Gå til innhold

Noahs ark


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ok. Så det er den ufeilbarlige guden som har endret seg da? Eller fantes det kanskje ikke noen Noahs ark' date=' og Gud har alltid vært god som de fleste kristne mener han er?[/quote']

Kor finn du at Gud har endra seg? Det er i grunnen eit svært viktig spørsmål du bør stilla deg sjølv og svara på, med tanke på spørsmålsstillinga di til oss.

Har Gud alltid vore god? Vel - kva inneber det å vera god då? Å ikkje vera streng? Å vera overbeskyttande, slik at me (Guds born) ikkje får prøvd oss sjølve på eiga hand? Å lata oss få lov til å gjera akkurat det me har lyst til, sjølv om det er skadeleg for oss?

Fortel oss kva definisjon du har på kva det er å vera god først du, så får me ta det vidare der i frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lata oss få lov til å gjera akkurat det me har lyst til, sjølv om det er skadeleg for oss?

.

Et voksent menneske klarer å bestemme over seg selv. det at man skulle ha gud som en slags farsskikkelse som skal bestemme hva som evt er bra for er jo ganske forkastelig.

Fortell meg: Ifølge mange kristne er samboerskap fy fy.. Fordi "gud mener at det ikke er bra for oss" Men for meg så er det helt topp! Folk er forskjellige vet du. derfor blir det feil og tilbe et regelsett som skal gjelde for absolutt alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har Gud alltid vore god? Vel - kva inneber det å vera god då? Å ikkje vera streng? Å vera overbeskyttande, slik at me (Guds born) ikkje får prøvd oss sjølve på eiga hand? Å lata oss få lov til å gjera akkurat det me har lyst til, sjølv om det er skadeleg for oss?

Fortel oss kva definisjon du har på kva det er å vera god først du, så får me ta det vidare der i frå.

Definisjonen av god innebærer iallfall ikke å utslette alle verdens barn. Og jeg tror heller ikke noe på at alle i helle verden fortjente å dø, utenom Noah og hans familie. Var det snakk om en verdensomspennende djevelsk bestettelse, som ikke rammet den 500 år gamle Noah med familie? Og gjalt det samme alle dyrene? Eller var dette en form for kreativ destruksjon fra Guds side?

Men fortjente de å dø, så synes jeg det var rart at gud ikke gjorde menneskene gode igjen, siden han tross alt klarte alle de andre krumspringene (den magiske båten, få elgen ned til israel, og opp igjen til nord fra Tyrkia, og det tilsvarende med alle de andre dyrene). Og hvem lærte noe av dette? Ingen var jo igjen. Utenom Noah, men han var jo from som bare det, så han trengte vel ikke en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 10 bud er levereglene, Donnie. Der står det ingenting om samboerskap. Ut over det får du kjenne på egen samvittighet. Har du problem med å være samboer selv får du gjøre noe med det. Ut over buda skal du gjøre det du gjør av et helt hjerte.

Men det er ikke sikkert at din måte passer et annet menneske. Så dette blir regler du pålegger deg selv men ikke andre.

Til gjest synes jeg Crazee svarte deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et voksent menneske klarer å bestemme over seg selv. det at man skulle ha gud som en slags farsskikkelse som skal bestemme hva som evt er bra for er jo ganske forkastelig.

Fortell meg: Ifølge mange kristne er samboerskap fy fy.. Fordi "gud mener at det ikke er bra for oss" Men for meg så er det helt topp! Folk er forskjellige vet du. derfor blir det feil og tilbe et regelsett som skal gjelde for absolutt alle.

Utan å seia noko om sambuarskap: Du meinar det er topp for deg - men meinar du det ut i frå korleis du opplever det her og no, eller sit du som voksen inne med den kunnskapen Gud har om kva som er best for menneska? (For no må du ikkje gløyma at utgangspunktet her er Gud, og kva Han meiner og gjer. Du kan sjølvsagt avvisa Gud, å seia at du ikkje treng Han eller at Han ikkje eksisterer - men gjer du det så trur eg du må vera einig med meg i ein ting: Gud synest nok ikkje det er det beste du kunne gjera.)

Men det blir litt avsporing. Du svarte greitt på eitt av spørsmåla: Et voksent menneske klarer å bestemme over seg selv.

Om det veit kva som er det beste for seg sjølv kan jo diskuterast - mange drikk seg i hel, røyker seg sjuke, har ubeskytta sex og får AIDS, et usunn mat og pådreg seg livsstilsjukdomar, og ein heil masse anna skadeleg. Mykje av det vaksne menneske synest er heilt topp har på lengre sikt uheldige konsekvensar.

Trass i dette - og tenk deg no at Gud faktisk eksisterer - spørsmålet er ikkje om eksistensen, men om Han er god eller ikkje: Gud hindrar deg ikkje. Han har fortalt deg korleis du skal leva for å unngå å bli skada, men du kan likevel gjera nett som du vil. Problemet er at om de gjer noko som vil skada deg - så blir du skada. Er Gud likevel god, når det skjer? Kvifor/kvifor ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er Gud likevel god' date=' når det skjer? [/quote']

Nei, han er ikke god når han tilintetgjør alle mennesker på jorden, inkludert mange millioner barn. Eller mener du dette er en god handling? Eller tror du ikke at dette har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syndfloden? Joda, den trur eg på.

Men - forutsett at du er same gjest - så har du stadig igjen å definere kva det betyr for Gud å vera god før me kjem noko vidare.

Eg skal dog hjelpa deg litt på veg: For at dette skal ha noko for seg, så må du ta utgangspunkt i at Gud eksisterer. Om Gud eksisterer, så må du òg ta synd alvorleg, og kva det medfører for menneska. Tek du dette på alvor, så er det råd å forstå kva som ligg bak Gud sine handlingar, og då kan du seia noko om kvifor du meinar Gud er god eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utan å seia noko om sambuarskap: Du meinar det er topp for deg - men meinar du det ut i frå korleis du opplever det her og no, eller sit du som voksen inne med den kunnskapen Gud har om kva som er best for menneska? (For no må du ikkje gløyma at utgangspunktet her er Gud, og kva Han meiner og gjer. Du kan sjølvsagt avvisa Gud, å seia at du ikkje treng Han eller at Han ikkje eksisterer - men gjer du det så trur eg du må vera einig med meg i ein ting: Gud synest nok ikkje det er det beste du kunne gjera.)

Men det blir litt avsporing. Du svarte greitt på eitt av spørsmåla: Et voksent menneske klarer å bestemme over seg selv.

Om det veit kva som er det beste for seg sjølv kan jo diskuterast - mange drikk seg i hel, røyker seg sjuke, har ubeskytta sex og får AIDS, et usunn mat og pådreg seg livsstilsjukdomar, og ein heil masse anna skadeleg. Mykje av det vaksne menneske synest er heilt topp har på lengre sikt uheldige konsekvensar.

Trass i dette - og tenk deg no at Gud faktisk eksisterer - spørsmålet er ikkje om eksistensen, men om Han er god eller ikkje: Gud hindrar deg ikkje. Han har fortalt deg korleis du skal leva for å unngå å bli skada, men du kan likevel gjera nett som du vil. Problemet er at om de gjer noko som vil skada deg - så blir du skada. Er Gud likevel god, når det skjer? Kvifor/kvifor ikkje?

Det er jo nettopp det jeg sier.. folk er forskjellige.. noen driter seg ut, andre ikke.

Forøvrig er det også noe som heter sunn fornuft og man trenger ingen gud for å være innehaver av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Syndfloden? Joda, den trur eg på.

Men - forutsett at du er same gjest - så har du stadig igjen å definere kva det betyr for Gud å vera god før me kjem noko vidare.

Jeg har definert hva godhet ikke er.

Eg skal dog hjelpa deg litt på veg: For at dette skal ha noko for seg, så må du ta utgangspunkt i at Gud eksisterer. Om Gud eksisterer, så må du òg ta synd alvorleg, og kva det medfører for menneska. Tek du dette på alvor, så er det råd å forstå kva som ligg bak Gud sine handlingar, og då kan du seia noko om kvifor du meinar Gud er god eller ikkje.

Ja, synd er alvorlig, men å drepe alle mennesker på jorden, er alvorligere, og dermed en større synd. Alle disse kan ikke ha gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett reisesekken som Br. Dal har med seg...? Kansje arken virket på samme vis :-D

Tror heller ikke Gud har særlig problem med å flytte skapninger hit og dit på kloden.

Leser i forkant av oversvømmelsen at: ...hver hensikt i menneske- hjertes tanker var vond hele dagen, de var fordervet for Guds åsyn, MEN det vara en rettferdig mann som var ulastelig blandt sine samtidige og det var Noah.

Så i stede for å utslette hele kloden og gi den opp. Tar Gud hennsyn til et menneske.

Etter at vannet har sunket og Noah med familie forlater arken gir Gud en ny pakt med skaperverket:

"Jeg vil aldri mer forbanne jorden for menneskets skyld, selv om hver tanke i menneskets hjerte er ond fra ungdommen av. Jeg vil heller aldri mer ødelegge hver levende skapning, slik jeg nå har gjort.

Så lenge jorden består, skal såtid og høstetid, kulde og varme, vinter og sommer, dag og natt aldri opphøre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definert hva godhet ikke er.

Åh?

Straffa for synd er døden, fordi det øydeleggjer livet og alt det gode. Syndfloda var straffa som kom fordi heile menneskeheten synda, og hadde glede av synda. Og dei levde jo nokre hundreår den tida.

Kun Noa og familien fann nåde hjå Gud. Det står vel ikkje at dei var syndfrie, men dei ville leva etter Guds vilje og og vart difor ikkje utsletta. På grunn av Guds nåde. Heile menneskeheten fekk difor ein ny sjanse - ikkje fordi dei hadde fortent det, men på grunn av Guds nåde.

At det var forferdeleg at alt liv var øydelagd i flommen, er eg som menneske einig i, og skulle gjerne sett at det ikkje var naudsynt. Men Gud hadde sagt at straffa for synd er døden, og når dei då har glede av å leva syndfulle liv, så forsegla dei jo sjølve si eiga skjebne.

Om nokon har gjort noko gale mot deg - verkeleg gale - og dei veit at du vil straffa dei for det (fordi du har sagt det vil skje om noko gale vert gjort mot deg) - vil du då seia at du ikkje er god om du då faktisk straffar dei?

Om du prøver å samanlikna dette med straffa som syndfloda var, ikkje prøv å bagatellisere kva synd er: Det er å øydeleggja alt som er godt - absolutt alt. Tenk deg berre livet i herlege, syndfulle Oslo, til dømes: Gjengvaldtekter er dagleg, drap, misbruk av born, ... Tilsvarande står jo beskreve i Bibelen, må du hugsa. Berre verre.

Gud straffa denne synda, som føregjekk over alt. Men han gav menneskeheten ein ny sjanse. Men du synest altså ikkje at Gud er god? Eller har du berre ikkje tenkt over kvifor Han øydela alt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Straffa for synd er døden' date= fordi det øydeleggjer livet og alt det gode. Syndfloda var straffa som kom fordi heile menneskeheten synda, og hadde glede av synda. Og dei levde jo nokre hundreår den tida.

Kun Noa og familien fann nåde hjå Gud. Det står vel ikkje at dei var syndfrie, men dei ville leva etter Guds vilje og og vart difor ikkje utsletta. På grunn av Guds nåde. Heile menneskeheten fekk difor ein ny sjanse - ikkje fordi dei hadde fortent det, men på grunn av Guds nåde.

At det var forferdeleg at alt liv var øydelagd i flommen, er eg som menneske einig i, og skulle gjerne sett at det ikkje var naudsynt. Men Gud hadde sagt at straffa for synd er døden, og når dei då har glede av å leva syndfulle liv, så forsegla dei jo sjølve si eiga skjebne.

Om nokon har gjort noko gale mot deg - verkeleg gale - og dei veit at du vil straffa dei for det (fordi du har sagt det vil skje om noko gale vert gjort mot deg) - vil du då seia at du ikkje er god om du då faktisk straffar dei?

Om du prøver å samanlikna dette med straffa som syndfloda var, ikkje prøv å bagatellisere kva synd er: Det er å øydeleggja alt som er godt - absolutt alt. Tenk deg berre livet i herlege, syndfulle Oslo, til dømes: Gjengvaldtekter er dagleg, drap, misbruk av born, ... Tilsvarande står jo beskreve i Bibelen, må du hugsa. Berre verre.

Gud straffa denne synda, som føregjekk over alt. Men han gav menneskeheten ein ny sjanse. Men du synest altså ikkje at Gud er god? Eller har du berre ikkje tenkt over kvifor Han øydela alt liv?

Hjelp! Jeg blir alvorlig dårlig. Du sier det samme som at hele Oslo kunne blitt utslettet, å om Gud gjorde det så var det fordi han er god, fordi han kunne utslette alle syndige, ugudelige og gi de gudfryktige en ny sjanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nåde.

Det er et interessant ord. Cassius Clay [Muhammad Ali], har tidligere uttalt;

"When youre as great as I am, its hard to be humble."

Jeg tror/håper alikevel Gud som sådann, til tross for sin 'greatness' ville kunne være tilbøylig til ydmykhet uten den større vanske. Men det er klart det må være lov å spørre seg.. Dersom Gud skapte mennesket i sitt eget bilde, er da Clay i dette tilfellet et godt bilde på Gud?

Den beste definisjonen på 'Greatness' jeg vet om, var det Dr. Martin Luther King som kom med;

"If you want to be important, wonderful. If you want to be recognized, wonderful. If you want to be great, wonderful. But recognize that he who is greatest among you shall be your servant. That`s a new definition of GREATNESS. And this morning, the thing i like about it: by giving that definition of greatness, it means that everybody can be great. Because everybody can serve. You don`t have to have a college degree to serve. You don`t have to make your subject and your verb agree to serve. You don`t have to know about Plato and Aristotle to serve. You don`t have to know Einstein`s theory of relativity to serve. You don`t have to know the second theory of thermodynamics in physics to serve. You only need a heart full of grace. A soul generated by love. And you can be that servant."

Kansje den største nåde vi noen sinne vil oppleve, er den nåde vi gir av oss selv.

"The kingdom of God cometh not with observation; neither shall they say, Lo here! or, Lo there! For behold, the kingdom of God is within you." Luke 17:20-21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Jeg blir alvorlig dårlig. Du sier det samme som at hele Oslo kunne blitt utslettet, å om Gud gjorde det så var det fordi han er god, fordi han kunne utslette alle syndige, ugudelige og gi de gudfryktige en ny sjanse?

Vel - eg orka ikkje ramsa opp ein heil masse av det syndefulle livet som ville oppstå om Gud vart fullstendig ignorert - det er langt i frå slik Oslo (eller nokon annan by) er. Eg brukte berre namnet Oslo for å skapa eit littnærare forhold til problemstillinga: Ein stad der det ikkje eksisterte noko som var til beste for menneska, sjølv om det ville vera mange menneske som ville nyta eit slikt liv. Kanskje dei var rike? Hadde stor makt? Fri dop i dei mengder dei ville ha? Kva veit eg.

Men forestill deg altså denne byen, gjerne full av nytelse, men fri for alt som var til gode for menneske. Ta deg tid til å tenkja over det før du les vidare - kva slags by ville det vera? Ville det vera ein by du ville ønska å leva i?

Har du tenkt over det no?

Vel - kva grunnlag har eg for å seia det eg gjer? Kunne Gud i det heile finna på å utsletta ein sånn by? Kva seier Bibelen om det? Vel - du finn ingen by med namnet Oslo der, men det er nemnd eit par andre, rike byar med velståande innbyggjarar. To byar med namn Sodoma og Gomorra. Vel - me veit korleis det gjekk med dei byane, sjølv om skjebna kunne vore unngått om det fantest ein einaste (utanom familien til Lot) som ville følgja Gud. Synest eg Gud er streng? Ja. Rettferdig? Ja. God? Faktisk, ja.

Tenk deg igjen Oslo. Tenk deg så dei ti boda, og at i Oslo vart alle dei ti boda brotne, konsekvent, heile tida. Kva måtte til for at du skulle ville leva i Oslo då? Og nekta å reisa der i frå? Ville dette vera ein by som gjorde det beste for menneska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Crazee:

Nei jeg ville ikke levd i en sånn by, og jeg tenkte over det du skreiv, og egentlig så synes jeg at det er en ignorant måte av deg å skrive til meg på. Men, forskjellen på meg og deg da er at du tar det som står i Bibelen helt bokstavlig på dette området. Jeg tror faktisk ikke at det har eksistert byer som var totalt fulle av synd, fordi jeg tror at uansett hvor du er, og hva som skjer der så finner du mennesker som ikke bare lever i sine sansers vold, som ikke bare er syndige eller ureflekterte. For meg er det ikke realistisk, ikke troverdig eller noe jeg kan tenke meg å ta helt bokstavlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåde.

Det er et interessant ord. Cassius Clay [Muhammad Ali], har tidligere uttalt;

"When youre as great as I am, its hard to be humble."

Jeg tror/håper alikevel Gud som sådann, til tross for sin 'greatness' ville kunne være tilbøylig til ydmykhet uten den større vanske. Men det er klart det må være lov å spørre seg.. Dersom Gud skapte mennesket i sitt eget bilde, er da Clay i dette tilfellet et godt bilde på Gud?

Gud har vel vist at han er audmjuk; tenk berre korleis Jesus vaska føtene til disiplane sine, og om å tena andre, ikkje herska over dei. I ei perfekt verd vil då alle tena alle - eg vil gjera det eg kan for andre, og andre vil gjera det dei kan for meg. Høyrest fint ut for meg :)

Om Clay her er eit godt bilete på Gud? Vel, mellom skapinga av mennesket og Clay, så kom jo syndefallet... Men Kristus har jo påteke seg synda vår for oss, som om me godtek det og tek i mot Han som vår frelsar, så skal me bli gjenskapt som "kristusar" sjølve, slik meininga var at me skulle vera. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy
Nåde.

You only need a heart full of grace. A soul generated by love. And you can be that servant."

Kansje den største nåde vi noen sinne vil oppleve, er den nåde vi gir av oss selv.

"The kingdom of God cometh not with observation; neither shall they say, Lo here! or, Lo there! For behold, the kingdom of God is within you." Luke 17:20-21

Eller at nåde er kjærlighet, når noen viser oss nestekjærlighet, da opplever vi nåde, nåde fyller oss med kjærlighet og vi gir dette videre. Slik blir det en positiv sirkel :-? :)

Jeg tror at kjærlighet/nåde kan utføre mirakler både i det små og i det store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazee:

Nei jeg ville ikke levd i en sånn by, og jeg tenkte over det du skreiv, og egentlig så synes jeg at det er en ignorant måte av deg å skrive til meg på. Men, forskjellen på meg og deg da er at du tar det som står i Bibelen helt bokstavlig på dette området. Jeg tror faktisk ikke at det har eksistert byer som var totalt fulle av synd, fordi jeg tror at uansett hvor du er, og hva som skjer der så finner du mennesker som ikke bare lever i sine sansers vold, som ikke bare er syndige eller ureflekterte. For meg er det ikke realistisk, ikke troverdig eller noe jeg kan tenke meg å ta helt bokstavlig.

Vel - eg er glad for det du skriv her. :)

No synest ikkje eg det er ein ignorant måte av meg måten eg skriv på då (kanskje ikkje overraskande ;)) - og grunnen til det er følgjande:

Skal me diskutere om Gud er god eller ikkje med utgangspunkt i syndfloden og utslettinga av Sodoma og Gomorra, så må me òg forutsetja - for argumenta si skuld - at desse hendingane har teke plass. Gjer me ikkje det, så blir jo diskusjonen meiningslaus, ikkje sant? (Gud er ondskapsfull fordi han utrydda alt liv i syndfloden som aldri har eksistert... Men då kan Han heller ikkje ha utrydda alt liv i syndfloden, og følgeleg kan me ikkje anklaga han for å vera ondskapsfull for å ha gjort det. Eller vera god for å ha utrydda onsdskapen på den måten, for den saks skuld.)

Om me trur at syndfloden har eksistert eller ikkje, eller om me trur Sodoma og Gomorra var så syndige eller ikkje (for byane har eksistert) det blir då i grunnen irrelevant for argumenta våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Skal me diskutere om Gud er god eller ikkje med utgangspunkt i syndfloden og utslettinga av Sodoma og Gomorra, så må me òg forutsetja - for argumenta si skuld - at desse hendingane har teke plass. Gjer me ikkje det, så blir jo diskusjonen meiningslaus, ikkje sant? (Gud er ondskapsfull fordi han utrydda alt liv i syndfloden som aldri har eksistert... Men då kan Han heller ikkje ha utrydda alt liv i syndfloden, og følgeleg kan me ikkje anklaga han for å vera ondskapsfull for å ha gjort det. Eller vera god for å ha utrydda onsdskapen på den måten, for den saks skuld.)

Om me trur at syndfloden har eksistert eller ikkje, eller om me trur Sodoma og Gomorra var så syndige eller ikkje (for byane har eksistert) det blir då i grunnen irrelevant for argumenta våre.

JO :)

Jeg tror det finnes en vitenskaplig forklaring på det som skjedde der, å jeg mener at den vitenskaplige forklaringen ikke trenger å undergrave at det finnes en Gud.

Men jeg kan ikke tro på det, bokstavlig. Fordi vi forstår stykkevis og delt, i alle fall tror jeg vi forstår mer og mer, de menneskene som skrev dette hadde et annet utgangspunkt enn oss, de skrev med sine horisonter (hulelignelsen), for oss, i dag går det ikke ann og se det slik, og det vil heller ikke være riktig. Om vi skal finne fornuft i dette må vi sloss med hjernen vår og hjernevaske oss selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Forresten så mener de at de har den vitenskaplige forklaringen på dette, det er at - Sodoma og Gomorra lå på en slags skråning ved siden av havet eller en innsjø, og den sletten bestod av morene, altså tørket leire, og så videre har geologene slått fast at på den tiden S og G ble utslettet ble det utløst et jordskjelv i det området, jordeskjelvet gjorde slik at morenen tiltrakk seg vann og det øverste laget skled oppå det bløte laget (som følge av rystelser), og på grunn av dette skled disse byene ut i sjøen/vannet, som følge av det gigantiske leir raset.

Du vil kanskje si at Gud utløste dette jordskjelvet, som så forårsaket leirraset slik at byene ble jevnet med jorden. Jo jo, kanskje :)

Men det må gå ann og la vitenskap og sann religion gå hand i hand, ellers vil religionen ikke overleve, og om man ikke kan forske og tenke så må det være med det rette også mener jeg.

Men, om Gud er god, om Gud finnes så er han kjærlighet, for jeg vet ikke noe mer magisk enn den, å der det er kjærlighet, der er Gud, og der noen utsletter alt liv, også små barn, der er det ikke kjærlighet. Så jeg synes ikke din Gud høres så god ut jeg....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...