Gå til innhold

Pris på røyk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster egentlig røyk?

Tenker da på 10 pk sigaretter, 20 pk sigaretter og tobakk.

Er det forskjell på prisen på de forskjellige butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 pakning 68 kr

10 pakning 37,50

Tobakk 156.

Også har du noen merker som er billigere, sånn som Paramount til 49,90 og West til 59. Gul 3 (tobakk) tror jeg koster 149.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Katrine_*

Dytter denne opp jeg. For litt siden kostet en 20 pk. røyk 68 Kr. (Ihvertfall i butikk, bensinstasjon o.l. er jo gjerne noe dyrere). Men, så i dag var jeg på butikken og kjøpte en 20 pk. og fikk sjokk. Røyken kosta nå 81 Kr! Og dette var på Rema altså, de er jo kjent for å være av de billigste.

Spurte han i kassa om røyken hadde gått opp, for jeg vet jo at den ofte gjør det etter nyttår. Men han sa at den var gått opp 1-2 kr. Men dette kan vel ikke stemme? Den må jo ha gått opp mye mer mener jeg. Siden den kosta 68,- for litt siden, og nå 81,- så må den jo faktisk ha gått opp 13 kroner.

Uansett, det er både dumt og dyrt å røyke I know. Dyrt har det alltid vært, men nå har det jammen blitt drøyt.

Noen som vet hvor mye røyken egentlig har økt i pris siden nyttår? Når kom denne prisstigningen? Fra i dag, 1. Februar? Sorry alle spørsmålene, men fikk bare så prissjokk... Kanskje noen her som jobber i butikk som vet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gubben kjøpte på Hydro Texaco forleden dag var det 83 kr for 20-pakning.. Så da må Rema være sykt dyr iallefall!! Sambo kjøper stort sett i Sverige.. hehe.. under halv pris der. Men er jo ikke alle som har mulighet til d heller.

Heldigvis røyker ikke jeg. Må være vanvittig dyrt når begge to røyker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 pk 38-39 kr.

20 pk 70-72kr

Tobakk 162kr (litt usikker)

Jeg jobber i butikk, og denne prisstigningen kom etter nyttår.. Og det med at røyken din var så dyr på Rema, da har de gjort noe seriøst galt i prissystemet sitt, for så dyrt skal det ikke være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på europris og der koster det 69 for 20 pk og 39 for 10 pk. Tobakken husker jeg ikke i farten! Men den prisen på Rema må være feil.. Sist jeg kjøpte på Rema(et par uker siden) kostet den 68...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jobber på ica og her har prisen steget mellom 1-5 kr

10pk koster nå 40kr

20pk koster nå 72kr

tobakk koster 160kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest -M-
Hvor får man kjøpt Paramount til 49 ??

Kiwi har hvert fall den til denne prisen her hvor jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Prater på røyk priser. noen som har noe peiling på hva det og snus koster i sverige om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 SEK för 20 st tror jag... Snus vet jag höjdes vid årsskiftet men jag vet inte vad det kostar. Jag kan kolla på butiken om du vill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verkar som om cigaretterna kostar 42-45 kr och snus typ General 35-40 kr beroende på var det köps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

- Hvor mye koster ca. Lucky Strike?

- Hvilken røyk er "sunnest", hvis jeg kan bruke det ordet. Og helst billigst også.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor mye koster ca. Lucky Strike?

- Hvilken røyk er "sunnest", hvis jeg kan bruke det ordet. Og helst billigst også.

Takk for svar.

neste gang du skal kjøre røyk, kan du sjekke på siden av røyk pakka. moren min røyker den mildeste av de milde. jeg syns ikke de smaker en dritt, men som ho sier, en vanesak. bedre alternativ enn feks hardbarka prince.

Kent (hvit) var det.. tror det er den mildeste. men den er dyr!

de merkene som pleier å ha mange varianter tror jeg er dyre generelt.

kan ikke huske at jeg har sett feks corner eller level har annet enn to typer.

jeg bytter på disse, pga de er billige.

kjøper alltid i sverige, men vi har 35 min kjøretur å da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mildeste røyk jeg har prøvd: silk cut silver.... mener det var det den het jaffal. 1 mg tjære bl.a ;p var som å innhalere friskluft gjennom sugerør :(

ellers vil jeg anbefale dere som røyker 20 pakning, å heller kjøpe de som heter "100s". de er 1 cm lengre enn vanlig røyk og siden det er 20 stk av dem fåt du da 20 cm ekstra røyk for bare 2 kr mer per pakke! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster egentlig røyk?

Tenker da på 10 pk sigaretter, 20 pk sigaretter og tobakk.

Er det forskjell på prisen på de forskjellige butikkene?

Ja, det er forskjell på hvor en handler det ift prisen. På en bensisnstasjon må en regne med å betale ca 10 kroner mer enn vanlig for en 20 pakning enn på en daglivarehandel.

I en daglivarebutikk koster en 20 pakning i underkant av 70 kroner(West sigarettene er de billigste, og koster 62 kroner der jeg pleier å handle).

Jeg kjøper aldri 10 pakninger, men så vidt jeg vet ligger prisen på dem på 37-38 kroner.

Tobakk kjøper jeg heller aldri, men så vidt jeg vet ligger prisen på det i overkant av 150 kroner.

Endret av Rachel1968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...