Gå til innhold

Sminkebørste problemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan holder dere det rent i toalett/sminkemappe uten at sminkebørstene griser ut alt?

Og jeg vet man burde rense de ofte og har en rensespray, men er jo stress å HVER gang vaske børstene med spray og papir?

Ender opp med at jeg bruker hendene istedet, og vasker de etterpå, men det er også så grisete..

Kjedelige hverdagsproblemer, vet!

Håper noen har noen tips!

Anonymous poster hash: 4a4f2...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke toalettmappe hjemme :) Har en liten "beholder" som jeg setter alle børstene i. Synes mappene blir ufattelig grisete med pudder, foundation, concealer ++ oppi, i tillegg til at det er rene bakteriebomben.

Ville vasket de så ofte som mulig, men også anbefalt deg å bare ha en liten kopp eller lignende å sette børstene oppi.



Anonymous poster hash: 23a75...c8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sminkekostene i toalettmappe hjemme, men i beholder, og når jeg er ute og reiser har jeg de i en egen liten mappe slik at jeg ikke griser til alt som finnes oppi der. easy peasy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme har jeg kostene stående i vanlige (drikke)glass. Når jeg er ute og reiser har jeg dem enten i denne mappa av kunstskinn (lett å vaske / tørke av), eller i en toalettmappe eller sminkepung med en egen "avdeling" for kostene. Du finner sånne ting for en billig penge på f.eks. ebay eller aliexpress.

58e273e8d384465d2463910d31dee891.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostene mine har jeg i en beholder hjemme, og når jeg reiser ligger de nyvasket i egen pung. Har også slike beskyttende greier som man kan ha på børsten så de holder fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...