Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Estėe Lauder Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Creme

Estée Lauder Resilience Lift Firming/Sculpting Eye Creme

Estée Lauder Perfectionist [CP+R+] Pink Ribbon Edition

Hva syns du om Estèe Lauder sine hudpleieprodukter, og hvordan syns du

de er i forhold til andre gode merker? Jeg har bl.a hørt mye positivt om

Estèe Lauder Advanced Night Repair, og har litt lyst til å prøve ut noe av

dette merket, men er litt skeptisk, ettersom det er ett typisk hypet merke,

og jeg vanligvis går for merker som MD, Decleor, Matis, Emergin C osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ardell Glamour lashes (kjempestygge)

Real techniques face expert brush

Real techniques blush brush (det er 20% salg på kostene fra dette merket på hm nå)

Anastasia beverly hills dipbrow pomade (250 kr bortkastet)

Tea threa olje fra body shop

Green lighting gele fra lush (magisk)

Tea trea face mist lush

Likte du ikke Dipbrow'en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

- Mac Peach Blossom (leppestift)

- Nars Audacious Lipstick i fargen Annabelle (knallrød)

- Too Faced Better than Sex Mascara

- Sephora Blotting Paper

:)

Jo, og en trepakning med gel-neglelakker fra BarryM, har ikke fargekodene men de er nude, knallrød og lilla.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om Estèe Lauder sine hudpleieprodukter, og hvordan syns du

de er i forhold til andre gode merker? Jeg har bl.a hørt mye positivt om

Estèe Lauder Advanced Night Repair, og har litt lyst til å prøve ut noe av

dette merket, men er litt skeptisk, ettersom det er ett typisk hypet merke,

og jeg vanligvis går for merker som MD, Decleor, Matis, Emergin C osv :)

Jeg har prøvd andre hudpleieprodukter som Elizabeth Arden, La Prairie, Lacôme, Decleor, Chanel, Guerlain, men synes at for meg så er nå Estèe Lauder blitt "mitt" merke. ^^,

Jeg synes det er veldig bra. :strix: Har aldri hatt så fin og myk hud før. Er som å ta på silke. :sjenert: (Litt dyrt kanskje, men tatt i betraktning at produktene varer noen måneder og virker, så går det greit).

Som deg så har jeg og hørt mye om ANR, og fikk en prøveflakong en gang. For min hud så syntes jeg ikke den var noe spesielt å rope "Hurrah!" for, jeg syntes jeg ble veldig tørr og syntes ikke jeg så særlig forskjell. Moren min derimot synes serumet er "Helt fantastisk!" og syntes det har gjort underverker for huden sin.

Jeg ville vel anbefalt å spørre om å få noen prøver først for å se om det er noe du kan bruke.

Jeg pleier gjerne å sjekke makeupalley for å se hvilke erfaringer folk der har hatt av diverse produkter.

Her er for ANR: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=43522/Advanced-Night-Repair-%28Serum%29-/Estee-Lauder/Treatments

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd andre hudpleieprodukter som Elizabeth Arden, La Prairie, Lacôme, Decleor, Chanel, Guerlain, men synes at for meg så er nå Estèe Lauder blitt "mitt" merke. ^^,

Jeg synes det er veldig bra. :strix: Har aldri hatt så fin og myk hud før. Er som å ta på silke. :sjenert: (Litt dyrt kanskje, men tatt i betraktning at produktene varer noen måneder og virker, så går det greit).

Som deg så har jeg og hørt mye om ANR, og fikk en prøveflakong en gang. For min hud så syntes jeg ikke den var noe spesielt å rope "Hurrah!" for, jeg syntes jeg ble veldig tørr og syntes ikke jeg så særlig forskjell. Moren min derimot synes serumet er "Helt fantastisk!" og syntes det har gjort underverker for huden sin.

Jeg ville vel anbefalt å spørre om å få noen prøver først for å se om det er noe du kan bruke.

Jeg pleier gjerne å sjekke makeupalley for å se hvilke erfaringer folk der har hatt av diverse produkter.

Her er for ANR: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=43522/Advanced-Night-Repair-%28Serum%29-/Estee-Lauder/Treatments

Tusen takk for svar. Prisen er ikke særlig vesentlig da jeg er blant de som bruker

ganske store summer på hudpleie nå, og dette er en prioritert ting for meg, særlig

ettersom jeg ser effekten av de produktene jeg bruker nå også. Men jeg er en

"hudpleie-junkie" som jeg pleier å si, og elsker å prøve nye ting.

Jeg har hørt mye positivt om dette merket særlig i forhold til anti-age, og det er

noe jeg er opptatt av, forebygge mest mulig da jeg ønsker å se så ung ut som jeg

kan så lenge som jeg kan. Og strålende hud er det peneste man kan ha :)

Det er ikke særlig mange steder her jeg bor som har Estèe Lauder til salgs, så

derfor litt vanskelig å få tak i prøver hvis jeg ikke reiser til Oslo, noe jeg for så vidt

gjør innimellom.

Hvilke produkter fra Estèe Lauder er det du syns er mest fantastiske ettersom du

ikke likte Advanced Night Repair? Ett serum med anti-age som du kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte du ikke Dipbrow'en? :)

Nei dessverre ikke :( Syns brynpudder gir et mye bedre resultat. Tror dipbrowen er genial for jenter som har lite bryn fra før av og tegner seg til en form, mens jeg bare trenger farge på mine og ikke form. Tror kanskje jeg bruker den feil, har du den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke produkter fra Estèe Lauder er det du syns er mest fantastiske ettersom du

ikke likte Advanced Night Repair? Ett serum med anti-age som du kan anbefale?

Jeg bruker de to her:

http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/repairprodukter-c631/perfectionist-icpr-i-pink-ribbon-edition-p23090

http://www.kicks.no/estee-lauder-b555/hudpleie/malinriktade-behandlingar-c633/perfectionist-cpr-perfect-line-smoother--p24413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre ikke :( Syns brynpudder gir et mye bedre resultat. Tror dipbrowen er genial for jenter som har lite bryn fra før av og tegner seg til en form, mens jeg bare trenger farge på mine og ikke form. Tror kanskje jeg bruker den feil, har du den? :)

Ja, jeg er veldig fornøyd med min, og jeg trenger bare fylle inn selv. :) Bruker bare bittelitt på en skrå kost og fyller inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s1000140-main-Lhero.jpg

Spent på denne!

3346470405066.jpg

Guerlain Teracotta Teint d'Ailleurs (farget dagkrem)

Si ifra hvordan du liker den fra bliss når du har testet den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL Le teint touche eclat foundation

YSL Glossy stain i Rose vinyl

YSL Radiance pressed powder

YSL gloss volupte i Rose orfevre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Siste kjøp : 12 øyenskygger fra Anastasia Beverly Hills .. Gleder meg til de kommer i posten ( svei i lommeboken, meeeen tror de er verdt det! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bestilte jeg fra blivakker:

Agadir Argan Oil Hair Treatment 118ml. Denne tar jeg i håret, (lengdene) før det skal fønes, gjør også håret lettere å gre ut.

Agadir Argan Oil Spray Treatment. Etter at jeg har fønet håret, sprayer jeg denne i lengdene, og håret blir skinnende blankt. Veldig fornøyd.

Agadir Argan Oil Daily Moisturizing Balsam

Agadir Argan Oil Daily Moisturizing Shampoo

OLE HENRIKSEN - Truth Serum Collagen Booster. Likte denne også svært godt, da ansiktet mitt ser mye friskere ut :)

OLE HENRIKSEN - Ultimate Lift Eye Gel. Denne har jeg ikke vært fornøyd med, noe som er synd. Etter å ha påført kremen under øynene mine to ganger, fikk jeg røde små prikker under øynene, og det ble noe hovent. Har ikke brukt øyekrem tidligere, aner ikke om dette er årsaken til reaksjonen? :(

OLE HENRIKSEN - Pick Me Up - Face. Denne var litt sterk for huden min, så jeg bruker den ikke så ofte. Fikk også en del kviser da jeg startet med den, så den har blitt stående ubrukt i skapet på badet en stund.

Wet`n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner - Black E861

NYX Wonder Pencil Medium Mist fin eyeliner, farge: nude. påfører denne på våtkanten og øynene mine ser våkne og opplagte ut :)

Dette bestilte jeg fra andre nettsider:

SWISS EYES fra http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyne/swiss-eyes.html Har brukt produktet i snart to uker, og har ikke merket noe forskjell med tanke på rødheten i øynene mine. Kommer ikke til å bestille denne igjen.

Erboristica Face Cream ansiktskrem. Kjøpte denne da den ble anbefalt i en test fra 2014, og kremen er helt fantastisk for min hud:) Kremen er fløyelsmyk, den skal motvirke rynker, og mette tørr hud. Er den første ansiktskremen jeg virkelig har vært fornøyd med. Lukter også kjempegodt :)

Endret av Earth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fotballflue

Kanebo Sensai Total Finish Foundation

Kanebo Sensai Cellular Perfomance Total Finish Foundation

glóMinerals - gloGloss

Dior Diorshow - Buildable Volume Mascara

Md Formulations - The Temps - Lip Plumping Treatment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

L'oreal Profesionel color shampo

La Roche Posay Lipikar håndkrem

Inglot brun øyenskygge

Palmolive Delicate flytende håndsåpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp min første Memebox i posten, med Benton-produkter :) Den inneholdt:

Benton Honest Cleansing Foam

Snail Bee High Content Skin

Snail Bee High Content Essence

Snail Bee High Content Mask Pack

Jeg gleder meg til å prøve dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...