Gå til innhold

vippeextention


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er gravid og ønsker meg vippeextention før fødselen slik at jeg slipper å sminke meg. Men sliter det på vippene? Har naturlig veldig lange fyldige svarte vipper men de er ikke like fine som extentions. Føler det ser ut som jeg mangler mascara selv om de er svarte. Erfaringer?

Og jeg lurte på om det finnes en krem e.l. som gjør at jeg slipper foundation hver dag? Slik at huden får glød og er jevn

Anonymous poster hash: b6841...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det sliter på vippene, jeg mistet en del ordentlige vipper av det, og de har ikke vist ut enda, litt over ett år siden jeg tok sist.

Og selvbruning kan du jo bruke i ansiktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tålte heller ikke limer som ble brukt på vippene, så hver gang jeg dusjet eller fikk litt tårer i øynene, ble øynene røde og rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tålte heller ikke limer som ble brukt på vippene, så hver gang jeg dusjet eller fikk litt tårer i øynene, ble øynene røde og rant.

Da lurer jeg på hvor i helsikke du var og gjorde dette?? Det limet burde jo være forbudt!

Uansett, jeg synes vippeextentions er utrolig fint. Har selv hatt det mange ganger og vil ikke si at det sliter på vippene med mindre du drar i dem eller napper de av. (Noe du ikke skal)

Har bare gode erfaringer med det, og siden vippene skal festes i "babyhårene" så holdt mine iallefall i nesten 2 mnd, uten etterfyll, og falt naturlig av. Selvfølgelig blir det rart når alle er borte og man er vandt til "dådyrblikket"..

Om du bor i Bergen så anbefaler jeg Olga på Blush Beauty & Wellness.. =) Fantastisk dyktig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hvor i helsikke du var og gjorde dette?? Det limet burde jo være forbudt!

Har gjort det i tre forskjellige salonger, tåler ikke limet, reagerer på samme måte som når jeg bruker bla lancome maskara..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de sliter på vippene, har hatt det fast i et år nå, men jeg må fylle på hver 3-4 uker. Alt etter som... 2 månder synes jeg var lenge at de satt på, men det er jo bra.
Uansett så tror jeg det varierer fra person til person hvor lenge de sitter. For de sitter jo på dine naturlige vipper og når de ramler av (vippehårene ramler av akkurat som håret vi har på hodet, det blir byttet ut) så da ramler jo også de pålimte av når vippene er på vei av.
Jeg er superfornøyd og vil aldri bytte det ut. Har heldigvis ikke reagert på limet, men har hørt om andre som har gjort det. Men har også hørt at de bruker forskjellig lim, skal finnes mildere som ei tok på meg, da hadde alle ramlet av etter en uke, noe jeg ikke var interessert i å betale full pris for å gå en gang i uka på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det i 8-9 mnd. Tok de av, fordi jeg savnet å være sminkeløs innimellom :fnise: Når jeg tok de av, hadde jeg så sinnssykt korte vipper selv. Dette kan også være fordi jeg var så vant til å ha lange da. Men de vokste vel ut igjen på 1-2 uker, så var de normale igjen. Vurderer å gjøre det igjen snart :) Bare kjør på, det er veldig deilig.



Anonymous poster hash: c1178...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det sliter på vippene. Jeg har hatt det non-stop i snart 3 (!!!) år nå.

Man blir veldig lett avhengig. Men så lenge det ikke er skadelig så er det bare å kjøre på.

Jeg tror faktisk det sliter mer på vippene å bruke mascara. Da må man jo gjerne gni litt for å få det av. Mens når man har extensions så er man ikke borti vippene. :)

Virkelig blitt en luksus. Jeg har veldig rette vipper uten null bøy naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde extensions en tre månders tid nå i høst. Nå er jeg fri fordi jeg hadde ikke tid til å etterfylle. Det slet veldig på min vipper så jeg tar en pause og har kjøpt meg vippeserum fra stimulash fusion, men extensions er noe jeg kommer til å gjøre igjen. Jeg elsket det å kunne stå rett opp, ta en dusj så var man klar for dagen og selvfølgelig wow effekten det hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sinnsykt mange øyevipper og de som var igjen var jo 1/3 av hva de var før jeg tok det. Ville ikke gjort det igjen, for å si det sånn. Det tok vel 3-4 måneder før de ble normale igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid og ønsker meg vippeextention før fødselen slik at jeg slipper å sminke meg. Men sliter det på vippene? Har naturlig veldig lange fyldige svarte vipper men de er ikke like fine som extentions. Føler det ser ut som jeg mangler mascara selv om de er svarte. Erfaringer?

Og jeg lurte på om det finnes en krem e.l. som gjør at jeg slipper foundation hver dag? Slik at huden får glød og er jevn

Anonymous poster hash: b6841...c7e

Ja det sliter, mange her skriver at når de påsatte vippene faller av sitter de igjen med stubber. Du kan bruke selvbruning men det jevner ikke ut huden noe særlig. Du får tid til å sminke deg etter at barnet blir født, slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at noen sitter igjen med stubber?
Vipper vokser ut som alt annet hår på kroppen, armer, legger, hodet, veiviser, vipper. Ja bare å velge...
Jeg ser på extention at de vokser ut, etter hvert vil vippen falle av, slik den naturlig ville gjort med eller uten ekstravippen på, og en ny vippe vil vokse ut.

Det er ikke bare det at dere føler dere sitter igjen med stubber fordi de som er limt på er så lange og fine i forhold til de naturlige?

Selv har jeg korte, lyse vipper fra før. Så for meg vil jeg alltid fortsette med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at noen sitter igjen med stubber?

Vipper vokser ut som alt annet hår på kroppen, armer, legger, hodet, veiviser, vipper. Ja bare å velge...

Jeg ser på extention at de vokser ut, etter hvert vil vippen falle av, slik den naturlig ville gjort med eller uten ekstravippen på, og en ny vippe vil vokse ut.

Det er ikke bare det at dere føler dere sitter igjen med stubber fordi de som er limt på er så lange og fine i forhold til de naturlige?

Selv har jeg korte, lyse vipper fra før. Så for meg vil jeg alltid fortsette med dette.

Nei, det er ikke bare noe jeg føler. De er synlig kortere der de knakk av, midt på venstre øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du får gjort det hos noen som virkelig kan det (ikke mange) og er forsiktig med dem, så er sjansen for at du sitter igjen med stubber veldig liten!



Anonymous poster hash: 15959...9ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...