Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Samme her, har heller ikke tenkt til å kjøpe noe før uke 11-12.
Er nettopp kommet inn i uke 5 nå, og kvalmen smyger seg på kjenner jeg.. :sad:

Hvordan er deres form nå jenter? Any change?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nettopp dette at det er så sårt om man skulle miste... Pluss at gleden ved å forbrede seg og handle inn til babyen sikkert blir enda større når man kommer litt ut i svangerskapet :)

I følge norske terminkalkulatorer er jeg også litt over fem uker på vei, og kvalmen har vært tydelig både i går og i dag, men ikke langvarig eller overveldende enda. Heldigvis :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert signaturen min så den viser riktig antall uker på vei, men hvorfor har jeg så mange dager igjen sammenlignet med deg Arrow? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye utstyr fra sist, men har noen ting jeg vet vi skal ha denne gang basert på erfaringer fra det vi droppet å kjøpe sist. Kommer til å vente med innkjøp til jeg er over første kneika..

Det er ikke noe stas om det skulle gå galt :( skikkelig kjipt og tøft rett og slett...

Håper dere har en fin og kvalmefri dag :blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg murret konstant. Vært litt nervøs pga det. Spesielt vondt når jeg beveger meg, merker ikke så mye når jeg sitter. Håper ikke dette er begynnelsen på noe dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg murret konstant. Vært litt nervøs pga det. Spesielt vondt når jeg beveger meg, merker ikke så mye når jeg sitter. Håper ikke dette er begynnelsen på noe dumt.

Får ikke håpe det... Slapp av og tenk positivt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert signaturen min så den viser riktig antall uker på vei, men hvorfor har jeg så mange dager igjen sammenlignet med deg Arrow? :kul:

Min signatur er en dag for mye, skal være en dag tilbake egentlig.. :P Men hvorfor det er så mange dager forskjell vet jeg ikke :O

Skal endre den jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bib_84, nå skal tickeren min være ganske riktig :)
Og etter nøyere beregninger er min termin 13 juli, ikke 15 :) (Jeg vet når EL var)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn bib_84, nå skal tickeren min være ganske riktig :)

Og etter nøyere beregninger er min termin 13 juli, ikke 15 :) (Jeg vet når EL var)

Min termin varierer fra 13. - 17.juli, alt etter hvilke innstillinger jeg velger :P Er ikke 100% sikker på eggløsningsdato, så jeg tar bare etter første dag i forrige mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:D jeg er gravid :D testet i dag og det lyste gravid 1-2 . For en fantastisk følelse. Dette blir vår første :) usikker på eggløsning siden clearblue monitoren min var høy hele veien men tror jeg hadde eggløsning rundt 14 november. Det vil si at jeg er 3 + 5. Håper det holder seg der og alt er som det skal være <3 mine symptomer er kun veldig ømme bryst, og det har de vært siden eggløsning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei:D jeg er gravid :D testet i dag og det lyste gravid 1-2 . For en fantastisk følelse. Dette blir vår første :) usikker på eggløsning siden clearblue monitoren min var høy hele veien men tror jeg hadde eggløsning rundt 14 november. Det vil si at jeg er 3 + 5. Håper det holder seg der og alt er som det skal være <3 mine symptomer er kun veldig ømme bryst, og det har de vært siden eggløsning :P

Gratulerer! :blomst:

Er det flere her som sliter med konsentrasjonsvansker eller? Jeg har eksamen i morgen, men de to siste dagene har jeg ikke klart å lese i det hele tatt. Tankene sklir ut, og jeg er bare slapp og umotivert. Nesten litt smådeppa, selv om jeg samtidig er glad. Forvirrende! Tipper det er hormonene som tuller med meg :fnise: Griner for ingenting gjør jeg også :grine:

Endret av bib_84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 4 uker. Er så nervøs for at kroppen lurer meg og at jeg ikke er gravid i def hele tatt:p Streken på billigtester var jo ikke sååå sterk. Men den var der da. Clearblue viste jo gravid 1 - 2 uker så det kan jo ikke være feil?:P tok en ny test to dager etter og streken var der fortsatt, men den var ikke blitt myye sterkere. Også er jeg redd for at det kan være svangerskap utenfor livmoren (Selv om jeg ikke har noen symptomer på dette). Huff blir gal av tankene mine :P Hvordan har dere det da? Har det gått opp for dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 4 uker. Er så nervøs for at kroppen lurer meg og at jeg ikke er gravid i def hele tatt:p Streken på billigtester var jo ikke sååå sterk. Men den var der da. Clearblue viste jo gravid 1 - 2 uker så det kan jo ikke være feil? :P tok en ny test to dager etter og streken var der fortsatt, men den var ikke blitt myye sterkere. Også er jeg redd for at det kan være svangerskap utenfor livmoren (Selv om jeg ikke har noen symptomer på dette). Huff blir gal av tankene mine :P Hvordan har dere det da? Har det gått opp for dere? :)

Jeg har ikke tatt flere tester etter den som ble positiv, og nå begynner mye av de symptomene jeg kjente tidligere å dabbe av, så jeg tenker også sånn: hva om jeg ikke er gravid likevell! :fnise: Vurderer av og til å kjøpe en test til bare for å forsikre meg, hehe. Men vi har nok huleboere i magen skal du se!

I kveld skal jeg ut på en bedre middag og vin sammen med noen kollegaer... Håper virkelig ikke de spør hvorfor jeg ikke skal ha vin, jeg eier ikke pokerfjes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...