Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg


Etude House:

ETUDE HOUSE Bling Bling Eye Stick #9 Golden Tail Star 1.4g Veldig bling bling. Vil være fin på fest, men ikke til hverdags.

ETUDE HOUSE Look At My Eyes Pearl Shadow Base - 2g Helt ok base.

[ETUDE HOUSE] Wonder Pore Special Wow Kit Sample - 1pack in 3pcs Toneren er SINNSYKT BRA! ar nå kjøpt meg en megastor på 500ml og den er superdrøy. Flasken har en kjempepraktisk pumpekork som man leggger bomullspaden rett oppå og pumper to pump rett inni.

ETUDE HOUSE My Lash Serum 9g Har nesten ikke brukt, så kan ikke si noe om det.



Holika Holika:

Holika Holika Strawberry Pore Magic Cover Powder 10g Har nesten ikke brukt, Er ikke sååå glad i løspudder så har heller brukt andre.

[Holika Holika] Juicy Mask Sheet 20ml Denne gav jeg bort.

[Holika Holika] Petit BB Cream #Moisture SPF30 PA++ 30ml Moist Hyaluronic acid For mørk for meg.

Holika Holika Magic Pole Mascara x 2 #1 Volume & Curl 9ml SUPER!!!

Holika Holika 3 Seconds Starter Collagen 150ml Bruker hver dag. Skal påføres innen tre sekunder etter du har vasket ansiktet (mens det er fuktig), før toneren for å holde på fuktigheten i huden. Liker den veldig godt. Har den med i dusjen.

Holika Holika Soda Pore B.B Deep Cleansing Foam 150ml Liker veldig godt! Trenger bare en liten ert til hals og ansikt, så den er drøy. Er små microkuler i den som gjør at den exfolierer forsiktig. disse kulene forsvinner etterhvert. Bruker den etter renseoljen av samme merke (double cleansing), og før # Second starteren.



It's Skin:

Its Skin-Babyface Petit Blusher #3 Romantic Rose Ble for rosa for meg.

[it's Skin] 2PM Sun Block Samples - 10pcs (SPF50+ PA+++) Har ikke testet ennå.

Its Skin - Babyface Pore Powder 5g Som sagt er jeg ikke så glad i løspudder, men det man får virkelig babyface av det. Myk og god finish.



Secret Key:

Secret Key Snail+EGF Repairing Eye Cream 30g Bruker hver dag. Ekstremt drøy.

SECRET KEY Snail+EGF Repairing Cream 50g Bruker hver dag. Ekstremt drøy.



Innisfree:

[innisfree] Eye Primer 7g Jeg er elendig på øyeprimere (glemmer det ut) så har ikke prøvd den så mye.

Innisfree - Skinny Microcara 3.5g Passer veldig fint for de som vil ha en naturlig look!



Missha:

[MISSHA] Signature Complexion Coordinating BB Cream Samples - #Beige 10pcs Denne synes jeg ikke er noe god. Den var seig og vanskelig å få utover.

MISSHA The Style Under Eye Brightener Concealer #Light Beige (6g) Bruker denne HVER DAG! Skal bittelitt til bare. Dekker godt og creaser ikke!

Missha - M Perfect Cover Blemish Balm BB Cream #21/ 20ml For mørk or meg ,em brukte nr .13 en stund. Likte de ikke. De creaser og krakelerer etter en dag.

Missha M Perfect Cover BB Cream NO.13 - 20ml Creaser og krakelerer etter en dag.



The Face Shop:

[The FACE Shop] Real Nature Pomegranate Mask Sheet Gav bort denne også.

[THE FACE SHOP] Lovely ME:EX Pastel Cushion Blusher - 5g ELSKER! Bruker hver dag!



Mizon:

Mizon Snail Recovery Gel Cream 45ml buy 1 get 1 Free (Total 2pcs) Gav bort! Men alle skryter av denne!



Skinfood:

[sKINFOOD] Peach Sake Pore Pact - 9g Bruker nesten hver dag! Herlig pudder!

SKINFOOD Watery Berry Emulsion Elsker lukten av denne <3 Kjøpte serumet også!

Skin Food - Salmon Darkcircle Concealer Cream 1# Salmon Blooming Ikke for meg. Fargen ble helt feil og den var seig og vanskelig å få utover. Creaset. Eneste Skinfood produktet jeg har prøvd og ikke liker, faktisk.

[sKINFOOD] Red Orange Make Up Finish 80ml - #Matte Type ELSKER! bruker denne som en settingspray og den fungerer utmerket. Sminken holder seg fint på plass hele dagen.



Nature republic:

NATURE REPUBLIC Soothing & Moisture Aloe Vera 92% Soothing Gel 300ml Elsker denne. Bruker den overalt når som helst. etter barbering, på tørre områder, i ansiktet som en maske hvis jeg føler meg dehydrert og stram. Veldig drøy!! Alle bør ha en slik i hus.



Tony Moly:

[TONYMOLY] BCDation (SPF30/PA++) 50g - #01 Light Pink Beige. Liker ikke! Passe ikke om vinteren i alle fall. Synes den creaser og krakelerer. Tror den passer best om sommeren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken foundation/bb passer til ganske lys hud? gjerne med dekkevne også?

Anonymous poster hash: 10b22...c1b

Lioele - Beyond the solution BB cream. Den virker ganske mørk når du pumper den ut, men den passer til lys hud. Jeg er ca. NC15 på MAC skalaen, og den passer meg. Den passer til normal hud og til tørr og sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om de har noen bra sminke beregnet på kvisete, men tørr hud?

Jeg vil anbefale deg å prøve Ciracle sine Red Spot produkter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode foundationer til lys huD?

Anonymous poster hash: 10b22...c1b

Koreanerne bruker ikke foundation. De bruker BB krem og CC krem. Mange av de dekker veldig bra. Jeg tror du vil bli overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått denne øyenskygge primeren i posten nå. Jeg har aldri brukt noe slikt før og lurer litt på hvordan jeg skal bruke den. Skal jeg vente til den tørker før jeg har på øyenskyggen?

http://www.ebay.com/itm/331324168260?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Anonymous poster hash: 48451...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ta på bittelitt, vente et minutt kanskje også på føre øyeskygge.

Tusen takk for svar :) Satser på å få sminken for kvelden til å sitte litt bedre 😄

Anonymous poster hash: 48451...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fant jeg fant! En norsk gruppe på fb som heter Koreansk kosmetikk. Mange gode forslag og god hjelp fra admin der!

Anonymous poster hash: 8143c...7e8

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Mizon] Snail Repairing Foam Cleanser 60ml - Akkurat fullført en tube med denne. Ekstrem drøy i bruk, hatt den i et halvt år og er både brukt av meg og samboeren min. Mest brukt av samboeren min da jeg bruker cleanser hovedsakelig til å fjerne sminke, og denne ikke fjernet alt. Men samboeren min elsket den som en hudvask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd en koreansk rens med AHA-syre? Sånn som merker som md formulation eller dermalogica. Leter etter en rimeligere erstatning som funker bra for uren/litt fet hud.

Jeg vil anbefale den lilla holika holika bb creamen. Jeg blander min med en litt mørkere foundation siden den er så lys, og finishen blir utrolig fin! :Nikke:



Anonymous poster hash: d3dc9...05e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det noen som har prøvd en koreansk rens med AHA-syre? Sånn som merker som md formulation eller dermalogica. Leter etter en rimeligere erstatning som funker bra for uren/litt fet hud.

Jeg vil anbefale den lilla holika holika bb creamen. Jeg blander min med en litt mørkere foundation siden den er så lys, og finishen blir utrolig fin! :Nikke:

Anonymous poster hash: d3dc9...05e

jeg vet ikke hva ahasyre er, men etude house ac clinic har en bra rensekrem..

Anonymous poster hash: 10b22...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd en koreansk rens med AHA-syre? Sånn som merker som md formulation eller dermalogica. Leter etter en rimeligere erstatning som funker bra for uren/litt fet hud.

Jeg vil anbefale den lilla holika holika bb creamen. Jeg blander min med en litt mørkere foundation siden den er så lys, og finishen blir utrolig fin! :Nikke:

Anonymous poster hash: d3dc9...05e

Jeg leter også etter dette + en maske med syrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd SCINIC All Day Fine Pore Clay Mask? Synes den høres veldig interessant ut og har også hørt veldig mye bra om den :)

Og jeg ser at flere her har handlet etude house produkter, har dere prøvd maskene deres? Hva synes dere om dem?



Anonymous poster hash: 413ad...a7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Noen som har prøvd SCINIC All Day Fine Pore Clay Mask? Synes den høres veldig interessant ut og har også hørt veldig mye bra om den :)

Og jeg ser at flere her har handlet etude house produkter, har dere prøvd maskene deres? Hva synes dere om dem?

Anonymous poster hash: 413ad...a7a

http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Wine-Therapy-Sleeping-Mask-Pack-Red-Wine-120ml-FREE-GIFT-/130884044148?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e794c0574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[Missha] The Style Under Eye Brightener # 1 Light Beige Concealer

Fantastisk! :) En av de bedre jeg har prøvd. Fargen er ikke 100% det jeg er ute etter, men den duger. Selve konsistensen er upåklagelig. Lysner også opp fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Missha] The Style Under Eye Brightener # 1 Light Beige Concealer

Fantastisk! :) En av de bedre jeg har prøvd. Fargen er ikke 100% det jeg er ute etter, men den duger. Selve konsistensen er upåklagelig. Lysner også opp fint.

Hvordan er konsistensen på denne? :) Jeg leter etter en concealer å ha under øynene for å lyse opp. Synes de fleste er så tynne i konsistensen, og lakseconcealeren funket heller ikke for meg. Kanskje denne er noe? :)

Anonymous poster hash: d3dc9...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er konsistensen på denne? :) Jeg leter etter en concealer å ha under øynene for å lyse opp. Synes de fleste er så tynne i konsistensen, og lakseconcealeren funket heller ikke for meg. Kanskje denne er noe? :)

Anonymous poster hash: d3dc9...05e

Har lakseconcealeren også og den er bare hard og seig.

Denne er flytende akkurat som en foundation :) Vet ikke hvilke du har prøvd før som du mener er for tynne, aldri opplevd det før :P

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...