Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Jeg er opptatt og når dere single menn ikke tar nei for et nei blir jeg nesten nødt til å kastrere dere. ;)

Heldigvis er jeg dannet nok til å forlate stedet uten at dere merker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en ræv og du fortjener ikke dama di som sitter hjemme å venter. Hvorfor i all verden gidder du å være i forhold når du ikke forplikter. Og hvorfor gidder hu å sitter hjemme hver helg mens du knuller rundt? De jentene du puler ER ihvertfall single, hva syter du for? Du får jo det du vil. Dobbeltmoral. Edelt.

TS: Jeg forplikter betaler alle regninger. Jeg liker henne. Hun er hjemmekjær.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars dama di sier jeg bare. Disse single damene du knuller på vil nok bare ha det samme som deg. Sex.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg forplikter betaler alle regninger. Jeg liker henne. Hun er hjemmekjær.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Du forplikter fordi du betaler regninger?? :skratte:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en av Dere (ja det er høflig å bruke Dere, midt i en setning også) skulle friste meg, så vil jeg selvfølgelig vurdere å bytte ut min kjære, men det har ikke skjedd ennå, og det er ikke min feil.

Det som du beskriver her har jeg faktisk opplevd noen ganger. Gifte menn som prøver seg på byen og innser at de ikke får noe av meg, og må hjem alene blir hekta. De som er gifte og som er ute på byen og har seg eller prøver å få seg er jo egentlig ute etter å bytte ut dama si. De er bare ikke selvstendige nok til å takle singellivet og vil derfor se om de finner sin nye "kone" før de har gått fra hun de har.

Men du kommer aldri til å finne en ny bedre utgave av din kone hvis du ikke skiller deg, fordi de jentene/kvinnene du er ute etter vil aldri involvere seg med en mann som er gift. Punktum.

Når det kommer til det du sier om sivilstatus på jenter og tilfeldig sex så er du faktisk inne på noe.

3 av mine veninner har fått seg kjæreste etter at de sluttet å dra med seg menn hjem fra byen, eller ble flinkere til å vente med sex til de hadde lært han de datet å kjenne. Det stemmer selvfølgelig ikke for alle, og det er mange som kan ha seg på første date og bli kjærester, men man tar en risk når man har sex tidlig. Mange menn synes piffen blir borte etter sex og da får de ikke bli kjent med hvem jenta egentlig er fordi de mister interessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme: Du er på sjekker´n her, er ikke det lii patetisk?

Gå på byen, den er FULL av single jenter, men om du mener dette er et sted for å få seg noe, pip ut.....da skal jeg gi slipp på min "anonymitet" og lage meg en "falsk" profil her.

TS som skriver og første innlegg er ikke ment som noe troll opplegg :-)

Tenkte dette kunne bli en tankevekker, og ikke bare fordømmelse.....ingen som ser de siste linjene i innlegget mitt som er budskapet :-)

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Du er smart ass... Jeg har ingen interesse av å sjekke opp jenter, men du greide nesten å lure meg til å tro at det var derfor jeg var her! Selvfølgelig veit jo du det bedre enn meg. Du er jo så smart.

Det som er patetisk, er å skrive elendige tråder, på dårlig Norsk, og tro at man greier å lure noen.

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Er du den misunnelige kompisen til denne donjuanske utrostuten eller hvorfor i heiteste skriver du dette? :)

Anonym poster: 4c457ff989f970f0477673478590ad96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neppe. De ærlige gutta står så høyt over på jentefronten og menneskefronten at de hadde mistet uendelig mange flere mennesker i livet sitt før de hadde havnet nede på det ensomme og uærlige nivået ditt. Ærlige gutter som får seg noe, trenger ikke å lyve for å få seg noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du et behov for å være utro, og hvorfor er du stadig ute på byen?

Hva er det kona de driver med i det tidsrommet?

Hun er vel opptatt med å harve over nabogubben, antageligvis ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nå er ikke jeg singel, men om jeg var det, ville jeg heller vært det enn i forhold med en notorisk utro drittsekk. TS ser ut til å mene at singeltilværelsen er det verste som kan hende et menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Får man moralske råd av en som er utro! Vennen min,hvorfor tror du de kvinne vil gifte seg med deg? kanskje de så hvor billig og desperat du er og de ville ha sex DE OG? har noen av de jentene insistert på forhold?

Anonym poster: a565b5d15193f343fec0845e366f828d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet.

Det er ikke jentene som er lettlurte, men guttene som tror jenter er det.

Når du tror du sjarmerer meg i senk(lurer meg) bare ved å spandere en shot, si at jeg er den nydeligste du har sett, sier du er singel,kommer med en eller annen ekkel sjekkereplikk, så smiler jeg å lar deg tro at du faktisk sjarmerer meg i senk(HVIS jeg bare er ute etter sex med en kjekk idiot, å såpass desp har jeg ennå ikke vært) , mens jeg inni meg tenker "herregud, han tror faktisk jeg er så dum"

Så, om damer faller for pisset ditt, er det nok bare fordi hun vil det samme som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hvor godt utdannet egentlig? Antagelig har du ikke fulgt med i norsktimene ihvertfall. Hvorfor i alle dager skriver du dere med stor d? Lukter fanteri lang vei dette :fnise:

Anonym poster: 8d0148a196720c0c6d4c4135e4e975c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter som tror jenter er lettlurte, er ganske lettlurte selv. Jenter forstår ofte veldig godt hva som foregår, man spiller bare med, så får man en gratis drink og et enkelt ligg, og slipper å innlede noe seriøst med en utro idiot.

Oi.... Dette tror jeg ikke denne dannende mannen med høy utdannelse så for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig synd på kjæresten din.

Anonym poster: ce411aafdf5fa74ebcefdb27cd73fe8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Om du hadde vært så smart, hadde du ikke spandert drinker på disse damene.

Du hadde fått kvinnene til å spandere på deg, luringen.

Litt spesielt synes jeg at du er villig til å betale for drinker for å få deg et ligg her og der.

Økonom er du garantert ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet.

Det er ikke jentene som er lettlurte, men guttene som tror jenter er det.

Når du tror du sjarmerer meg i senk(lurer meg) bare ved å spandere en shot, si at jeg er den nydeligste du har sett, sier du er singel,kommer med en eller annen ekkel sjekkereplikk, så smiler jeg å lar deg tro at du faktisk sjarmerer meg i senk(HVIS jeg bare er ute etter sex med en kjekk idiot, å såpass desp har jeg ennå ikke vært) , mens jeg inni meg tenker "herregud, han tror faktisk jeg er så dum"

Så, om damer faller for pisset ditt, er det nok bare fordi hun vil det samme som deg

Det der er vel faen ikke sant :S Du bare lyver! skjerp deg!

Anonym poster: 5698c4d877f0bc27761bc0c4ac92ad2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet.

Det er ikke jentene som er lettlurte, men guttene som tror jenter er det.

Når du tror du sjarmerer meg i senk(lurer meg) bare ved å spandere en shot, si at jeg er den nydeligste du har sett, sier du er singel,kommer med en eller annen ekkel sjekkereplikk, så smiler jeg å lar deg tro at du faktisk sjarmerer meg i senk(HVIS jeg bare er ute etter sex med en kjekk idiot, å såpass desp har jeg ennå ikke vært) , mens jeg inni meg tenker "herregud, han tror faktisk jeg er så dum"

Så, om damer faller for pisset ditt, er det nok bare fordi hun vil det samme som deg

Personlig, er jeg ikke interessert i ONS.

Venninnen min derimot er den smarteste kvinnen jeg kjenner. Alltid de beste karakterene, bra utdanning, og veldig intelligent. Men på baren bytter ho personlighet. Ho fniser og ler av alt mannen som har spandert på henne sier, ho "dummer seg ned".

hvorfor?

Fordi selv om det er likestilling, så er det fremdeles ofte sånn at det er mennene som sjekker opp kvinner, kvinner venter heller. Når de har fått nappen de liker,vil vel de ha sex de og??

Unnskyld meg,men tror virkelig han tåpelige mannen der at han har "lurt" min smarte venninne til ONS? Tåpelig kvinnesyn!

Anonym poster: a565b5d15193f343fec0845e366f828d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du tror du egentlig lurer disse kvinnene til TS?

Tror du de ikke skjønner at de har sex med deg før det er for sent?

Tror du at de har store forhåpninger om at en ONS som er en total fremmed vil utvikle seg til noe mer?

Skjønner liksom ikke greia jeg.. Kom deg ned fra den høye hesten din, du er langt under disse "dumme, lettlurte" damene du knuller.

Håper for dama di sin skyld at du bruker kondom i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...