Gå til innhold

Hva synes dere damer om hårfargen til Rupert Grint?


Visningsnavn90

Anbefalte innlegg

Lurer fordi jeg har samme hårfarge selv og lurer på om jeg skal farge det.

Vet det er flere tråder om rødt hår, men rødt hår kan jo være så mye forskjellig.

Svar ærlig :wink:

rupert_grint.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårfargen er det siste jeg tenker på hos en gutt. :) Alt annet er viktigere.

Men det er viktig hvordan du selv føler deg, så hvis du vil prøve en annen farge er det jo bare å gjøre det. Jeg farger håret selv. :)
Bare ikke velg helt svart. Når etterveksten kommer vil du få "måne". :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det handler om så mye mer enn hårfarge. Personlighet, ansiktsform, hudtone, fregner, kviser/andre hudproblemer, skjeggvekst, øyefarge, klesstil...



Anonymous poster hash: c6151...12b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er flott på både kvinner og menn!



Anonymous poster hash: 23753...999
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer fordi jeg har samme hårfarge selv og lurer på om jeg skal farge det.

Vet det er flere tråder om rødt hår, men rødt hår kan jo være så mye forskjellig.

Svar ærlig :wink:

rupert_grint.jpg

Den her fyren har blitt så lekker at det er en gru!!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker nok andre paletter i rødt når det gjelder hårfarge. Men det hadde jo vært kjedelig om alle skulle likt det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes rødt hår kan være veldig pent. Alltid bedre enn komunegrå som så mange har...



Anonymous poster hash: 95a7a...d40
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet det er mye annet som har mer å si, men det er jo en del av helhetsintrykket første gang man ser en person, og det er jo ikke en veldig vanlig hårfarge så det vil vel kanskje være noe mange legger litt mer merke til uansett om det er positivt eller negativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet det er mye annet som har mer å si, men det er jo en del av helhetsintrykket første gang man ser en person, og det er jo ikke en veldig vanlig hårfarge så det vil vel kanskje være noe mange legger litt mer merke til uansett om det er positivt eller negativt..

Poenget mitt er at hvorvidt du kler det avhenger av mange faktorer, blant annet personlighet, frisyre, hudtone og utseende.

Anonymous poster hash: c6151...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt er nydelig! Og som noen sier, mye bedre enn kommunegrått/musebrunt (som jeg selv har om jeg ikke farger det).

Endret av Pysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig i tvil, har egentlig ikke tenkt så mye på det tidligere, men feks når noen spør om jeg har dame og jeg sier nei, hvorpå de svarer noe sånn som; Haha, nei du tror ikke det kan ha noe å gjøre med det røde håret? (har skjedd flere ganger), så kan en jo begynne å lure på om det hadde vært bedre å prøve noe annet.

Har forresten verken kritthvit hud eller briller som mange ser for seg når de tenker på rødhårede, har noen svake fregner, men tror nesten ikke de synes med mindre noen står nærmere enn en meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt uvanlig å se så mye positivt om rødt hår, hvis noen velger å si noe om det er det vanligvis noe negativt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...