Gå til innhold

Billappen. Hvor lang tid brukte du på trinn 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den grunnleggende kjørekompetanse-delen?



Anonymous poster hash: 730eb...0b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tredje kjøretimen min var veilledningstimen for trinn 2, dvs jeg var på trinn 3 på kjøretime nr 4.

Anonymous poster hash: 73d2e...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den kjøreskolen jeg var på kjørte de doble kjøretimer, altså 90 min istedet for 45 min. Jeg var igjennom 1 ½ av disse (kjørelæreren ville ikke at jeg skulle betale mer enn jeg måtte, og avlsuttet midt i den andre kjøretimen) før jeg hoppet til neste trinn. Jeg mener å hugse at jeg ikke hadde veiledningstime før jeg var mellom trinn 3 og 4, men det er meget mulig at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to enkle kjøretimer for å starte opp, så en avsluttende dobbelttime med obligatorisk veiledning etter å ha øvd mye privat.



Anonymous poster hash: 6ff3b...feb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemange timer :P Størstedelen av kjøringen min foregikk i trinn 2. Var ikke det selve mestringen av bil? Kjøring og giring, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemange timer :P Størstedelen av kjøringen min foregikk i trinn 2. Var ikke det selve mestringen av bil? Kjøring og giring, osv?

Jo, trinn 1 er det obligatoriske kurset, trinn 2 teknisk mestring av bil, 3 trafikkbilde osv, 4 er vel kanskje langkjøring og sånn, og 5 oppkjøring? Tror det er sånn

Anonymous poster hash: e7833...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hadde bare den obligatoriske veiledningstimen før jeg startet på trinn 3. Hadde kjørt mye privat :)



Anonymous poster hash: 04400...ab8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...