Gå til innhold

Smilelab - har du prøvd det før?


Høhø

Anbefalte innlegg

Har lenge ønsket meg et hvitt smil, og etter å ha lest om dette produktet som blir skrytt opp og frem av bloggere så har jeg kjøpt det jeg og.

Tok stripsene på for første gang, var veldig gele-konsistens på de. Følte de skled veldig, men nå sitter de på (så lenge jeg ikke beveger tungen...).

Men tørr ikke å svelge spyttet mitt nå, det blir jo blekemiddel i spyttet? Kan jo umulig være godt å få i seg?

Noen andre som har prøvd Smilelab? Erfaring? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Smilelab ja, tror jeg har den som heter "FLASH"

Den er helt ok, skulle ønske at den var sterkere og stripsene lengre!

Merk at bloggerne er flinke på redigering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D Crest White Strips er mye bedre.



Anonymous poster hash: 7e499...fa1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Smilelab. Har ikke hatt noen problemer med det. Du skal ikke få mye blekemiddel i munnen, da høres det ut som du gjør noe feil. Du presser vel ikke stripsene hardt på tennene?

Jeg får kjempehvite tenner på et par strips, så jeg er veldig fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D Crest White Strips er mye bedre.

Anonymous poster hash: 7e499...fa1

Hvor kjøper jeg disse? Link? :) finner ikke på ebay

Anonymous poster hash: 09614...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå er det sånn at mange bloggere faktisk får betalt for å reklamere for et produkt. Derfor stoler jeg aldri på når de roser produkter opp i skyene.

Jeg har brukt 3D crest white og de funker bra på meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smilelab er bra, men de byttet til en mildere type for en tid tilbake. Den gamle utgaven hadde hadde rød tekst på pakken mens den de selger nå har rosa. Den gamle var mye bedre men den som selges nå funker også, har heller bare på den litt lengre enn 30 min hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper jeg disse? Link? :) finner ikke på ebay

Anonymous poster hash: 09614...abe

Amazon?

Anonymous poster hash: 7e499...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper jeg disse? Link? :) finner ikke på ebay

Anonymous poster hash: 09614...abe

Kjøper alltid fra ebay. Søk på crest professional effects eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt SmileLab for andre gang nå. Dere som har prøvd det før, pusser dere tennene skikkelig etter? Med tannkrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har prøvd det, og må si jeg ble veldig skuffet.

For det første var det utrolig ekkelt å ha på stripsene. Jeg siklet som en gal.. Måtte faktisk sitte med en vaskeklut i kjeften.. Og for det andre så merket jeg ingen forskjell.

Så man har ingen garanti for at det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å høre med tannlege før du bruker de. Jeg ødelagte fullstendig emaljen med de.



Anonymous poster hash: 606da...0f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smilelab inneholder endel mindre hydrogenperoksid enn f.eks Crestwhite som er endel sterkere. Men det skal sies at har du ikke hvitt dentin/tannsubstans så blir tennene dine aldri hvite uansett. Emaljen blir bleket men dentinet skinner igjennom. Mitt dentin er ikke hvitt og jeg får aldri kritthvite tenner selv om jeg har brukt 7-8 strips Crestwhite over ca 14 dager. De blir lysere men ikke hvite. De ser bare hvite ut hvis jeg er brun eller bruker rød leppestift i en kald tone.

En annen ting er at man ofte får ising i tennene etter å ha bleket dem, dette går heldigvis over etter et par dager. IKKE drikk juice eller brus rett etter at de er bleket, da tæres det veldig på emaljen. Men når jeg bleket over flere dager tok det lamg tid før tennene sluttet å ise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smilelab er overpriset og dårlig. Brukt tannblekningspenn for 60kr her i Norge som virket bedre, og man kan kjøpe tuber med blekning i usa på the dollar store som faktisk virker. Ødelegger tennene, men det gjør alle de som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...