Gå til innhold

Når en fyr ikke vil vise tatoveringene sine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på første date med en hyggelig fyr. Han har tatoveringer på øvre del av armene og de er såvidt synlige når han har t-shirt på. Han viste villig fram tatoveringen på ene armen,og kommenterte den. Men den på andre armen fikk jeg ikke se. "Den kan du få se en annen gang" var svaret...

Bør jeg være bekymret? (tenker kanskje det er et symbol relatert til noe kriminelt eller farlig. Eller er det bare en flørtete kommentar?

Anonym poster: f6255efe5ad6012d31fb1e97c5369f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver vel å holde på interessen din eller noe slikt. Hadde det vært noe "farlig" hadde han vel ikke gått med kortermet på date..

Anonym poster: 11d71d0e6c4ccf374207433a67463740

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et forsøk på å være mystisk og spennende, samt sikre seg en date nr. 2 (eller sex) :gjeiper:

Så jeg stemmer for "flørtende kommentar"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør være bekymret fordi at tatoveringer er et klart og tydelig tegn på folk som ikke har godt vett.

Stygt er det også. Og det verste er at det ikke går bort igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kanskje det er noe skikkelig flaut? Kanskje det er navnet på exen? Kanskje det er en fin/trist/morsom historie bak tatoveringen som han vil spare til dere er blitt bedre kjent?

Who knows..? Jeg hadde ikke tenkt noe mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være han har et hjerte med en rose i, med teksten "<3 Mamma". Kan være han synes det er litt flaut.

Anonym poster: a33b182bf2847acd5f8d5f9d477de0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh... Ser du har fått mange bra svar over her. Det kan jo være et eller annet av overnevnte! Du får si på en tullete måte at du forlanger å se den før dere går noe videre da vettu... :laugh: Si ifra når du finner det ut da! :fnise: nå er jeg spent her :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Har du ikkje større bekymringar enn dette så lever du eit godt liv......

*Alt mulig folk tenkjer på.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok med stor sannssynlighet et forsøk på å gjøre seg spennende, for at du skal ha noe å 'vente på'. Har nettopp holdt på med en kar selv, som hadde sleeve på begge armene, halve ryggen og noe på låret. Den på låret fikk jeg se etter noe uker, den på ryggen var han så hemmelighetsfull med at jeg aldri rakk å se den før kontakten dabbet av. Merker at det gjør han veldig spennende, og jeg er fremdeles fryktelig nysgjerrig på hva den tattoveringen på ryggen er!

Så ja.. enten gjør han seg spennende.. eller så er han kanskje medlem i HA :vetikke: Hvem vet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Som noen andre her skrev, holde på interessen din kanskje? Jeg tror jeg hadde gjort det samme selv, bare for å virke litt mer mystisk og interessan. :fnise:

Kan også hende det er en tatovering han selv angrer på eller ikke liker lenger. Eller kanskje han har gått i fella og tatovert navnet til ex'en sin eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. finn deg noe annet å henge deg oppi...

eksen min var ikke så glad i å vise den ene tattoveringen sin. for den hadde den avdøde broren tatt på han. den var ikke no farlig eller noe men han hadde ikke lyst å fortelle om den til alle.

Anonym poster: 755064dd6ea613e2e5f973da91589850

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Heheh... Ser du har fått mange bra svar over her. Det kan jo være et eller annet av overnevnte! Du får si på en tullete måte at du forlanger å se den før dere går noe videre da vettu... laugh.gifSi ifra når du finner det ut da! :fnise: nå er jeg spent her :P

Haha,Har funnet det ut nå :fnise:

Det stod: Sex, Drugs & Rock n' Roll !!!

Anonymous poster hash: 737cb...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,Har funnet det ut nå :fnise: Det stod: Sex, Drugs & Rock n' Roll !!! Anonymous poster hash: 737cb...5de

Kult at du oppdaterte oss på dette! :)

Men tok det virkelig to år før du fikk se det? :D

Anonymous poster hash: 3823f...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du oppdaterte oss på dette! :)

Men tok det virkelig to år før du fikk se det? :D

Anonymous poster hash: 3823f...680

Nei, det tok heldigvis ikke mer enn noen dager :)

Han var bekymret for at jeg skulle få et dårlig inntrykk av ham. Derfor ville han vente med å vise den frem..

Anonymous poster hash: 737cb...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg holdt på med en fyr som alltid hadde plaster på den samme stedet på overarmen. En gang falt det av, og hun så at han hadde tatovert et hakekors! :sjokkert: Og dette er sant!



Anonymous poster hash: 23f34...5ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg holdt på med en fyr som alltid hadde plaster på den samme stedet på overarmen. En gang falt det av, og hun så at han hadde tatovert et hakekors! :sjokkert: Og dette er sant!

Anonymous poster hash: 23f34...5ab

:( Da er det ihvertfall grunn til å kutte ut fyren...Håper hun gjorde det?

Var jo noe sånt jeg fryktet mest av alt da jeg laget denne tråden.

Anonymous poster hash: 737cb...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg holdt på med en fyr som alltid hadde plaster på den samme stedet på overarmen. En gang falt det av, og hun så at han hadde tatovert et hakekors! :sjokkert: Og dette er sant!

Anonymous poster hash: 23f34...5ab

Oj! Lurer på hvordan jeg hadde tatt noe sånt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Da er det ihvertfall grunn til å kutte ut fyren...Håper hun gjorde det?

Var jo noe sånt jeg fryktet mest av alt da jeg laget denne tråden.

Anonymous poster hash: 737cb...5de

Han fortalte at det var en gruppe han var med i da han var yngre, og var ferdig med det osv, osv. Heldigvis kutta hun han ut :)

Anonymous poster hash: 23f34...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...