Gå til innhold

ONS vil treffes igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en utrolig kjekk kar for to uker siden. Vi var med hverandre hele kvelden, og endte i samme seng etter flere glass alkohol. Dagen etterpå spiste vi frokost sammen, så på film og var me hverandre til klokken var 18:00 på kvelden. Samme kveld skrev han melding til meg, og vi forsatte å skrive meldinger frem og tilbake. Noe dager senere møttes vi igjen ute, da var det bare et kjapt hei og hade, for jeg var på vei hjem. Dagen etter altså for en uke siden, la vi planer om at vi skulle se VM finalen sammen. Møtte han og hans kompis og jeg hadde med en venninne. Denne kvelden resulterte også i en fuktig natt i hans seng. Dagen etter gikk jeg veldig tidlig, pga jobb. Det gikk en uke, jeg hørte ingenting fra meg, og ga heller ingen lyd i fra meg heller. Det eneste jeg merket var at hver gang jeg la opp noe nytt på facebook så likte han det, enten om det var bilder eller tåpelige statusoppdateringer. I går så skrev han melding til meg igjen, han foreslo at vi skulle finne på noe på søndag. Dette har jeg takket ja til.

Men, så kommer den "indre-demon-kvinnen" i meg frem, og jeg overanalyserer alt. Har tusen teorier om at han feks kun vil ha meg som en bootycall til at han kanskje kan se noe seriøst lengre fremme. Er det noen som har noen tanker rundt dette?

Jeg trenger bare noen ord som kan få meg til å eventuelt roe meg ned.



Anonymous poster hash: 490dc...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, er det mulig. Dette er grunnen til at jeg synes det er så slitsomt å være kvinne av og til. Han kan ikke bruke deg som en "bootycall" med mindre du lar han gjøre det. Uansett er det ekstremt rart om dette er tilfelle da dere gjør mye annet enn kun sex. Han virker da jo oppriktig interessert i deg. Hvorfor kan du ikke bare hoppe i det og se hvor det fører hen?



Anonymous poster hash: 1d4d1...afc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt han :) Virker som han er interessert! (Og hvis du er redd for bootycall greiene, ikke ha sex med han og se om han tar kontakt videre)



Anonymous poster hash: e555b...e20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er redd for det hele "seriøse" greiene. Er liksom vanlig at gutter aldri ringer opp igjen, og hvis de gjør det, så skyver jeg de bort. Kanskje dette er min sjanse, uten å få for høye forhåpninger. Men, det er vel påtide at jeg tørr å være meg selv, og slutte å gjemme meg bak sex.



Anonymous poster hash: 490dc...f09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke ONS når dere har møttes flere ganger.



Anonymous poster hash: bec26...c60
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Er ikke ONS når dere har møttes flere ganger.

Sant nok! Skader ikke å treffe ham igjen, og finne ut hvordan kjemien er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Skader ikke å treffe ham igjen, og finne ut hvordan kjemien er :)

Jeg skal gi han en sjanse, så får vi se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 490dc...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest UngMann1986

Jeg skal gi han en sjanse, så får vi se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 490dc...f09

Hvordan gikk det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? ;)

Det gikk vel først veldig bra, også ble alt hetl feil.

Vi hadde en super romantiskdate, hvor alt virket rosenrødt. To dager etterpå var han invitert til en bursdagfest hos ei han jobber med. Jeg fikk være med og der ble alt bare feil. Først fikk jeg kjeft av venninnen hans fordi jeg hadde lik kjole som henne (hun var jo tross alt bursdagsbarn) så ble det stjelt en mobil på den festen, noe som jeg fikk skylden for. Og da klikket det for han, han ble skikkelig sint på meg for at jeg hadde ødelagt denne bursdagen med å kle meg i lik kjole som henne og tatt mobilen hennes. Ingen fortalte meg hvilken kjole jeg ikke kunne gå med, og jeg stjal ingen mobil. Så jeg kuttet all kontakt med han da. Aldri følt meg så liten før.

Han har tatt kontakt i ettertid, men jeg har valgt å ikke svare. Så da var man klar for nye menn og nye dater!

Anonymous poster hash: 490dc...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk vel først veldig bra, også ble alt hetl feil.Vi hadde en super romantiskdate, hvor alt virket rosenrødt. To dager etterpå var han invitert til en bursdagfest hos ei han jobber med. Jeg fikk være med og der ble alt bare feil. Først fikk jeg kjeft av venninnen hans fordi jeg hadde lik kjole som henne (hun var jo tross alt bursdagsbarn) så ble det stjelt en mobil på den festen, noe som jeg fikk skylden for. Og da klikket det for han, han ble skikkelig sint på meg for at jeg hadde ødelagt denne bursdagen med å kle meg i lik kjole som henne og tatt mobilen hennes. Ingen fortalte meg hvilken kjole jeg ikke kunne gå med, og jeg stjal ingen mobil. Så jeg kuttet all kontakt med han da. Aldri følt meg så liten før. Han har tatt kontakt i ettertid, men jeg har valgt å ikke svare. Så da var man klar for nye menn og nye dater! Anonymous poster hash: 490dc...f09

Vær så snill. Si at du troller!!

Anonymous poster hash: e322e...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill. Si at du troller!!

Anonymous poster hash: e322e...190

Ingen trolling her. Mannen er en drittsekk og venninna hans er crazy.

Anonymous poster hash: 490dc...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...