Gå til innhold

Strømpebutikk i Lillestrøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om noen butikker i Lillestrøm med godt utvalg av strømper? Jeg ser etter strømper uten silikonkant, som skal brukes sammen med hofteholder. De må ha ganske store størrelser...



Anonymous poster hash: 926b9...c99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

Hei

Visst du går inn på ebay,finner du mange slike strømper:)

Der er det mange som selger skikkelige old school strømper av god kvalitet,nye da seff☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Tja, Rasmussen på torvet er ein stad å byrje, elles veit eg at The Lingerie Shop i Storgata (i same kvartalet som Martins) i alle fall har godt utval av undertøy generelt. På senteret er det også ein Change-butikk.

Om du kan reise til Strømmen er dei veldig flinke på Auds undertøysalong på storsenteret, det ligg i andre etasje like ved rulletrappene ut mot Stasjonsveien. Det er også ein annan undertøysalong i den nye delen, men der har eg ikkje vore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vet noen om noen butikker i Lillestrøm med godt utvalg av strømper? Jeg ser etter strømper uten silikonkant, som skal brukes sammen med hofteholder. De må ha ganske store størrelser...

Anonymous poster hash: 926b9...c99

Tradisjonelle strømper er ofte bare mer enn 'litt' utfordrende å finne her hjemme.

- sa hun som bruker strømper til daglig....

Når det er sagt så vil jeg tror en velassortert undertøyforretning som fører Wolford kan tenkes å ha 10 denier modellen 'Affaire' eller 10 denier modellen 'Individual' inne.

'Affair' er litt blanke og 'Individual' er matte.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...