Gå til innhold

Rar drøm


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har drømt det endel ganger på rad nå, at jeg og en annen går inn i et gammelt hus med masse dører, plutselig blir den andre personen borte for meg, og jeg er inne på noe badlignende i huset. Plutselig blir alle dørene slengt igjen og låst, jeg reiser meg i drømmen, og plutselig våkner jeg. Våkner alltid da jeg reiser meg.

Noen ideer på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Skulle jeg virkelig bruke fantasien her, ville jeg tro det gjaldt noe uoppklart som du bør ta tak i. Du kommer ikke videre før du jobber med det. Inntil da vil du være "innestengt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe du ikke vil eller tør ta tak i alene. Men drømmen viser at du må gjøre det alene for i det hele tatt å komme gjennomm det (ut av rommet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har drømt det endel ganger på rad nå, at jeg og en annen går inn i et gammelt hus med masse dører, plutselig blir den andre personen borte for meg, og jeg er inne på noe badlignende i huset. Plutselig blir alle dørene slengt igjen og låst, jeg reiser meg i drømmen, og plutselig våkner jeg. Våkner alltid da jeg reiser meg.

Noen ideer på hva det kan være?

Er ikke drømmer spennende og gøy! :-) Jeg elsker drømmene mine, og ville ikke være foruten noen av de.

Ikke vet jeg, men mange dører kan jo vise til 'alternativer' og valg. Og når personen forsvinner, så forsvinner også valgmulighetene (§ dørene slengt igjen og låst) Det at du våkner, er vel ensbetydene med at en slik situasjon, hvor du blir frarøvet 'valg' skaper sterke reaksjoner hos deg, og da sterke nok til at du våkner.

Jeg tror det kan bety mange ting. Kansje er du redd for å måtte ta egne avgjørelser? Eller at du er forelsket og føler verden står åpen når personen du elser er deg nær, men at verden som sådann lukker seg for deg når du blir forlatt? Det at du til sist er på noe som man minne om et bad, kunne kansje peke i retning av at du prøver å 'rense' deg for dette. Eller muligens en skyldfølelse?

Eller at du rett og slett har sett en skikkelig skummel film, og burde ta lærdom av å se slike filmer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...