det. Dessuten er det å ha sex og det å prate om sex to forskjellige ting.

Mennesker en har sex med både bør og skal en snakke sex med. Jeg hadde fort gått lei om jeg ikke kunne si til en kjæreste at hun tenner meg så hardt at jeg knapt klarer å tenke på annet. Og ja, en evner faktisk i all kåtskapen å plukke opp at hun trenger mer enn å bare være pulbar. Men pokker heller, er en forelsket så vil en pule hele hele tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Forstår du ikke at det er viktig informasjon for en mann å vite hvilke holdninger du har i forhold til sex før han evt. går videre med deg? Ingen mann med vettet i behold er interessert i å innlede noe seriøst med en kvinne hvis vokabular primært dreier seg rundt ordene: "nei", "æsj" og "liker ikke". Minst to av mine kompiser (antageligvis flere) lever i så godt som sexløse ekteskap og samboerskap fordi dama innehar den forkastelige holdningen til sin partner om at det er greit å kreve troskap og samtidig vise null interesse for sex. Det er sånne kvinner man gjerne holder seg langt unna dersom man bare er litt forutseende, og det å snakke om sex er i så måte et viktig steg på veien, om ikke annet for å finne ut hvordan hun reagerer og så dumpe henne dersom det blir drama ut av det (med mindre man da er en skikkelig desperat fyr eller evt. aseksuell).

Hvis sex er det viktigste i et forhold da er det vel likså greit å gå hvert til sitt tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Mennesker en har sex med både bør og skal en snakke sex med. Jeg hadde fort gått lei om jeg ikke kunne si til en kjæreste at hun tenner meg så hardt at jeg knapt klarer å tenke på annet. Og ja, en evner faktisk i all kåtskapen å plukke opp at hun trenger mer enn å bare være pulbar. Men pokker heller, er en forelsket så vil en pule hele hele tiden!

Javel, det er din mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sex er det viktigste i et forhold da er det vel likså greit å gå hvert til sitt tenker jeg.

Les hva jeg skriver, ikke hva du tror og ønsker at jeg skriver. Hvor har jeg sagt at "sex er det viktigste"? Det er en av mange viktige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Les hva jeg skriver, ikke hva du tror og ønsker at jeg skriver. Hvor har jeg sagt at "sex er det viktigste"? Det er en av mange viktige ting.

Fordi man må vite hva slags sexstillinger kvinnen ønsker før man vil satse på forholdet + kvinner som ikke viser interesse for sex er kvinner man skal holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man må vite hva slags sexstillinger kvinnen ønsker før man vil satse på forholdet + kvinner som ikke viser interesse for sex er kvinner man skal holde seg langt unna.

Du må gjerne forkaste alt jeg sier som pur galskap, mannlig grusomhet eller hva du vil. Det spiller null rolle for min del. Men belag deg i så fall på mange skuffelser i livet når det kommer til menn du treffer på nettet og ellers i livet. Ikke mitt problem. Jeg forsøker bare å gjøre deg en tjeneste.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sex er det viktigste i et forhold da er det vel likså greit å gå hvert til sitt tenker jeg.

Hjeeeelp! Du har ikke hatt "over the top",hinsides all fornuft bra sex skjønner jeg.. Bare å sjekke ut om man fungerer sammen seksuelt, først som sist.. Funker det ikke seksuelt, glem det!!! Hiv deg rundt og ha deg trådstartet.. Du lever jo bare en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi man må vite hva slags sexstillinger kvinnen ønsker før man vil satse på forholdet + kvinner som ikke viser interesse for sex er kvinner man skal holde seg langt unna.

Vel, det var nå i for seg godt formulert. Det er vel noe de fleste kan si seg enig i Og de som ikke er enig er typisk de som ønsker noe HELT annet ut av ett forhold og som derfor vil slite litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fordi man må vite hva slags sexstillinger kvinnen ønsker før man vil satse på forholdet + kvinner som ikke viser interesse for sex er kvinner man skal holde seg langt unna.

Godt oppsummert! Nå mangler det bare at du adopterer disse holdningene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du må gjerne forkaste alt jeg sier som pur galskap, mannlig grusomhet eller hva du vil. Det spiller null rolle for min del. Men belag deg i så fall på mange skuffelser i livet når det kommer til menn du treffer på nettet og ellers i livet. Ikke mitt problem. Jeg forsøker bare å gjøre deg en tjeneste.

En stor tjeneste må jeg si ..... haha. Nei, jeg tar det som det kommer, heldigvis baserer jeg ikke den fremtidige på sex men på andre ting som skal til for å få et fint forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Vel, det var nå i for seg godt formulert. Det er vel noe de fleste kan si seg enig i Og de som ikke er enig er typisk de som ønsker noe HELT annet ut av ett forhold og som derfor vil slite litt mer.

Ja jeg ønsker et forhold der ikke alt handler om sex. Det er en av de mindre viktige for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor tjeneste må jeg si ..... haha. Nei, jeg tar det som det kommer, heldigvis baserer jeg ikke den fremtidige på sex men på andre ting som skal til for å få et fint forhold.

Og jeg registerer nok en gang at du legger ord i munnen på meg og nekter plent å ta inn over deg at det handler både om sex og om en rekke andre ting som er vel så viktige. Dette er visst et veldig sårbart tema for deg, så jeg skal gi meg der. Men tenk litt over det jeg har sagt, for din egen del, dersom du ønsker å lykkes med menn.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du må gjerne forkaste alt jeg sier som pur galskap, mannlig grusomhet eller hva du vil. Det spiller null rolle for min del. Men belag deg i så fall på mange skuffelser i livet når det kommer til menn du treffer på nettet og ellers i livet. Ikke mitt problem. Jeg forsøker bare å gjøre deg en tjeneste.

Hvorfor kaller du det mannlig grusomhet forresten? Det er jo ikke det, sex er naturlig for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du det mannlig grusomhet forresten? Det er jo ikke det, sex er naturlig for begge kjønn.

impliedfacepalm_thumb.jpg

Jeg gir opp. Ha en fortsatt fin dag.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...