Gå til innhold

Kontakte en flørt fra utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åå, synes virkelig du skal ta kontakt da! Men er jeg den eneste som tenker sånn at hvis man virkelig følte at det var noe der, så kan man jo ikke være så lost at det var noe som kun gikk en vei. Man merker jo på en person om h*n er interessert eller ikke, eller? Ønsketenking eller ikke - heelt inne har man som regel en god følelse eller ikke. Oftest stemmer jo magefølelsen, og jeg håper og tror egentlig at alle disse mennene våre kan ha vært noe interessert Om det bare var for en uke eller ikke gjenstår jo å se, da!

Dagens kloke ord fra M, god natt!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Ja, jeg burde det, før det er for sent også, tenker jeg. Kan ikke gå måneder og så tar jeg kontakt liksom. Jeg håper virkelig det er noe der, eller at det kan bli noe. For alle oss! Så får vi se hvem som tør å skrive først!

Det var uansett, som du sa, kloke ord M!

Haha! TS igjen ✈️ ja menn er noen treige kjøtthuer til tider, men man må bare gå rett fram, prate med dem osv. M Så lenge du følte at dere hadde kjemi osv, så tror jeg ikke det kommer av ingenting. Du er jo venn med han på facern og det er jo superpositivt du vet blikk sier mer enn tusen ord

Æææ, tror du det?? har et ganske internasjonalt navn da, men ja ropte på meg engang og sa at når han kom til Norge måtte han ha nr mitt vet ikke om det var kødd eller ikke da...

Anonymous poster hash: 62cab...384

Jeg tror det må ha vært noe der, man sier ikke at man vil ha nr til noen helt uten videre! :)

Natta :)

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

B her!

Jo såklart kan jeg fortelle! Jeg møtte ham da vi skulle rafte, han var en del av crewet på båten. Jeg dro for å rafte alene, da ingen av vennene mine er så veldig begeistret for ekstremsport. Så jeg satte meg bare ned med ham sånn tilfeldig da vi skulle begynne. (han var jo veldig kjekk da, så helt tilfeldig var det kanskje ikke). Så da vi hadde en liten pause, begynte han å spørre meg om jeg likte å drive på med ekstremsport, fallskjerm og sånne ting. Han var tydeligvis en sånn person. Jeg er litt mer redd for fritt fall, så han spøkte hele tiden med at han skulle ta meg med, og at jeg ikke måtte bekymre meg så veldig for det. Han var veldig spøkefull og virket som han var en utrolig kjekk fyr som en kan omgås med. Jeg var veldig nervøs når det gjaldt raftingen så jeg spurte ikke om så mye, men han holdt samtalen gang hele tiden. Da vi var ferdig med raftingen kom han bort og dyttet i meg og "gratulerte" meg med min første raftingopplevelse. Han sa jeg var flink opp til flere ganger og gav meg en klem da jeg skulle dra!

Ååh, han var så hyggelig og kjekk! :rodmer:

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

TS 🌸👯

Åhh så koslig! Skikkelig flørting da 😏😏😏 du burde virkelig satse, han virket interessert også😁😁😁👍😁 wiiiiiii

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, synes virkelig du skal ta kontakt da! Men er jeg den eneste som tenker sånn at hvis man virkelig følte at det var noe der, så kan man jo ikke være så lost at det var noe som kun gikk en vei. Man merker jo på en person om h*n er interessert eller ikke, eller? Ønsketenking eller ikke - heelt inne har man som regel en god følelse eller ikke. Oftest stemmer jo magefølelsen, og jeg håper og tror egentlig at alle disse mennene våre kan ha vært noe interessert🙌 Om det bare var for en uke eller ikke gjenstår jo å se, da!🌞

Dagens kloke ord fra M💃, god natt!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

TS!😎 Jaa helt enig med deg! Jeg tror også at når man har en god magefølelse på en ting, så må den jo være riktig. Sånn er det jo hvis man har en dårlig en også! 😏

Jeg har også tro på oss tre nå, vi kan ikke være blinde heller, har man kjemi har man det liksom! 🌸 skjebnen får avgjøre alt da 😂

Goodnattdu!

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B her!

Haha, vittig, jeg føler det helt likt som dere! Om jeg hadde fortalt det til noen her hjemme hadde de trodd at jeg var sinnsyk! Jeg synes også han virker som min type, og han var jo såå sjarmerende! Vel jeg får mote meg opp, han er ikke på for øyeblikket, så får ta det når han er i på, som sikkert blir i morgen! Jeg tror han husker deg TS, det at han tok bilde av deg må jo ha betydd noe! Man tar jo ikke bilde av noen helt uten videre så! :)

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

Haha, det er bra vi forstår hverandre da! 😁👍 men når han e pålogget, så gjør du det! Hihi dette er spennende joo!😁

Ja tenker også litt at man tar ikke bilder av hvem som helst, spesielt ikke med en så gammel og dårlig mobil. 😂😂👯

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! TS igjen ✈️🍹 ja menn er noen treige kjøtthuer til tider, men man må bare gå rett fram, prate med dem osv. 😂👍 M 💃 Så lenge du følte at dere hadde kjemi osv, så tror jeg ikke det kommer av ingenting. Du er jo venn med han på facern og det er jo superpositivt 😁 du vet blikk sier mer enn tusen ord 😏😏😏

Æææ, tror du det??😁😁 har et ganske internasjonalt navn da, men ja ropte på meg engang og sa at når han kom til Norge måtte han ha nr mitt 😅 vet ikke om det var kødd eller ikke da...

Anonymous poster hash: 62cab...384

M igjen hahah

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så sikker på at det var noe der, når det kommer til cruise-fyren, for vi snakket ikke MYE sammen. Men etter vi hadde møtt hverandre for første gang var det liksom dette blikket her HVER gang vi gikk forbi hverandre eller så hverandre: 😏, uansett om det var når han danset med gamle damer (hahaha pga jobben hans), når han stod på scenen eller vi bare så på hverandre! Så skulle han tulle sånn hele tiden! Hadde ofte noen små"frekke" kommentarer, for deretter å si NEIDAA, husker spesielt en gang etter å ha sagt han tullet, så tok han rundt meg med ene armen, hihi😍 hoppet ikke vekk da ihvertfall, haha. Også husker jeg han spurte hvor jeg var på vei, og det fortalte jeg han jo! Så sa han at han skulle komme dit senere hvis jeg var der, selv om han ikke jobbet på det stedet den dagen, og at vi skulle sees der! Og han kom ogsååå👏👏👏 Men vi fikk ikke snakket sammen da, litt usikker på om han så meg:((

Når det gjelder det med nr, så tror jeg det skulle se ut som om det var en spøk, men jeg tror så absolutt han mente det😏 Halloen!! Du har jo ingenting å frykte, du er jo sikret mann for resten av livet du! haha🙊

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M igjen hahah

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så sikker på at det var noe der, når det kommer til cruise-fyren, for vi snakket ikke MYE sammen. Men etter vi hadde møtt hverandre for første gang var det liksom dette blikket her HVER gang vi gikk forbi hverandre eller så hverandre: 😏, uansett om det var når han danset med gamle damer (hahaha pga jobben hans), når han stod på scenen eller vi bare så på hverandre! Så skulle han tulle sånn hele tiden! Hadde ofte noen små"frekke" kommentarer, for deretter å si NEIDAA, husker spesielt en gang etter å ha sagt han tullet, så tok han rundt meg med ene armen, hihi😍 hoppet ikke vekk da ihvertfall, haha. Også husker jeg han spurte hvor jeg var på vei, og det fortalte jeg han jo! Så sa han at han skulle komme dit senere hvis jeg var der, selv om han ikke jobbet på det stedet den dagen, og at vi skulle sees der! Og han kom ogsååå👏👏👏 Men vi fikk ikke snakket sammen da, litt usikker på om han så meg:((

Når det gjelder det med nr, så tror jeg det skulle se ut som om det var en spøk, men jeg tror så absolutt han mente det😏 Halloen!! Du har jo ingenting å frykte, du er jo sikret mann for resten av livet du! haha🙊

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

TS hehehh

Jeg tror ikke du ble tiltrukket av han uten grunn, dere hadde nok noe! Det at han holdt rundt deg med ene armen er jo kjempepositivt da, da flørtet han i hvertfall, fysisk berøring er jo et klart tenkt på at han var tiltrukket 😏👏

Ooohh så kom han, såå søøtt😍😍 da ville jo han sikkert se deg mer da, hihi!

Hahah, duu jeg er nok ikke sikret enda. Først må han godta 😍👍 Men vi delte også en banan da, hahha, romantiske greier vettu, internt det der!

Når jeg og venninna mi skulle reise da, eller siste kvelden jeg så han. Ble det liksom ikke no mer, hadde kanskje forventa at han viste interesse om at vi skulle ha kontakt senere. Men ble bare et par klemmer og hadebra liksom. Tenker kanskje han ikke ville no mer da, for jeg turte jo ikke. (Tenkte jeg var safe siden jeg hadde allerede lagt til venninna hans på face). Ååh det er mye å tenke gjennom assa! Men han er så utrolig kjekk, fin og sjarmerende! "Flørtingen" hans var liksom perfekt, ikke for mye og ikke for lite. Jaja

Må bare vente å seeeee

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M igjen hahah

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så sikker på at det var noe der, når det kommer til cruise-fyren, for vi snakket ikke MYE sammen. Men etter vi hadde møtt hverandre for første gang var det liksom dette blikket her HVER gang vi gikk forbi hverandre eller så hverandre: , uansett om det var når han danset med gamle damer (hahaha pga jobben hans), når han stod på scenen eller vi bare så på hverandre! Så skulle han tulle sånn hele tiden! Hadde ofte noen små"frekke" kommentarer, for deretter å si NEIDAA, husker spesielt en gang etter å ha sagt han tullet, så tok han rundt meg med ene armen, hihi hoppet ikke vekk da ihvertfall, haha. Også husker jeg han spurte hvor jeg var på vei, og det fortalte jeg han jo! Så sa han at han skulle komme dit senere hvis jeg var der, selv om han ikke jobbet på det stedet den dagen, og at vi skulle sees der! Og han kom ogsååå Men vi fikk ikke snakket sammen da, litt usikker på om han så meg:((

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

B her.

Jeg er heller ikke sikker på om det var noe mellom meg og rafting fyren min. Men det virker som det er noe mellom dere to. Jeg tror ikke han hadde kommet på det stedet om det ikke gjaldt noe, det må jo ha vært fordi at du var der og han hadde sagt til deg at han skulle komme dit. :) Jeg har troen jeg. Nå må vi bare tørre å skrive til dem!

I mitt tilfelle vet jeg jo at jeg ikke har noe å tape på det å skrive til ham. MEN! (det er alltid et men vet du) Om han ikke er interessert, blir jeg skuffet. Jeg er redd for at han skal oppfatte meg som en tosk uten like. Samtidig så vet jeg at hvis jeg ikke skriver, blir det aldri noe. Det kan jo være at ting utvikler seg, eller kanskje ikke. Det får jeg bare svar på om jeg skriver til ham. Jeg ser at han er ganske populær(uheldigvis). Men sånn som han var som person, virket det ikke som han var klar over det. Han var ikke overlegen og "I'm sexy and I know it". Men han får mange likes og da vedder jeg på at han sikkert skriver med mange også. Jeg tenker jo også at hvis dette hadde vært en person jeg ikke hadde synes var interessant, hadde det jo ikke vært vanskelig å skrive til ham i det heletatt, det er bare at jeg er tiltrukket av ham og da blir alt så mye vanskeligere. :murvegg:

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS hehehh

Hahah, duu jeg er nok ikke sikret enda. Først må han godta Men vi delte også en banan da, hahha, romantiske greier vettu, internt det der!

Når jeg og venninna mi skulle reise da, eller siste kvelden jeg så han. Ble det liksom ikke no mer, hadde kanskje forventa at han viste interesse om at vi skulle ha kontakt senere. Men ble bare et par klemmer og hadebra liksom. Tenker kanskje han ikke ville no mer da, for jeg turte jo ikke. (Tenkte jeg var safe siden jeg hadde allerede lagt til venninna hans på face). Ååh det er mye å tenke gjennom assa! Men han er så utrolig kjekk, fin og sjarmerende! "Flørtingen" hans var liksom perfekt, ikke for mye og ikke for lite. Jaja

Må bare vente å seeeee

Anonymous poster hash: 62cab...384

B

Jeg håper virkelig han legger deg til snart! For jeg unner deg virkelig det å komme i kontakt med ham igjen!

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B her.

Jeg er heller ikke sikker på om det var noe mellom meg og rafting fyren min. Men det virker som det er noe mellom dere to. Jeg tror ikke han hadde kommet på det stedet om det ikke gjaldt noe, det må jo ha vært fordi at du var der og han hadde sagt til deg at han skulle komme dit. :) Jeg har troen jeg. Nå må vi bare tørre å skrive til dem!

I mitt tilfelle vet jeg jo at jeg ikke har noe å tape på det å skrive til ham. MEN! (det er alltid et men vet du) Om han ikke er interessert, blir jeg skuffet. Jeg er redd for at han skal oppfatte meg som en tosk uten like. Samtidig så vet jeg at hvis jeg ikke skriver, blir det aldri noe. Det kan jo være at ting utvikler seg, eller kanskje ikke. Det får jeg bare svar på om jeg skriver til ham. Jeg ser at han er ganske populær(uheldigvis). Men sånn som han var som person, virket det ikke som han var klar over det. Han var ikke overlegen og "I'm sexy and I know it". Men han får mange likes og da vedder jeg på at han sikkert skriver med mange også. Jeg tenker jo også at hvis dette hadde vært en person jeg ikke hadde synes var interessant, hadde det jo ikke vært vanskelig å skrive til ham i det heletatt, det er bare at jeg er tiltrukket av ham og da blir alt så mye vanskeligere. :murvegg:

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

💃 M!

Jeg føler meg ganske sikker på at det var noe (ihvertfall den uken jeg var der haha), mente at jeg ikke helt hvorfor jeg føler meg så sikker på det, eller hvordan jeg skal forklare det.🙊 Venninner som var med sier også at han var tyydelig interessert, dumt at jeg ikke klarer å stole 100% på det, for det er jo som du sier ALLTID et men! Tror nok det er fordi vi sitter her og overanalyserer alt som er mulig å tenke over😂

Jeg liker tankegangen din når du sier at det ikke hadde vært skummelt hvis det var en man ikke var tiltrukket av! Det er jo sant da! Skal prøve å tenke sånn😎

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS hehehh

Jeg tror ikke du ble tiltrukket av han uten grunn, dere hadde nok noe! Det at han holdt rundt deg med ene armen er jo kjempepositivt da, da flørtet han i hvertfall, fysisk berøring er jo et klart tenkt på at han var tiltrukket 😏👏

Ooohh så kom han, såå søøtt😍😍 da ville jo han sikkert se deg mer da, hihi!

Hahah, duu jeg er nok ikke sikret enda. Først må han godta 😍👍 Men vi delte også en banan da, hahha, romantiske greier vettu, internt det der!

Når jeg og venninna mi skulle reise da, eller siste kvelden jeg så han. Ble det liksom ikke no mer, hadde kanskje forventa at han viste interesse om at vi skulle ha kontakt senere. Men ble bare et par klemmer og hadebra liksom. Tenker kanskje han ikke ville no mer da, for jeg turte jo ikke. (Tenkte jeg var safe siden jeg hadde allerede lagt til venninna hans på face). Ååh det er mye å tenke gjennom assa! Men han er så utrolig kjekk, fin og sjarmerende! "Flørtingen" hans var liksom perfekt, ikke for mye og ikke for lite. Jaja

Må bare vente å seeeee

Anonymous poster hash: 62cab...384

M! Delte en banan også, jassåå😏 Jo mer du forteller, jo mer glad blir jeg på dine vegne! Håper virkelig du kommer i kontakt med han, virker som han var ordentlig interessert🙊 Men hvordan var det dere møttes? Eller hvordan begynte dere to å snakke med hverandre liksom?:D det er så gøy å høre!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B!

Ja fortell TS! :) alltid gøy å høre om!

Jeg skal manne meg opp og skrive til ham snart. Ser han er pålogget, men på mobil, så da kan det jo gå en stund før han svarer, og da blir det mer skummelt, heheh. Lurer på å skirve noe sånn som (la oss kalle ham for Tom) "Hello, Tom. :) How are you? It was nice to try out rafting. I really enjoyed it!" Funker det å starte med det?



Anonymous poster hash: f971a...4b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B her.

Jeg er heller ikke sikker på om det var noe mellom meg og rafting fyren min. Men det virker som det er noe mellom dere to. Jeg tror ikke han hadde kommet på det stedet om det ikke gjaldt noe, det må jo ha vært fordi at du var der og han hadde sagt til deg at han skulle komme dit. :) Jeg har troen jeg. Nå må vi bare tørre å skrive til dem!

I mitt tilfelle vet jeg jo at jeg ikke har noe å tape på det å skrive til ham. MEN! (det er alltid et men vet du) Om han ikke er interessert, blir jeg skuffet. Jeg er redd for at han skal oppfatte meg som en tosk uten like. Samtidig så vet jeg at hvis jeg ikke skriver, blir det aldri noe. Det kan jo være at ting utvikler seg, eller kanskje ikke. Det får jeg bare svar på om jeg skriver til ham. Jeg ser at han er ganske populær(uheldigvis). Men sånn som han var som person, virket det ikke som han var klar over det. Han var ikke overlegen og "I'm sexy and I know it". Men han får mange likes og da vedder jeg på at han sikkert skriver med mange også. Jeg tenker jo også at hvis dette hadde vært en person jeg ikke hadde synes var interessant, hadde det jo ikke vært vanskelig å skrive til ham i det heletatt, det er bare at jeg er tiltrukket av ham og da blir alt så mye vanskeligere. :murvegg:

Anonymous poster hash: 08bfc...fd4

TS 👏👯

Det er ikke alltid lett å vite om det er vill flørt eller om de faktisk er tiltrukket. Men siden, av det jeg har hørt, at mannfolk ikke tenker så mye men gjør mest handliger, så sitter vi jentene etterpå og grubler detaljert over hver minste ting. Det er så typisk, men det er bare sånn vi er tror jeg. 😅 Men menn er veldig enkle, er de interessert viser de det på hver sin måte. Noen er mer sjenert enn andre og omvendt.

Jeg synes virkelig du skal prate med han, for hva om ingenting skjer hvis du ikke tar kontakt. Eller at han tenker det samme som deg. Så dropp tenkingen og grublingen, prat med han og så går det av seg selv.

Kanskje lettere sagt enn gjort, men er som regel best på å gi andre råd og ikke følge dem selv. Men i min situasjon er det ikke mer jeg kan gjøre, men dere er VENN med fyrene deres. Dere har ingenting å miste jenter!😁😁💃

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M! Delte en banan også, jassåå😏 Jo mer du forteller, jo mer glad blir jeg på dine vegne! Håper virkelig du kommer i kontakt med han, virker som han var ordentlig interessert🙊 Men hvordan var det dere møttes? Eller hvordan begynte dere to å snakke med hverandre liksom?:D det er så gøy å høre!

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

TS👯🌸

Hihi, jaavisst! Jo jeg kan vell også fortelle åssen det hele skjedde da.👫

På plassen der vi reiste var vi i to uker da, så hadde ganske god tid på meg. Men det begynte egentlig at vi møttes der han jobbet, på hotellet da, man kan kalle det en bar men det er ikke et partysted, mer familievennlig og for barn kanskje siden de solgte milkshake og is osv.. Så var jeg med to andre, en venn og ei venninne. Vi kjedet oss en kveld på hotellet så vi bestemte oss for å dra ned å se på fotball, siden vennen som var med var gutt. (Så da ble vi med da, de hadde tv-skjermer der, VM vettu). (Dette var rett ved hotellet)

Det begynte vell med at vi satt der ganske ofte og flere kvelder. La egentlig ikke så merke til han først. Men en kveld hadde vi dratt ut på en fest, så jeg var vell litt beruset om man kan si det. Så på vei hjem gikk vi innom der han jobbet og jeg begynte å rable i vei om livet mitt osv. Husker ikke helt hva jeg sa. Men det var etter dette tilfellet, vi begynte og prate skikkelig osv. 😂😂👍👍 Rart egentlig at han ville prate med meg etter det, men det var han som alltid tok intiativ..😳 kleint men sånn ble det. Å da ble jeg sååå betatt av han ❤️❤️❤️ Sprøtt! På samme tid ble jeg godt kjent med hun venninna, som skreiv til meg i går forresten, burde jeg spørre om han eller ikke?🙊 (hater å føle meg påtrengende)

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B!

Ja fortell TS! :) alltid gøy å høre om!

Jeg skal manne meg opp og skrive til ham snart. Ser han er pålogget, men på mobil, så da kan det jo gå en stund før han svarer, og da blir det mer skummelt, heheh. Lurer på å skirve noe sånn som (la oss kalle ham for Tom) "Hello, Tom. :) How are you? It was nice to try out rafting. I really enjoyed it!" Funker det å starte med det?

Anonymous poster hash: f971a...4b6

TS igjen!😃 Jamen, du har nå kommet langt da, det er perfekt samtale starter da! Mangler bare å gjennomføre det!👏🌸

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS👯🌸

Hihi, jaavisst! Jo jeg kan vell også fortelle åssen det hele skjedde da.👫

På plassen der vi reiste var vi i to uker da, så hadde ganske god tid på meg. Men det begynte egentlig at vi møttes der han jobbet, på hotellet da, man kan kalle det en bar men det er ikke et partysted, mer familievennlig og for barn kanskje siden de solgte milkshake og is osv.. Så var jeg med to andre, en venn og ei venninne. Vi kjedet oss en kveld på hotellet så vi bestemte oss for å dra ned å se på fotball, siden vennen som var med var gutt. (Så da ble vi med da, de hadde tv-skjermer der, VM vettu). (Dette var rett ved hotellet)

Det begynte vell med at vi satt der ganske ofte og flere kvelder. La egentlig ikke så merke til han først. Men en kveld hadde vi dratt ut på en fest, så jeg var vell litt beruset om man kan si det. Så på vei hjem gikk vi innom der han jobbet og jeg begynte å rable i vei om livet mitt osv. Husker ikke helt hva jeg sa. Men det var etter dette tilfellet, vi begynte og prate skikkelig osv. 😂😂👍👍 Rart egentlig at han ville prate med meg etter det, men det var han som alltid tok intiativ..😳 kleint men sånn ble det. Å da ble jeg sååå betatt av han ❤️❤️❤️ Sprøtt! På samme tid ble jeg godt kjent med hun venninna, som skreiv til meg i går forresten, burde jeg spørre om han eller ikke?🙊 (hater å føle meg påtrengende)

Anonymous poster hash: 62cab...384

😚😚😚😚😚😚

M her! SNAKK MED HENNE! Hvis det var hun som begynte å prate med deg til og med! Det er IKKE å være påtrengende, skriiiv nåå

Haha for meg selv så hadde jeg jo endelig bestemt meg foe å si hei til han igår, men han var ikke på i hele går, heller ikke idag enda:( Åh, typisk, snart tenker jeg vel for mye igjen og tør ikke si HEI når han endelig logger på. HVOR vanskelig kan det være?

B: synes det høres bra ut! Menn blir fort, etter hva jeg vet, litt skremt hvis du skriver laange meldinger med en gang, så bare hold det enkelt, synes det hørtes veldig greit ut det du hadde tenkt å si😄

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Hihi, jaavisst! Jo jeg kan vell også fortelle åssen det hele skjedde da.

På plassen der vi reiste var vi i to uker da, så hadde ganske god tid på meg. Men det begynte egentlig at vi møttes der han jobbet, på hotellet da, man kan kalle det en bar men det er ikke et partysted, mer familievennlig og for barn kanskje siden de solgte milkshake og is osv.. Så var jeg med to andre, en venn og ei venninne. Vi kjedet oss en kveld på hotellet så vi bestemte oss for å dra ned å se på fotball, siden vennen som var med var gutt. (Så da ble vi med da, de hadde tv-skjermer der, VM vettu). (Dette var rett ved hotellet)

Det begynte vell med at vi satt der ganske ofte og flere kvelder. La egentlig ikke så merke til han først. Men en kveld hadde vi dratt ut på en fest, så jeg var vell litt beruset om man kan si det. Så på vei hjem gikk vi innom der han jobbet og jeg begynte å rable i vei om livet mitt osv. Husker ikke helt hva jeg sa. Men det var etter dette tilfellet, vi begynte og prate skikkelig osv. Rart egentlig at han ville prate med meg etter det, men det var han som alltid tok intiativ.. kleint men sånn ble det. Å da ble jeg sååå betatt av han ❤️❤️❤️ Sprøtt! På samme tid ble jeg godt kjent med hun venninna, som skreiv til meg i går forresten, burde jeg spørre om han eller ikke? (hater å føle meg påtrengende)

Anonymous poster hash: 62cab...384

B her!

Skriv til henne du, du blir ikke for påtrengende når det var hun som startet! Du har ingengting å tape på det uansett! :)

Haha for meg selv så hadde jeg jo endelig bestemt meg foe å si hei til han igår, men han var ikke på i hele går, heller ikke idag enda:( Åh, typisk, snart tenker jeg vel for mye igjen og tør ikke si HEI når han endelig logger på. HVOR vanskelig kan det være?

B: synes det høres bra ut! Menn blir fort, etter hva jeg vet, litt skremt hvis du skriver laange meldinger med en gang, så bare hold det enkelt, synes det hørtes veldig greit ut det du hadde tenkt å si

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Typisk! Jeg også hadde tenkt å skrive til ham igår, men han var jo aldri på! Nå er han jo bare på mobil sånn ca fem minutt i lengden, så da blir det ikke lett å skrive til ham nå heller.Jeg vet han er på et arrangement i utlandet nå, så han er vel ikke så mye på interenett. Så da er vi i samme båt da, redde for å si hei fordi det går for lang tid..

Takk for tipset forresten, da holder jeg meg til det jeg hadde tenkt! :)

Anonymous poster hash: f971a...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M heer! Synes det er så gøy å prate med dere og følge med her, lurer på hvem som blir førstemann!😏 Og vi skal oppdere hverandre når det skjer noe, eller hva?😁😁

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B!

Det blir interessant å følge med videre ja! Synes også det blir spennende å se hvem som tar kontakt først, og hvordan det går! ☺️

Anonymous poster hash: fde7b...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS 👯🌸

Heeeisaann!! Okeeeii, da spør jeg henne åssen det går når hun svarer igjen!!😅😁 Men hvis jeg skal hinte om han da, hva skal jeg spørre om??😂✈️

Ahh, typisk når du planlegger å snakke til han så er han ikke pålogget. Men så snart fyrene deres er på, KOM IGJEN!!😎😎

Enig med dere, dette er utrolig gøy å høre hvordan det går med dere også! 😁😁 Ja dere må oppdatere når dere har fått mot til å gjøre det.

Det blir nok dere som slår an først, dere har jo muligheter hver dag. Jeg må vente lenge enda!!😏😳 Førstemann av dere da, fra NÅ!!😂😂

Anonymous poster hash: 62cab...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS 👯🌸

Heeeisaann!! Okeeeii, da spør jeg henne åssen det går når hun svarer igjen!!😅😁 Men hvis jeg skal hinte om han da, hva skal jeg spørre om??😂✈️

Ahh, typisk når du planlegger å snakke til han så er han ikke pålogget. Men så snart fyrene deres er på, KOM IGJEN!!😎😎

Enig med dere, dette er utrolig gøy å høre hvordan det går med dere også! 😁😁 Ja dere må oppdatere når dere har fått mot til å gjøre det.

Det blir nok dere som slår an først, dere har jo muligheter hver dag. Jeg må vente lenge enda!!😏😳 Førstemann av dere da, fra NÅ!!😂😂

Anonymous poster hash: 62cab...384

Hahaha det er jo egentlig sykt rart at vi sitter her og diskuterer disse mennene, hva om de visste at vi gjorde det!?😂😂😂 Dette skal aldri fortelles videre altså

TS: hmmm.. hvordan du kan hinte deg innpå det? Du kan jo bare si "how are you?" Også si "and ..... (Han fyren)?", og sier at du ikke har snakket med han siden du kom hjem. Derfor spør du henne, liksom😜 Haha vet ikke jeg. Eller ta opp en morsom hendelse, noe som skjedde mellom alle tre, hvis det var noe😜

💃 M

Anonymous poster hash: c5ef6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...