Gå til innhold

Helt nøytral, mild ansiktsrens?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått en allergisk reaksjon i ansiktet og ser helt forferdelig ut. Har vært hos hudlege og fant ut av hva det var, og han sa at jeg ikke kunne bruke sminke eller noe annet på huden, utenom fuktighetskrem, i 2 uker :( Han sa jeg kunne bruke ansiktsrens, men den måtte være veldig mild og ikke inneholde noe som huden kan reagere på. Har noen av dere et tips til hvilken rens jeg kan bruke? Helst en jeg kan få tak i på apoteket. Har ikke tid til å vente på å få den i posten.



Anonymous poster hash: f3471...7f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

clinique take the day off cleansing balm.

Ikke ta mitt ord for det:

http://www.carolinehirons.com/2013/07/clinique-take-day-off-cleansing-balm.html

Problemet med denne er bare at den er veldig vanskelig å få tak i.. av en eller annen grunn er den aldri i butikk.

Jeg har kjøpt tidligere på strawberrynet, du kan prøve der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clinique take the day off cleansing balm.

Ikke ta mitt ord for det:

http://www.carolinehirons.com/2013/07/clinique-take-day-off-cleansing-balm.html

Problemet med denne er bare at den er veldig vanskelig å få tak i.. av en eller annen grunn er den aldri i butikk.

Jeg har kjøpt tidligere på strawberrynet, du kan prøve der.

Er ikke produkter fra Clinique fulle av alkohol?

Anonymous poster hash: 0240f...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke produkter fra Clinique fulle av alkohol?

Anonymous poster hash: 0240f...21d

Ja, produkter fra clinique er generelt dårlige, men dette produktet er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har fått en allergisk reaksjon i ansiktet og ser helt forferdelig ut. Har vært hos hudlege og fant ut av hva det var, og han sa at jeg ikke kunne bruke sminke eller noe annet på huden, utenom fuktighetskrem, i 2 uker :( Han sa jeg kunne bruke ansiktsrens, men den måtte være veldig mild og ikke inneholde noe som huden kan reagere på. Har noen av dere et tips til hvilken rens jeg kan bruke? Helst en jeg kan få tak i på apoteket. Har ikke tid til å vente på å få den i posten.

Anonymous poster hash: f3471...7f2

Noen dager siden du skrev, men jeg har også endel eksem og diverse i ansiktet. Jeg bruker Aderma sin vaskeolje (hvit flaske, grønn kork), som jeg kjøper på apoteket.

Anonymous poster hash: a2088...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på apoteket og kjøp fra serien La Roche Posai, tror jeg det skrives. Serien er laget av Franske hudleger for bruk på deres pasienter. Fordi hudlegene ikke var fornøyde med det som fantes av produkter på markedet.

Har brukt mange av produktene i serien, og blir positivt overrasket hver gang jeg kjøper et nytt produkt.

Euserin er og en god serie fra apoteket.

Cliniqe er sterk selv i mildeste utgave.

Anonymous poster hash: 5fde5...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et av de der Miscellar rensevannene? Jeg har ikke peiling på ingredienser og slikt, men de skal være milde.

Både Nivea og Garnier har fått den typen rensevann. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lactacyd?

Anonymous poster hash: fcfbd...dac

Lactacyd inneholder melkesyre, som kan irritere huden. Det samme gjør endel av Eucerin-produktene.

Anonymous poster hash: a2088...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er viktig å prøve seg frem, utrolig forskjellig hva folk tåler. Har selv ekstremt sensitiv hud og reagerer fort om jeg begynner med noe nytt. Essentials fra oriflame (hvite og lyseblå tuber med rens, peeling, natt/dagkrem og øyekrem) er rimelig i pris, drøye i bruk og fungerer veldig godt på meg! Litt usikker på innholdet, men det føles mildt mot huden og har ikke noe farge/spesiell lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale La Roche-Posay sine produkter, finnes på apotek.

Anonymous poster hash: 65662...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bruker over her nevner, men også Neutral sine produkter kan være bra da.

Jeg har selv hatt en allergisk reaksjon i ansiktet, men for min del så brukte jeg ingenting annet enn rent vann. Huden har en forbløffende evne til å fikse seg selv opp hvis man lar den være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med et av de der Miscellar rensevannene? Jeg har ikke peiling på ingredienser og slikt, men de skal være milde.

Både Nivea og Garnier har fått den typen rensevann. :)

Jeg har ikke veldig sensitiv hud nå, men reagerer veldig på disse merkene. Decleor sin nye reagerer jeg veldig på, i motsetning til den gamle cleansing water.

Jeg ville tatt en klut med passe varmt vann, og holdt forsiktig mot huden uten å gni. Unngå alt som krever bomullspads.

Det er ikke nødvendig å rense huden hele tiden når du ikke bruker sminke, spesielt ikke når den er såpass reaktiv.

Anonymous poster hash: 5f77d...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg har ikke veldig sensitiv hud nå, men reagerer veldig på disse merkene. Decleor sin nye reagerer jeg veldig på, i motsetning til den gamle cleansing water.

Jeg ville tatt en klut med passe varmt vann, og holdt forsiktig mot huden uten å gni. Unngå alt som krever bomullspads.

Det er ikke nødvendig å rense huden hele tiden når du ikke bruker sminke, spesielt ikke når den er såpass reaktiv.

Anonymous poster hash: 5f77d...526

Svært enig. Med den jeg anbefaler lengre opp, er det nok å ta et tynt lag i ansiktet, og tørke av med en klut. Å unngå bruk av vann er også viktig når huden er så skadet som din høres ut til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg Linda Johansen gentle daily wash, denne er utrolig mild og

kan brukes av de fleste. Selv brukte jeg denne i en periode hvor huden min

var ekstrem sensitiv og reagerte på det meste.

Skriver også under på det jeg så noen over her anbefalte, Aderma fra apoteket.

Selv er jeg ikke så veldig for apotekprodukter for huden, fungerer ikke for huden min.

Men har man f.eks eksem eller psoriasis er disse produktene veldig gode for huden.

Flere i familien min har psoriasis, og da er det disse produktene de bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sverger til A krem som selges på vita, om du vil prøve en god fuktighetskrem. Hele familien bruker den. Koster fra 89-169 ca, kommer ann på kampanje.

Anonymous poster hash: b051e...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...