Gå til innhold

Du med halvlangt/langt hår: Hvordan har du håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca sånt.

Bruker rettetang hver gang.

Emily-VanCamp-Pairs.jpg

Anonymous poster hash: 876a0...668

Dette er vel kort hår? Går bare til skuldrene

Anonymous poster hash: a5ba7...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Hva gjør dere med håret før dere går ut, er det mye jobb, mye spray etc? Jeg har så VANSKELIG hår.. :( bruser seg, er fluffy, og høyt hårfeste. Ser dust ut

Anonymous poster hash: c63c6...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snurrer det veldig ofte opp i en strikk (ca. sånn her/her). Av og til orker jeg ikke å bry meg, så lar jeg alt bli "fanget" inne i jakke og skjerf. Det får jeg ofte angre på da, for det blir gjerne superelektrisk av det.



Anonymous poster hash: eeee5...c75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hva gjør dere med håret før dere går ut, er det mye jobb, mye spray etc? Jeg har så VANSKELIG hår.. :( bruser seg, er fluffy, og høyt hårfeste. Ser dust ut

Anonymous poster hash: c63c6...626

Hva med pannelugg? Da synes det ikke at du har høyt hårfeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med pannelugg? Da synes det ikke at du har høyt hårfeste.

Jepp, har hatt det før, men det klør sånn og ser dumt ut i vinden :P men sikkert lurt...

Hva slags pannelugg er fint da?

Anonymous poster hash: c63c6...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over hvor mange som har tid til å bruke rettetang m.m. omtrent hver dag. Selv bruker jeg minimalt med tid på håret i hverdagen, men føner det gjerne tørt i vinterhalvåret. Da har jeg gjerne noen produkter i det først (hårolje og krem eller litt mousse), og blåser det omtrent tørt, før jeg bruker rundbørste for å glatte håret (og bøye det litt) siste par minuttene.

Går ellers en del med hestehale og litt oppsatt med hårklype. Da sprayer jeg gjerne litt for å hindra at det faller ned.

Bruker gjerne litt mer tid på håret når jeg skal pynte meg, men vil sjelden si resultatet står i stil med nedlagt tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 22 Dec 2014 - 12:48, said:

Dette er vel kort hår? Går bare til skuldrene

Anonymous poster hash: a5ba7...539

Når noen sier halvlangt hår er det ca den lengden jeg tenker på. Det går jo helt ned til skuldrene.

Anonymous poster hash: 61bfc...727

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har hatt det før, men det klør sånn og ser dumt ut i vinden :P men sikkert lurt...

Hva slags pannelugg er fint da?

Anonymous poster hash: c63c6...626

Ingen pannelugg er fint! For all del ikke klipp pannelugg.

Imponert over hvor mange som har tid til å bruke rettetang m.m. omtrent hver dag.

Det eneste jeg gjør med håret om morgenen er å børste det, og eventuelt snurre det opp i en klump. Ingen rettetang eller føner eller noe.

Når noen sier halvlangt hår er det ca den lengden jeg tenker på. Det går jo helt ned til skuldrene.

Anonymous poster hash: 61bfc...727

Jeg anser det som kort hår. I mitt hode må det ned til puppene før det er halvlangt.

Anonymous poster hash: eeee5...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håret mitt har begynt å floke seg noe veldig i det siste, så jeg holder det kun i flette eller hestehale. Å ha håret løst har blitt et mareritt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser det som kort hår. I mitt hode må det ned til puppene før det er halvlangt.

Anonymous poster hash: eeee5...c75

Da er det nok du som er på bærtur i forhold til hva som vanligvis menes.

Halvlangt hår = hår til skuldrene.

Bare gjør et billedsøk på Google: https://www.google.no/search?q=halvlangt+h%C3%A5r&hl=no&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UQ2YVPqCNqHnywOSw4DQCw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1309&bih=635

Eller gjør andre søk og du finner f.eks. http://stylista.no/trender-og-guider/h%C3%A5rfrisyrer-for-halvlangt-h%C3%A5r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg anser det som kort hår. I mitt hode må det ned til puppene før det er halvlangt.

Anonymous poster hash: eeee5...c75

Da må du nok lære deg definisjonene ;) Halvlangt defineres som ca skulderlengde.

Anonymous poster hash: b022f...654

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel sånn her:

605471-1_n.jpg?

Håret mitt er veldig umulig, så blir nesten alltid bare hestehale.

Når jeg skal pynte meg gjør jeg sånn her:

high-ponytail-3.jpg

Problemet er at uansett hvor mye spray jeg bruker, så holder det maks 30 minutter, så er det tilbake til hestehalen øverst. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipp*

Jeg anser det som kort hår. I mitt hode må det ned til puppene før det er halvlangt.

Anonymous poster hash: eeee5...c75

Mtp. at de fleste ikke er i stand til å få lengre hår enn til ca. navelen uansett hvor mye de sparer(det vokser for sakte og når hårstrået er så så gammelt faller det av), så bør jo halvlangt være ca. halvparten av dette(give or take). Disse som får hår nedpå anklene har faktisk en genfeil(frisøren min sine ord!).

Anyway; jeg pleide å ha hår helt nedpå rumpa, og jeg satte den som regel bare i en høy hestehale eller flette, dette var dessverre før glattetang ble vanlig allemans-eie, så fikk ikke gjort så mye med det(har tjukt hår som bruser en del).

Har nå til skuldrene, og nå glatter jeg det når jeg skal noe litt ekstra, men ikke til hverdags. Evt. setter jeg det opp i en french twist, en sånn dott, eller noe slikt om jeg får det til. Noe som ikke er så ofte :fnise:

Anonymous poster hash: 8c2ed...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier stort sett bare å ha det løst slik som dette.

Vet ikke om du mener der langt eller halvlangt.

Endret av FruKG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...