Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klapp, klapp* fantastisk godt grunnlag for å komme med en slik uttalelse. :sarkasme:

Anonym poster: 72de57872868fe5a8241b67d9d158f83

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig si at det er lettere for deg å få deg et tilfeldig ligg dersom du utgir deg for å være singel, altså? Veldig rart, og det endelige beviset på at jenter er alt for lettlurte.

Du får si til kompisene dine at de nok får bedre hell om de ikke nevner dama si, ja. ;)

Anonym poster: 3322fb531ccb48b35d1f6b0cff834d08

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en ræv og du fortjener ikke dama di som sitter hjemme å venter. Hvorfor i all verden gidder du å være i forhold når du ikke forplikter. Og hvorfor gidder hu å sitter hjemme hver helg mens du knuller rundt? De jentene du puler ER ihvertfall single, hva syter du for? Du får jo det du vil. Dobbeltmoral. Edelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er egentlig idioten her? Den single dama som er ute etter en ONS, eller mannen som er utro mot dama si? :klo:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter som tror jenter er lettlurte, er ganske lettlurte selv. Jenter forstår ofte veldig godt hva som foregår, man spiller bare med, så får man en gratis drink og et enkelt ligg, og slipper å innlede noe seriøst med en utro idiot.

Man er ganske idiot selv, om man hjelper folk med å være utro.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hvor godt utdannet er man egentlig når man skriver "dere" med stor D midt i en setning?

Og hvor dannet og hyggelig er man om man er notorisk utro mot den man er i forhold med og lurer jentene man treffer på byen bare for å få sex?

Tenker også at dette er en trolletråd.

Om ikke så er du iallefall en patetisk liten mann som (i beste fall) lyver på deg kvaliteter du absolutt ikke har.

Kanskje det er litt synd på deg? :troest:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Forventet ikke noe annet enn det som kom...........les over.........og tenk.........

Dere forblir single.

Om en av Dere (ja det er høflig å bruke Dere, midt i en setning også) skulle friste meg, så vil jeg selvfølgelig vurdere å bytte ut min kjære, men det har ikke skjedd ennå, og det er ikke min feil.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på den, TS! Jeg syns du har lagd en kjempefin trolletråd, jeg :hug:

TS her, ikke noe troll opplegg, bare fakta, mine erfaringer.

Men må legge til at noen av damene jeg harver over synes det er digg at jeg har en dame.....ikke mange, men i det siste har jeg begynt å gå rundt med gifteringen, den virker som en magnet på frustrerte inntørka singel damer.

Sånn er livet, sånn er virkeligheten.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Forventet ikke noe annet enn det som kom...........les over.........og tenk.........

Dere forblir single.

Om en av Dere (ja det er høflig å bruke Dere, midt i en setning også) skulle friste meg, så vil jeg selvfølgelig vurdere å bytte ut min kjære, men det har ikke skjedd ennå, og det er ikke min feil.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hvorfor tror du alle de jentene var lettlurte? De var vel mest sannsynlig ute etter det samme som deg nemlig sex. Men sikkert single da i motsetning til deg. Dama di knipen på sexen ell?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ganske idiot selv, om man hjelper folk med å være utro.

Yme: Du er på sjekker´n her, er ikke det lii patetisk?

Gå på byen, den er FULL av single jenter, men om du mener dette er et sted for å få seg noe, pip ut.....da skal jeg gi slipp på min "anonymitet" og lage meg en "falsk" profil her.

TS som skriver og første innlegg er ikke ment som noe troll opplegg :-)

Tenkte dette kunne bli en tankevekker, og ikke bare fordømmelse.....ingen som ser de siste linjene i innlegget mitt som er budskapet :-)

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvorfor du er overbevist om at jenter vil ligge med deg fordi du sa at det ble slutt med dama for 6 mnd. siden? Eller at kompisene dine ikke får seg noe fordi de er "ærlige"? Hvis jeg våkner opp hver søndag med en fremmed mann i senga, så er det jo ikke fordi det er søndag, liksom.

Og som andre sier her, så er det jo ikke slik at jenter må lures til å ha tilfeldig sex, eller at de er ute etter noe annet enn sex selv, og at de derfor "blir lurt" ved ha å ha tilfeldig sex.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du et behov for å være utro, og hvorfor er du stadig ute på byen?

Hva er det kona de driver med i det tidsrommet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer mest på hvorfor du er overbevist om at jenter vil ligge med deg fordi du sa at det ble slutt med dama for 6 mnd. siden? Eller at kompisene dine ikke får seg noe fordi de er "ærlige"? Hvis jeg våkner opp hver søndag med en fremmed mann i senga, så er det jo ikke fordi det er søndag, liksom.

Og som andre sier her, så er det jo ikke slik at jenter må lures til å ha tilfeldig sex, eller at de er ute etter noe annet enn sex selv, og at de derfor "blir lurt" ved ha å ha tilfeldig sex.

Ikke ofte jeg bruker dette med samlivsbrudd "for et halvt år siden", men det hender. Hvorfor det virker hver gang vet jeg ikke, men tenker det har noe med "morsfølelsen" å gjøre. Dere er lettlurte, og jeg har så lyst.

De fleste gangene trenger jeg ikke å "utbrodere" så mye om meg selv og det blir sex.

Jeg våkner aldri med jentene i senga, jeg er hjemme stort sett innen rimelig tid, vedkommende sjekkes opp senest kl. 2 om natta, og jeg er hjemme seneste kl. 05:00, og da var jeg på poker i lag med gutta, som backer meg opp og gjorde det samme.

Har ennå tilgode å møte ei avslappa singel jenta, jeg kunne tenke meg å møte igjen.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du et behov for å være utro, og hvorfor er du stadig ute på byen?

Hva er det kona de driver med i det tidsrommet?

TS: Søker spenning, hun er legger seg alltid ca. kl. 23:00 i helgene, før midt i uka.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du møte en avslappa singel jente som du kunne tenke deg å møte igjen når du allerede er opptatt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Søker spenning, hun er legger seg alltid ca. kl. 23:00 i helgene, før midt i uka.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hvorfor er dere sammen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...