Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Uff, jeg syns synd på din kjære som ikke har aning om hva hennes mann driver på med. Du er rett og slett en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere sammen?

TS her, av praktiske årsaker, barn, huslån etc. Er glad i hverandre.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Mange damer må nok bare være bortpå karer som deg 20-30 ganger før de "tar til takke" med gjennomsnitts karen til slutt. What a lucky fuck the average joe is :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Ja, herregud, så rare folk er, som faller for sjarm....Har du tenkt over at de faktisk VIL ligge med deg? Det kan jo være derfor. Det er sikkert smigrende for deg å tenke på at du har "lurt" noen i seng, men det trenger nok ikke å være tilfelle. Jeg lå med kjæresten min første gang vi møttes. Vi har det ekstremt bra sammen, tre år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg syns synd på din kjære som ikke har aning om hva hennes mann driver på med. Du er rett og slett en drittsekk.

Så hun har ingen aning om dette? Det stemmer ikke så bra med hvor himla smarte dere damer beskrives i denne tråden...

Anonym poster: 49c912d6ccb1e1525067a7e00da0bf3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Du er en skam, og en utro drittsekk. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer må nok bare være bortpå karer som deg 20-30 ganger før de "tar til takke" med gjennomsnitts karen til slutt. What a lucky fuck the average joe is :ler:

Skulle ønske det var slik, men drittsekkene ender alltid opp som vinnerne uansett. Hilsen gjennomsnittskar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig, er jeg ikke interessert i ONS.

Venninnen min derimot er den smarteste kvinnen jeg kjenner. Alltid de beste karakterene, bra utdanning, og veldig intelligent. Men på baren bytter ho personlighet. Ho fniser og ler av alt mannen som har spandert på henne sier, ho "dummer seg ned".

hvorfor?

Fordi selv om det er likestilling, så er det fremdeles ofte sånn at det er mennene som sjekker opp kvinner, kvinner venter heller. Når de har fått nappen de liker,vil vel de ha sex de og??

Unnskyld meg,men tror virkelig han tåpelige mannen der at han har "lurt" min smarte venninne til ONS? Tåpelig kvinnesyn!

Anonym poster: a565b5d15193f343fec0845e366f828d

Selvfølgelig, av en eller annen grunn er det det som funker best. Fnise av alt å smile søtt, men det funker nok fordi de tror de har deg rundt lillefingeren som TS her. Å av å til er det virkelig ikke verdt det å stritte imot (helst bare reise seg å gå) , da er man plutselig "hu jævli sure hora som tror hun er noe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel faen ikke sant :S Du bare lyver! skjerp deg!

Anonym poster: 5698c4d877f0bc27761bc0c4ac92ad2a

Vel, nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet.

Det er ikke jentene som er lettlurte, men guttene som tror jenter er det.

Når du tror du sjarmerer meg i senk(lurer meg) bare ved å spandere en shot, si at jeg er den nydeligste du har sett, sier du er singel,kommer med en eller annen ekkel sjekkereplikk, så smiler jeg å lar deg tro at du faktisk sjarmerer meg i senk(HVIS jeg bare er ute etter sex med en kjekk idiot, å såpass desp har jeg ennå ikke vært) , mens jeg inni meg tenker "herregud, han tror faktisk jeg er så dum"

Så, om damer faller for pisset ditt, er det nok bare fordi hun vil det samme som deg

Jep, gjorde det en del når jeg var singel og begynnelsen av tyve årene . Æddæ bæddæ, stygge mannen ;)

Anonym poster: b827532b29f9f68d0482ca645473395c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var slik, men drittsekkene ender alltid opp som vinnerne uansett. Hilsen gjennomsnittskar.

Over tid vil aldri drittsekkene vinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri om man har blitt lurt, men møtt et par jenter(senest en på lørdag) som latet som om jeg var verdens morsomste mann, det fungerte dårlig,der er vanskelig å spille og spesielt om man snakker sammen lenge, det blir ingen kjemi. Tror dere som får sex slik hadde fått det uansett, men kanskje greiere å gjøre det slik enn å spørre rett ut.

Anonym poster: 2f201dfcaa24632ba1e0bcd5a475dd25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Forventet ikke noe annet enn det som kom...........les over.........og tenk.........

Dere forblir single.

Om en av Dere (ja det er høflig å bruke Dere, midt i en setning også) skulle friste meg, så vil jeg selvfølgelig vurdere å bytte ut min kjære, men det har ikke skjedd ennå, og det er ikke min feil.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hvorfor har du ikke sex med kjæresten din i stedet dersom disse andre jentene ikke frister...? Sinnsykt merkelig opplegg du har på gang da. Kanskje du heller skulle finne deg en dame du faktisk har LYST PÅ? Det der er jo bare trist for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Nå må dere single jenter i Aust Agder, Arendal med omegn, som skal på byen til helga passe dere! :blomst:

Sjarmøren har leid et flott hotellrom i denne vakre Sørlandsbyen fra fredag til søndag og skal harve over flest mulige på den tiden :danse:

Hvilket yrke liker dere best? Skal jeg si jeg er jurist, journalist, lege (spesialist i kvinnesykdommer?)

Har selv funnet ut at tannlege fungerer dårlig.

Håper vi sees!!! :laugh:

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, av en eller annen grunn er det det som funker best. Fnise av alt å smile søtt, men det funker nok fordi de tror de har deg rundt lillefingeren som TS her. Å av å til er det virkelig ikke verdt det å stritte imot (helst bare reise seg å gå) , da er man plutselig "hu jævli sure hora som tror hun er noe"

Vil heller være jævlig sur hore, enn en som har gitt selvtlilitt til en sånn kar som ts

Anonym poster: a565b5d15193f343fec0845e366f828d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du løyet til meg så hadde jeg garantert funnet det ut, hadde du skrytt på deg at jeg var lege ville jeg spurt deg ut, det samme med de andre yrkene.

Hvis en fyr på byen sier til meg at han f.eks er lege tar jeg det som at han er stolt av det og gjerne ville snakket om det. Oii, hvor jobber du? Har du mye å gjøre? Hvor utdannet du deg?

Du må huske på at det kan være flere dere ute med samme utdanning, og er du innen faget er det ikke så vanskelig å finne ut hvem som ikke er det.

Men samtidig ville jeg heller vært singel enn å hatt en kjæreste som var utro med meg, uansett årsak. Jeg finner ingen god årsak til å være utro, da tar man heller å avbryter forholdet uansett hvor vanskelig det kan være der og da.

Uff, det finnes mye rart..

Anonym poster: 95fe07b49e1cc716e2b4e07977918728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tidssone

TS: Søker spenning, hun er legger seg alltid ca. kl. 23:00 i helgene, før midt i uka.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Jeg skjønner deg godt, jeg. Hadde også søkt spenning dersom jeg var i et forhold der alt det spennende måtte skje etter klokken elleve i helgene...

Endret av Tidssone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var slik, men drittsekkene ender alltid opp som vinnerne uansett. Hilsen gjennomsnittskar.

Hmm, nå mente jeg at gjennomsnittskaren ikke bør finne seg i det da og fortjener seff bedre enn en sånn dame. Du bør stille høyere krav og vurdere deg selv opp istedetfor ned, så kan det hende det gir seg positive utslag når det gjelder hva slags folk du tiltrekker deg. Last resort - bli en drittsekk da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir det mye lettere å få fordeler når man juger til sin egen fordel, men det gjør deg faktisk til et fullstendig verdiløst menneske.

Noe å filosofere litt over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir det mye lettere å få fordeler når man juger til sin egen fordel, men det gjør deg faktisk til et fullstendig verdiløst menneske.

Noe å filosofere litt over.

Helt enig. Man kan få omtrent hva man vil, om man juger nok, men det viser mye om hvem man er... Både fordi at om man må juger, er man ikke bra nok, og fordi folk som har behov for å lure andre, er tåpelige mennesker.

Løgnere er den menneskelige utgaven av ugress.

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...