Gå til innhold

Traff en date... og plutselig skriver han så mye om sex til meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor dette MÅ alltid skje meg! Jeg vet ikke om dette skjer andre her inne også når de dater folk på nettet!!! Og jeg forstår meg ikke på menn av og til. Hva vil de? Hvorfor snakker de sånn til meg? Er jeg ikke bra nok? Hva er årsaken?

Jeg skrev en stund med en mann fra nettet. Han virker fornuftig ut, og hyggelig. Vi skrev om at mulig, at untatt sex. Første gangen vi møttes, så gikk vi en tur. Han var kjempehyggelig, og snakket som om han var en kollega eller nabo av meg. Snakket til meg av respekt. Jeg synes det var en god følelse. For det er mye useriøst på nettet, og jeg var veldig usikker på tidligere erfaringer. Plutselig så sa han at han likte meg. Og at jeg var så pen, og at jeg var den beste daten i hans liv. Jeg likte denne mannen også, og sa det til han.

Vi gikk på ny date, og da fortalte han meg at han følte seg forelsket i meg, selv om det var tidig. Jeg følte den samme forelskelsesfølelsen sa jeg. Vi gikk tur, kysset intenst, og jeg var kjempeglad for å ha truffet han. Han snakket veldig fornuftig om alt mulig. Og virket veldig snill ut. Vi var sammen en hel dag, og da dagen skulle ta slutt så begynte han å fortelle meg at han synes jeg var så fin, og at han følte seg veldig forelsket. Han sa at han hadde lyst å ha sex med meg. Jeg tenkte å si nei, men jeg sa ja, for jeg ville jo ha sex med en jeg likte så godt.

Vi hadde sex, og i etterkant så sier han at han vil møtes så fort som mulig igjen. Og skriver at han har forelskelsesfølelser for meg. I går begynte han å skrive så masse om sex. Og at han vet at jeg tenner på han, osv. Spurte om jeg kunne sende nakenbilder av meg, og sa at han ville sende meg ett, osv. Han spurte også om han kunne komme å bare ha sex med meg en av kveldene som kommer, for han jobber mye kveld han og, og da får vi lite tid sammen. Kan jeg bare komme å bare ha sex , og så finner vi på noe annet når vi begge har fri sa han. Jeg spurte hvorfor han snakkket sånn til meg. Jo for du er så sinnsykt sexy. Du får meg til å føle noe ingen andre damer får meg til å føle. Jeg liker deg på mange måter : jeg er kåt på deg, og jeg har følelser for deg, skrev han.

Dette er typisk. Jeg har opplevd slikt med nettmenn før, og da har jeg blitt redd, og gått min vei som oftest.

Jeg blir usikker på hvorfor jeg opplever det sånn, og hva han egentlig er ute etter?

Hva tenker dere om dette?



Anonymous poster hash: a240c...3b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at han fortsatt er fornuftig. Det er alltid lurt for en mann å oppfordre til - og spare på - seksualiserte tekstmeldinger fra jenter man har hatt - eller tenker å ha - sex med, bare i tilfellet man plutselig skulle bli beskyldt for voldtekt ut av det blå.

Endret av evnukken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fordi det er helt normalt å være superkåt på noen som en er forelsket i. Videre så er det helt normalt å ville se den som er en er forelsket i så mye som overhodet mulig. Han har rett og slett flyttet forholdet til et nytt nivå raskere enn deg. Så fremt dere snakker om andre ting enn sex mellom all sex'en.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han bare er ute etter sex siden han spørr om å få komme til deg å bare ha sex. Dessuten er det en vanelig takktikk å si at man har SÅ sterke følelser for å få dama på gli.

Anonymous poster hash: a6ef4...6bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du starter med råklining på date nr.2 og deretter går rett over til sex er det ikke noe stor overraskelse at det blir sånn. Vent med intens kyssing til date 3-4 og deretter sex når du kjenner vedkommende bedre. Det er min taktikk,og den har ikke slått feil enda. Det skader aldri å vente litt med sex, men det motsatte - å ha sex for tidlig skader ofte og da er det ikke verdt det så tidlig.

Høres ut som han er mer ute etter en fuckbuddy enn en kjæreste.



Anonymous poster hash: 33817...780
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Jeg skjønner ikke hvorfor dette MÅ alltid skje meg! Jeg vet ikke om dette skjer andre her inne også når de dater folk på nettet!!! Og jeg forstår meg ikke på menn av og til. Hva vil de? Hvorfor snakker de sånn til meg? Er jeg ikke bra nok? Hva er årsaken? Jeg skrev en stund med en mann fra nettet. Han virker fornuftig ut, og hyggelig. Vi skrev om at mulig, at untatt sex. Første gangen vi møttes, så gikk vi en tur. Han var kjempehyggelig, og snakket som om han var en kollega eller nabo av meg. Snakket til meg av respekt. Jeg synes det var en god følelse. For det er mye useriøst på nettet, og jeg var veldig usikker på tidligere erfaringer. Plutselig så sa han at han likte meg. Og at jeg var så pen, og at jeg var den beste daten i hans liv. Jeg likte denne mannen også, og sa det til han. Vi gikk på ny date, og da fortalte han meg at han følte seg forelsket i meg, selv om det var tidig. Jeg følte den samme forelskelsesfølelsen sa jeg. Vi gikk tur, kysset intenst, og jeg var kjempeglad for å ha truffet han. Han snakket veldig fornuftig om alt mulig. Og virket veldig snill ut. Vi var sammen en hel dag, og da dagen skulle ta slutt så begynte han å fortelle meg at han synes jeg var så fin, og at han følte seg veldig forelsket. Han sa at han hadde lyst å ha sex med meg. Jeg tenkte å si nei, men jeg sa ja, for jeg ville jo ha sex med en jeg likte så godt. Vi hadde sex, og i etterkant så sier han at han vil møtes så fort som mulig igjen. Og skriver at han har forelskelsesfølelser for meg. I går begynte han å skrive så masse om sex. Og at han vet at jeg tenner på han, osv. Spurte om jeg kunne sende nakenbilder av meg, og sa at han ville sende meg ett, osv. Han spurte også om han kunne komme å bare ha sex med meg en av kveldene som kommer, for han jobber mye kveld han og, og da får vi lite tid sammen. Kan jeg bare komme å bare ha sex , og så finner vi på noe annet når vi begge har fri sa han. Jeg spurte hvorfor han snakkket sånn til meg. Jo for du er så sinnsykt sexy. Du får meg til å føle noe ingen andre damer får meg til å føle. Jeg liker deg på mange måter : jeg er kåt på deg, og jeg har følelser for deg, skrev han. Dette er typisk. Jeg har opplevd slikt med nettmenn før, og da har jeg blitt redd, og gått min vei som oftest. Jeg blir usikker på hvorfor jeg opplever det sånn, og hva han egentlig er ute etter? Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: a240c...3b8

Som det er skrevet ovenfor her, så er han sannsynligvis forelska. Og da blir man gjerne litt kåt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som det er skrevet ovenfor her, så er han sannsynligvis forelska. Og da blir man gjerne litt kåt :)

Trådstarter: Dette skjer meg alltid. Jeg spurte om han oppfører seg sånn mot andre damer? Da sa han : NEI!. Hvorfor prater du så sinnsykt voldsomt med sex til meg da sa jeg. Da sa han: Du er så utrolig pen!. Da jeg gikk rundt med deg i byen, så synes jeg at du var bare helt nydelig pen, og sinnsykt sexy. Du får meg til å bare tenke på sex. Jeg går jo ikke noe sexy kledd sa jeg. Ikke noe på kanten kledning;). Og ikke sminker jeg meg heller. Da sa han: Du har en sexy utstråling som slo meg rett inn i kroppen.... Men jeg er forelsket i deg og, sa han. Dette har skjedd flere ganger før med andre menn, men da har jeg gått i fra de. Jeg har blitt redd, og nå ble jeg redd igjen. ;)

Jeg håper at jeg duger til mer enn sex for en mann. Så dere mener at det kan være muligheter for at han er forelsket, og bare blir kåt av meg og derfor skriver han sånn?

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du starter med råklining på date nr.2 og deretter går rett over til sex er det ikke noe stor overraskelse at det blir sånn. Vent med intens kyssing til date 3-4 og deretter sex når du kjenner vedkommende bedre. Det er min taktikk,og den har ikke slått feil enda. Det skader aldri å vente litt med sex, men det motsatte - å ha sex for tidlig skader ofte og da er det ikke verdt det så tidlig.

Høres ut som han er mer ute etter en fuckbuddy enn en kjæreste.

Anonymous poster hash: 33817...780

Trådstarter: Ja, han er jo dum mot seg selv som driver på slik og. Han risikerer jo sykdommer, graviditeter og alt mulig. Men det kan være som du sier: at han er mer ute etter en fuckbuddy enn kjæreste. Jeg vil velge å ikke tro at jeg ikke er bra nok som kjæresteemne. Jeg vil velge å tro at han er tennt på meg, men mulig ikke "egentlig" ute etter det samme som det jeg er. Det er jo en useriøs fremgangsmåte på han....

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Dette skjer meg alltid. Jeg spurte om han oppfører seg sånn mot andre damer? Da sa han : NEI!. Hvorfor prater du så sinnsykt voldsomt med sex til meg da sa jeg. Da sa han: Du er så utrolig pen!. Da jeg gikk rundt med deg i byen, så synes jeg at du var bare helt nydelig pen, og sinnsykt sexy. Du får meg til å bare tenke på sex. Jeg går jo ikke noe sexy kledd sa jeg. Ikke noe på kanten kledning;). Og ikke sminker jeg meg heller. Da sa han: Du har en sexy utstråling som slo meg rett inn i kroppen.... Men jeg er forelsket i deg og, sa han. Dette har skjedd flere ganger før med andre menn, men da har jeg gått i fra de. Jeg har blitt redd, og nå ble jeg redd igjen. ;)

Jeg håper at jeg duger til mer enn sex for en mann. Så dere mener at det kan være muligheter for at han er forelsket, og bare blir kåt av meg og derfor skriver han sånn?

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Hvor gammel er han egentlig?

På meg fremstår han som ganske umoden ihvertfall, og kanskje med noe begrenset bevissthet rundt signalene han sender ut?

En mann som er forelsket klarer å holde sex-pratet såpass under kontroll at det ikke dominerer samtalene fullstendig, ellers blir det jo bare kleint. Hadde noen snakket til meg sånn etter noen få treff hadde jeg nesten synes synd på dem og tenkt de må være helt desperat og utsultet på sex, og det i seg selv er en veldig avtennende oppførsel for min del.

Endret av Sandie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har han falt pladask for deg, og vil pule hele tida, fordi han er forelsket og kåt.

Eller så vil han pule hele tida fordi han er kåt, og du var villig.

Du må velge hva du vil, du kan ikke analysere hans handlinger da blir du bare forvirret og forstår enda mindre.

Hvis dette var en mann jeg likte, ville jeg fortsatt å se ham og kost meg masse, og ikke tenkt så mye. Da får du enten en kjæreste, eller masse god sex, som kanskje ikke resulterer i et forhold. Dersom du kan leve med alternativ to, ville jeg fortsatt å se ham, og gitt tydelige signaler på interesse og forelskelse.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ja, han er jo dum mot seg selv som driver på slik og. Han risikerer jo sykdommer, graviditeter og alt mulig. Men det kan være som du sier: at han er mer ute etter en fuckbuddy enn kjæreste. Jeg vil velge å ikke tro at jeg ikke er bra nok som kjæresteemne. Jeg vil velge å tro at han er tennt på meg, men mulig ikke "egentlig" ute etter det samme som det jeg er. Det er jo en useriøs fremgangsmåte på han....

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Det kan være han prøver å luke ut sånne som deg: folk som gi inntrykk av at de liker og trenger sex, men fortsatt ikke forstår at det er det viktigste og grunnlaget for ett sunt forhold. Sånn du fremstår, hadde jeg løpt. De første månedene skal man jo helst ikke ut av senga hvis man treffer på noe verdt å beholde.

Det har jeg i allefall lært av KG, at hvis jeg noen gang er nødt til å lete etter partner igjen, så blir man nødt til å være mye mer selektiv. For kvinner er mye mere selvmotsigende nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har han falt pladask for deg, og vil pule hele tida, fordi han er forelsket og kåt.

Eller så vil han pule hele tida fordi han er kåt, og du var villig.

Du må velge hva du vil, du kan ikke analysere hans handlinger da blir du bare forvirret og forstår enda mindre.

Hvis dette var en mann jeg likte, ville jeg fortsatt å se ham og kost meg masse, og ikke tenkt så mye. Da får du enten en kjæreste, eller masse god sex, som kanskje ikke resulterer i et forhold. Dersom du kan leve med alternativ to, ville jeg fortsatt å se ham, og gitt tydelige signaler på interesse og forelskelse.

Trådstarter: Jeg føler at det er nedverdigende oppførsel ovenfor meg ;). Det er ikke få ganger jeg har løpt pga noen har oppført seg sånn som han. Men kanskje jeg denne gangen bare skal fortsette å møte han og se hva som skjer... Spørs hvordan han oppfører seg videre nå ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter: Ja, han er jo dum mot seg selv som driver på slik og. Han risikerer jo sykdommer, graviditeter og alt mulig. Men det kan være som du sier: at han er mer ute etter en fuckbuddy enn kjæreste. Jeg vil velge å ikke tro at jeg ikke er bra nok som kjæresteemne. Jeg vil velge å tro at han er tennt på meg, men mulig ikke "egentlig" ute etter det samme som det jeg er. Det er jo en useriøs fremgangsmåte på han....

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Trådstarter: Jeg føler at det er nedverdigende oppførsel ovenfor meg ;). Det er ikke få ganger jeg har løpt pga noen har oppført seg sånn som han. Men kanskje jeg denne gangen bare skal fortsette å møte han og se hva som skjer... Spørs hvordan han oppfører seg videre nå ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Si meg, er det sånn at du har null valgmulighet oppi alt det her? Du må bare passivt stå og se på ham ha sex med deg uten mulighet til å sette noe som helst av begrensninger i ditt eget, voksne liv? Alt er bare "han ditt" og "han datt", mens du selv egentlig bare er et offer for omstendighetene? Snakk om total ansvarsfraskrivelse. Du låter som en feminist.

Endret av evnukken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det sånn at du har null valgmulighet oppi alt det her? Du må bare passivt stå og se på ham ha sex med deg uten mulighet til å sette noe som helst av begrensninger i ditt eget, voksne liv? Alt er bare "han ditt" og "han datt", mens du selv egentlig bare er et offer for omstendighetene? Snakk om total ansvarsfraskrivelse. Du låter som en feminist.

trådstarter: Jeg tar ansvar selv. Men når han sier at han er forelsket, så ville jeg ta sjansen på at dette kunne være noe. ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Jeg føler at det er nedverdigende oppførsel ovenfor meg ;). Det er ikke få ganger jeg har løpt pga noen har oppført seg sånn som han. Men kanskje jeg denne gangen bare skal fortsette å møte han og se hva som skjer... Spørs hvordan han oppfører seg videre nå ;)

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Hvorfor er det nedverdigende at en mann har lyst på deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silverstream

Jeg har opplevd lignende med menn jeg har pratet med over nett. I begynnelsen er de skikkelig greie, hyggelige og høflige og slik varer det en stund. Plutselig så forandrer de seg totalt og alt handler om sex, kropp og bilder.

Det er skikkelig frustrerende fordi jeg tenker at jeg endelig har funnet en ordentlig mann og dermed bruker mye tid på han, for så at han ikke var så grei som jeg trodde han var ....

Sier ifra helt i begynnelsen til og med, at jeg ikke liker sex prat og sende nakenbilder og at hvis han begynner med det, da gidder jeg ikke snakke med han mer. Jada, det er de innforstått med, men allikevel så kommer det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ja, han er jo dum mot seg selv som driver på slik og. Han risikerer jo sykdommer, graviditeter og alt mulig.

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Bruker dere ikke prevensjon?

Anonymous poster hash: e90a6...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har opplevd lignende med menn jeg har pratet med over nett. I begynnelsen er de skikkelig greie, hyggelige og høflige og slik varer det en stund. Plutselig så forandrer de seg totalt og alt handler om sex, kropp og bilder.

Det er skikkelig frustrerende fordi jeg tenker at jeg endelig har funnet en ordentlig mann og dermed bruker mye tid på han, for så at han ikke var så grei som jeg trodde han var ....

Sier ifra helt i begynnelsen til og med, at jeg ikke liker sex prat og sende nakenbilder og at hvis han begynner med det, da gidder jeg ikke snakke med han mer. Jada, det er de innforstått med, men allikevel så kommer det til slutt.

Er det rart norske menn er overforsiktige når det blir ansett som en styggedom og noe nedverdigende når menn er tent på dama som en er forelsket i? For ikke å snakke om at han har lyst å ta den harde ekle ståpikken sin og stappe den inn i kroppen hennes! Nei, jeg tror på kjemisk og fysisk kastrering av alle menn er veien å gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart norske menn er overforsiktige når det blir ansett som en styggedom og noe nedverdigende når menn er tent på dama som en er forelsket i? For ikke å snakke om at han har lyst å ta den harde ekle ståpikken sin og stappe den inn i kroppen hennes! Nei, jeg tror på kjemisk og fysisk kastrering av alle menn er veien å gå.

trådstarter: jeg velger å tro at han snakker sex sammen med følelser, slik han sier. Jeg får bare tro det, inntil det motsatte er bevist ;) Jeg stiller meg tilbakeholden litt nå, også ser jeg om han tar kontakt. Kan det være lurt?

Anonymous poster hash: a240c...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...