Gå til innhold

Kraftdyr


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, PUSEN (Er det DU som er totemdyret mitt kanskje..?) :ler:

I sjamanismen er kraftdyr (totemdyr) en venn som har et budskap. En møter dem i drømmer, på reiser eller i syn. Vi kan ha mange kraftdyr. Noen har vi bare små perioder av gangen, andre har vi livet ut. Kraftdyrets egenskaper skal gjenspeile deg selv. So I've heard :)

Tips til å ''finne'' vårt kraftdyr:

Hvilket dyr føler du er mest like deg selv?

Hvis du kunne valgt å være et dyr, hvilket ville du valgt?

Et dyr du likte å tegne når du var liten?

Et dyr du ikke kan tenke deg å leve uten.

Før du legger deg, be om at kraftdyret kommer til deg i søvne. Det er ikke sikkert at det skjer med det samme, men en gang vil det komme.

Hvis du ser på bilder av et dyr, se om det skaper en følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har boka "Medicine Cards" av Jamie Sams og David Carson - og kortene som fulgte med.

Jeg har ikke lest så veldig mye i den enda - så jeg har ikke slått helt fast hvilke dyr som er "mine", men hvis jeg skulle skrive opp de jeg tror, så vil det blitt katt og delfin...

I boka er det en oppskrift på hvordan du kan leve i pakt med totemdyrene dine - det er visst 7 el 9 dyr som er "dine"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Såpass mange :o

Jeg har ikke planer om å kjøpe en bok om det her da, men synes det er litt morsomt å sjekke om det stemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De dyrene man drømmer om og/eller har en spesiell tiltrekning til er kraftdyr. Det er de som er med deg hit fra den andre siden (hjemme iflg Drømmenes bok) for å passe på deg.

Mange har mareritt om dyr som jager dem f.eks. Det er dine KD, du har følelsen av og tror de vil skade deg og du løper for livet. Men de er der bare for å passe på deg... De løper fordi du løper :) Ikke noe å være redd for. Hvis du har bevisste drømmer (drømmer som du er klar over at du drømmer mens du har den) kan du prøve å styre drømmen dit du vil. Hva med å stoppe opp, snu deg og møt det du er redd for midt i ansiktet. Se hva som skjer... Vanligvis er det ikke noe farlig som skjer i det hele tatt!

Alt dette kommer fra boken "Drømmenes bok" av Sylvia Browne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En healer sa til meg at kraftdyret mitt var isbjørn. fordi jeg trengte mer styrke. Det kan nok stemme det, men jeg syns ikke jeg ligner på en isbjørn med mine 50 kg, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at dette betyr noesomhelst men jeg har alltid hatt en forkjærlighet for ulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...

Sjaman durek sa at alle har 4 kraftdyr , en for nord, sør, vest og øst

 

Anonymkode: ecd27...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bumpes  det opp 15 år gamle tråder?

Endret av Rogadame
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rogadame said:

Hvorfor bumpes  det opp 15 år gamle tråder?

Gud ville det. Er ikke vits å starte ny når det allerede eksisterte en om kraftdyr

Anonymkode: ecd27...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gud ville det. Er ikke vits å starte ny når det allerede eksisterte en om kraftdyr

Anonymkode: ecd27...6b2

Gud finnes ikke.

Ingenting som heter kraftdyr heller.

Det er en grunn til disse overnaturlige trådene fra 2004 osv har liten respons , for folk idag   vet det er humbug.

Endret av Rogadame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rogadame said:

Gud finnes ikke.

Ingenting som heter kraftdyr heller.

Det er en grunn til disse overnaturlige trådene fra 2004 osv har liten respons , for folk idag   vet det er humbug.

Tilbake til den tid var det ikke så mye aktivitet her. Det var en annen tid og den gang hadde ingen smarttelefoner.

Innen sjamanisme , det spiriituelle verden er det noe som heter kraftdyr om du bare setter deg inni det. Det er og det dette emnet er til blant annet. Jeg forstår at det kan være vanskelig å tro på kraftdyr om en ikke er sensitiv for energier elle har opplevd noe som har gjort begynner tro på ting som dette

OG jo, gud finnes men du merker han ikke som en gammel mann oppi skyene. Gud er alt skaperverket. Det gode i mennesket. Alt rundt oss.

https://www.sjamanisme.no/kraftdyr
https://sisselgrana.no/hvilke-kraftdyr-har-du/

Anonymkode: ecd27...6b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilbake til den tid var det ikke så mye aktivitet her. Det var en annen tid og den gang hadde ingen smarttelefoner.

Innen sjamanisme , det spiriituelle verden er det noe som heter kraftdyr om du bare setter deg inni det. Det er og det dette emnet er til blant annet. Jeg forstår at det kan være vanskelig å tro på kraftdyr om en ikke er sensitiv for energier elle har opplevd noe som har gjort begynner tro på ting som dette

OG jo, gud finnes men du merker han ikke som en gammel mann oppi skyene. Gud er alt skaperverket. Det gode i mennesket. Alt rundt oss.

https://www.sjamanisme.no/kraftdyr
https://sisselgrana.no/hvilke-kraftdyr-har-du/

Anonymkode: ecd27...6b2

Nei  jeg tror ikke på Gud eller  sjamanisme. 

Det må du nesten bare akseptere  .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Det aksepterer jeg. Jeg har ikke sagt at jeg ikke har gjort det, men da må du og akseptere at jeg tror på gud  og sjamanisme

Anonymkode: ecd27...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...