Gå til innhold

Røde lepper, hot or not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

^ Jeg har middels fulle lepper og syns det er fint på folk med tynne lepper også. Det blir liksom ikke så intenst.



Anonymous poster hash: c2f54...854
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå banner jeg sikkert i kirken, men jeg synes røde lepper kun er fint på de med middels til store lepper. Når man har tynne og små lepper "forverrer" man det med rød leppestift.

Anonymous poster hash: 17e4a...89b

Jeg har ganske fyldige lepper som er middels store, men jeg syns det blir "too much" med rød leppestift. Syns de som har små lepper kler leppestifter med sterk farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå banner jeg sikkert i kirken, men jeg synes røde lepper kun er fint på de med middels til store lepper. Når man har tynne og små lepper "forverrer" man det med rød leppestift.

Anonymous poster hash: 17e4a...89b

Jeg er litt uenig med deg. Selv har jeg veldig fyldige lepper, og må være litt forsiktig

med altfor mørke leppestifter da det fort kan bli "too much" til hverdags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det ofte når jeg skal pynte meg, for meg er det et "sikkert stikk". Synes naturligvis det er veldig pent. Men det er viktig å ha fin hud, og diskre øyesminke. Jeg foretrekker også å gå ikledd diskre farger, som svart eller grå, sånn at det ikke skal bli for mye. Trofast mot este lauder- scarlet siren. Aldri funnet en finere farge som sitter bedre. Lipliner i tillegg er et must.

Haha, fikk lyst til å investere i rød leppestift etter å ha lest kommentaren din. Jeg har fin hud og bruker diskré øyesminke, og går ofte i diskré\nøytrale farger - så rød leppestift må jo være en killer for meg ;) Syns dessverre det blir for mye med rød leppestift når en har fyldige lepper, men det kan hende det ikke blir så ille med riktig rødfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal hud, huh? Hvilken farge er det?

Anonymous poster hash: b6ef1...abd

Hehe... mente mer at jeg har middels hudfarge :P hverken lys eller mørk, men nøytral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot! Spesielt på sommeren og på de som har en anelse fylde i leppene. En trenger ikke mye annet enn kanskje litt maskara i tillegg. Men rett rødfarge er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett etter en lenge som er matt, ikke for rød,ikke for brun og ikke for lilla men en mix uten å være for kraftig i fargen. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå banner jeg sikkert i kirken, men jeg synes røde lepper kun er fint på de med middels til store lepper. Når man har tynne og små lepper "forverrer" man det med rød leppestift.

Anonymous poster hash: 17e4a...89b

Jeg er halvveis enig med deg, har slev smale lepper og kan ikke under noen omstendigheter ha matt lebestift -hvertfall ikke rød. Da ser jeg fort ut som tegneserieversjonen av cruella de vil.

Men en litt mer glossy rød lebestift og en god lipliner kan få leppene mine til å se fyldige og fine ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett etter en lenge som er matt, ikke for rød,ikke for brun og ikke for lilla men en mix uten å være for kraftig i fargen. Forslag?

Eg ville ha byrja med klassikarane Ruby Woo og Viva Glam I frå Mac. Kjenner du deg vill kan du skaffe deg ein Fire and Ice frå Revlon (ikkje å få tak i i Noreg), den er det smell i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett etter en lenge som er matt, ikke for rød,ikke for brun og ikke for lilla men en mix uten å være for kraftig i fargen. Forslag?

Chanel Rouge Velvet: La Fascinante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om leppefarge bør tilpasses hudtonen.

#hvagjørjegidennetråden?

Absolutt!

#omeinikkjerotarseginnitråderdereinikkjeveitaltfråførkorleisskaleindålærenokonytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Haha, fikk lyst til å investere i rød leppestift etter å ha lest kommentaren din. Jeg har fin hud og bruker diskré øyesminke, og går ofte i diskré\nøytrale farger - så rød leppestift må jo være en killer for meg ;) Syns dessverre det blir for mye med rød leppestift når en har fyldige lepper, men det kan hende det ikke blir så ille med riktig rødfarge.

Fyldige lepper kler den riktige rødfarven veldig godt.

- men, du må være forberedt på at en munn med røde lepper vil gi deg den umiddelbare opplevelsen av at den er større (når du ser i speilet etter å ha lagt den).

Liner i nøyaktig samme farve og legging med pensel trenges.

Hender en sjelden gang jeg ser noen som har lagt uten pensel, og da ikke kommet til helt innerst i munnvikene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldige lepper kler den riktige rødfarven veldig godt.

- men, du må være forberedt på at en munn med røde lepper vil gi deg den umiddelbare opplevelsen av at den er større (når du ser i speilet etter å ha lagt den).

Liner i nøyaktig samme farve og legging med pensel trenges.

Hender en sjelden gang jeg ser noen som har lagt uten pensel, og da ikke kommet til helt innerst i munnvikene.

Noen som ser hvilken undertone denne leppestiften har? blå eller orange? og noen ide om hvilken farge som kan ligne denne? post-43292-0-01504900-1419277081_thumb.j

Lillepus kanskje? jeg vet du har et godt øye når det kommer til både sminke og farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes egentlig rød lepper kan kle de fleste, på hver sin måte :)



Anonymous poster hash: 9620a...49f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Noen som ser hvilken undertone denne leppestiften har? blå eller orange? og noen ide om hvilken farge som kan ligne denne? attachicon.giflepper.jpg

Lillepus kanskje? jeg vet du har et godt øye når det kommer til både sminke og farge :)

På min skjerm (det er et viktig forbeold her siden skjermer er litt ulike mht. farvegjengivelse), på min skjerm er den rødfarven varm.

- men jeg ser alikevel ingen orange toner i den, men den er som sagt for meg en varm rødfarve.

Det er heller ikke orange i mine røde leppestifter, men de er varme i rødfarven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min skjerm (det er et viktig forbeold her siden skjermer er litt ulike mht. farvegjengivelse), på min skjerm er den rødfarven varm.

- men jeg ser alikevel ingen orange toner i den, men den er som sagt for meg en varm rødfarve.

Det er heller ikke orange i mine røde leppestifter, men de er varme i rødfarven.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser hvilken undertone denne leppestiften har? blå eller orange? og noen ide om hvilken farge som kan ligne denne? attachicon.giflepper.jpg

Lillepus kanskje? jeg vet du har et godt øye når det kommer til både sminke og farge :)

Den har en varm undertone. Mac Lady Danger kan kanskje være en dupe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...