Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker en vanlig rosa neglelakk fra HM, men jeg har en neglepenn som er kjøpt i utlandet (Iran). Med denne kan man tegne på neglene sine uten særlig søl og styr. Disse pennene kan kjøpes på internett, men vanskelig å finne i Norge. Blir utrolig fint om man øver litt eller er god til å tegne. Pennene gjør det også enkelt å påføre sånn hvit tupp :)

Nettsider som selger pennene:

http://www.miginailart.com/

http://www.nailjazz.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

golden rose i nr 145. fant ikke swatch av denne, men er en nydelig rose/fersken/gull-farget lakk med litt hollografyeffekt. Kjøpt i tyrkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel 505 idag! Den er diskret og passer fint til star wars-genseren min :ler:

imorgen skal den av, og erstattes med eyeko nude! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke at Chanel-lakkene er SÅ fantastiske.

I dag ble det OPI Nail Envy som base, China Glaze Frosty i to lag pluss CG Snow Globe over der igjen. Glitrer i tusen forskjellige farger, ser ut som jeg har snøkrystaller på neglene. *elsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Claus fra China Glaze sin julekolleksjon. Herlig rødt glitter :) Basecoat og topcoat også fra China Glaze i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg ny neglelakk i dag, ble utrolig fornøyd. Jeg har flere lakker i denne serien også. Kosten er bred og tykk, så resultet blir utrolig flott. Krever ikke mange strøkene for å dekke neglen med brede koster:) betalte 79.90 på vita.

IsaDora Wonder Nail, nr 630 sweet violet. Nydelig lilla farge med shimmer i. To strøk gav samme farge som innholdet i flasken har. Tørket fort også. Har på både hendene og føttene:)

Endret av Linber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Morsomt med de børstene, enten elsker man dem, eller så hater man dem.. :P

I dag er det OPI Nail Envy som base+to strøk av e.l.f Mint Candy Apple og to strøk av China Glaze Snow Globe på toppen. Skikkelig havfruenegler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e.l.f Nude i to lag. Kjedelig at den var SÅ nude da. Men orker ikke sprite den opp, får heller ha preppy negler i en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OPI - Panda-monium Pink, uff den var vanskelig, trengte 3 lag med negllakk for å få den jevnt. Men fargen er søt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Henric fra Make Up Store 150kr (ca tror jeg :) Er veldig glad i fargen, og den sitter bra med en overlakk. Syntes den går på litt seigt, og må ha 3 - 4 lag for at den skal dekke skikkelig. Jeg har ikke brukt noe under og denne lakken er av den fæle typen som da "stains" neglende dine, slik at mine vil bli en gusje-grønn gul troll farge når denne må av. :kjefte:

Alt i alt liker jeg den egentlig hihi.

Endret av Nyxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Tok nettopp av en selvkomponert fargesom ble av ett lag med Depend 201 under, og et lag med 009 oppå. Ble kjempefint, men lite holdbart. Overlakk neste gang kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...