Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hmmmm.

Tror sannelig dette innlegget tar kaken - som det dummeste jeg har lest hittil. :scorpis:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm.

Tror sannelig dette innlegget tar kaken - som det dummeste jeg har lest hittil. :scorpis:

Det er absolutt med på min 10 på topp liste. :Nikke:

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skriver du konsekvent dere med stor d, ts?



Anonymous poster hash: eeed3...c8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg at TS velger å skryte av noe som vi damer tar for gitt. Oj da,du får deg mus? Vel kompis,de fleste damer,omtrent uansett hvordan de ser ut,kan gå på byen og få seg et ligg hver kveld, det er kanskje hokus pokus for deg,men for oss er det ingen big deal.

Det er litt som om en jente skal skrive et innlegg om at hun klarer å stå og pisse..

Men for all del, du er drittsekk,det skal du ha, og dama di synes jeg synd på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for all del, du er drittsekk,det skal du ha, og dama di synes jeg synd på.

Og drittsekker er det damer elsker. Du er bare sjalu på dama hans som har kapret en skikkelig drittsekk.

Anonymous poster hash: 1041a...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og drittsekker er det damer elsker. Du er bare sjalu på dama hans som har kapret en skikkelig drittsekk. Anonymous poster hash: 1041a...ac8

Hehe ja, jeg blir helt mo i knærne når jeg tenker på at jeg går glipp av at det en dag kommer en tlf med barnebidrag fra en annen kvinne, eller den dagen jeg drar til legen og får påvist klamydia.

Sukk,skulle så gjerne hatt en utro mann som beviser at han ikke takler ansvar,er uærlig og feig,og mangler empati.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og drittsekker er det damer elsker. Du er bare sjalu på dama hans som har kapret en skikkelig drittsekk.

Anonymous poster hash: 1041a...ac8

Beundrer du ham? Er det sånn du skal bli når du blir stor?

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det finnes menn, skremmende mange av dem, med så høye tanker om seg selv som TS her er grunnen til at jeg er singel. Det har ikke noe å gjøre med om jeg skulle råke å ha en ONS med en som later som han er singel.



Anonymous poster hash: 46f9c...fca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke la denne halvannet år gamle trolletråden få dø ut nå da.....

Anonymous poster hash: 2f653...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Dette sier kanskje mer om deg og hvilke kvinner du ligger med, enn om kvinner flest?

Pass på at du ikke møter din likekvinne - men som vil ha barn og som "glemmer" å fortelle deg at hun ikke går på pilla.

Eller vent. Jeg håper faktisk at du gjør det.

Dere vil være som skapt for hverandre :blomst:

Anonymous poster hash: 94623...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Søker spenning, hun er legger seg alltid ca. kl. 23:00 i helgene, før midt i uka.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Heh, tror du. Tipper dama har funnet seg en hingst som ser bedre ut, og er bedre i senga enn deg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier kanskje mer om deg og hvilke kvinner du ligger med, enn om kvinner flest?

Pass på at du ikke møter din likekvinne - men som vil ha barn og som "glemmer" å fortelle deg at hun ikke går på pilla.

Eller vent. Jeg håper faktisk at du gjør det.

Dere vil være som skapt for hverandre :blomst:

Anonymous poster hash: 94623...421

:5:

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS minner meg om han fra oljebarna. Han som tidligere hadde spist penger og delt det på nettet. Han var helt ufyselig og trodde penger betydde alt. Det folk ikke forstår er at penger lett kan skaffe deg fake vennskap/forhold med folk, men det hjelper lite når pengene dine renner ut.

Anonymous poster hash: 518ed...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller aller fleste jentene jeg måtte støte på min vei er rimelig raskt ute med å si de har type :)

De som fortsatt er single tenker jeg at det er noe såpass unfixable galt med at jjeg går raskt forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg at TS velger å skryte av noe som vi damer tar for gitt. Oj da,du får deg mus? Vel kompis,de fleste damer,omtrent uansett hvordan de ser ut,kan gå på byen og få seg et ligg hver kveld, det er kanskje hokus pokus for deg,men for oss er det ingen big deal.

Det er litt hokus pokus for meg :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her:

Nå må dere single jenter i Aust Agder, Arendal med omegn, som skal på byen til helga passe dere! :blomst:

Sjarmøren har leid et flott hotellrom i denne vakre Sørlandsbyen fra fredag til søndag og skal harve over flest mulige på den tiden :danse:

Hvilket yrke liker dere best? Skal jeg si jeg er jurist, journalist, lege (spesialist i kvinnesykdommer?)

Har selv funnet ut at tannlege fungerer dårlig.

Håper vi sees!!! :laugh:

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Helvette! Jeg skal til Stocholm. Hater å gå glipp av gode og gratis drinker! Herre, så mye jeg har drukket gratis i mitt liv uten at noen har fått valuta for penga.

Anonymous poster hash: ea884...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroa er nok over for kjekkaser vår :)

Kona slo han vel halvt ihjel med kjevla, eller så er han ruinert på x antall barnebidrag..

Håper uansett at kona kappet av han løken, og serverte den til bikkja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og de samme damene holder ofte bena samla og oppfører seg litt mer "dannet" hvis de er så heldige å treffe på et bra mannfolk ute. En de kan tenke seg å bli bedre kjent med, og ser på som kjærestepotensiale. De driter i om menn som TS mener de er billige for de har ikke interesse for sånne menn i det lange løp uansett.

Helt korrekt.

Anonymous poster hash: e0b0c...d7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som fortsatt er single tenker jeg at det er noe såpass unfixable galt med at jjeg går raskt forbi

Hæ???

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...