Gå til innhold

Ekte Michael Kors?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Michael Kors er ikke et ekslusivt merke! Klokkene er jo noe alle fjortiser og bloggere har, det samme med veskene.

Jeg fikk klokke til litt over 30 000 av mannen min, det kaller jeg dyrt klokke. Samme med Mulberryvesken jeg kjøpte til 12 000kr.

Så ja, det følger ikke med ektehetsbevis med den veska du kjøpte Ts. Derimot er den nok ikke falsk, siden flyplasser selger ekte varer.



Anonymous poster hash: aa3d6...3cc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

Det er ikke vanlig at det følger med ektehetsbevis eller eske på så "billige" varer. Joda, det er dyrt nok, men de merkene du får med dette er mye dyrere. Jeg har selv kjøpt en michael kors lommebok som gave. Den ble kjøpt på eger, og jeg fikk ikke med noen av delene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Michael Kors er ikke et ekslusivt merke! Klokkene er jo noe alle fjortiser og bloggere har, det samme med veskene.

Jeg fikk klokke til litt over 30 000 av mannen min, det kaller jeg dyrt klokke. Samme med Mulberryvesken jeg kjøpte til 12 000kr.

Så ja, det følger ikke med ektehetsbevis med den veska du kjøpte Ts. Derimot er den nok ikke falsk, siden flyplasser selger ekte varer.

Anonymous poster hash: aa3d6...3cc

Klokken hun fikk kostet 3500 kr, og det synes jeg er dyrt for en klokke. Det spiller da ingen rolle hvor mye din klokke koster? Er det kun "bra" om det overstidger 30.000 kr eller? Herregud for noen holdninger? Og hva så om bloggere går med Michael Kors? De vil vel bare ha det beste og etterligne kjendisene? Og mange kjendiser sverger til Michael Kors. Hvem er det som bestemmer hva som er bra og ikke? Og hvordan kan du si at det ikke er et ekslusivt merke kun pga prisen på et annet merke er høyere? Nei dette blir så dumt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken din til 30.000 AB er kun småpenger i klokkeverdenen, så jeg beklager å måtte ødelegge selvfølelsen din. Jeg håper i det minste at du har en unik interesse for klokker og er klar over hva slags kunstverk som befinner seg inni dem, hvis ikke er det et virkelig harry kjøp fra din manns side.

Utover det: Michael Michael Kors er et billigmerke, skjønner ikke hvordan det skal være så vanskelig å ta det innover seg. Om du synes at at en Toyota til 250.000 er dyrt fordi man ikke nødvendigvis har rom til eller ønske å bruke den summen på en bil, så er ikke det automatisk synonymt med at den er ekslusiv. Det samme gjelder MK sitt undermerke, Marc by Marc osvosv. 4000 er for noen veldig mye penger for en veske, men man sitter overhodet ikke igjen med en ekslusiv vare når man har trådd til og kjøpt, desverre. Eksklusivitet er ikke fullt så subjektivt som hva pris er.

Se på det slik: vesker fra 3000 til 5000 er som bilindustriens Opel.



Anonymous poster hash: cadef...75b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk da med ektehetsbevis når jeg kjøpte min MK veske i London. Har også fått det på halvbillige merker som Rebecca Minkoff og Milly. Så jeg trodde det var helt vanlig å få med, selv for "halvdyre" vesker/merker.

Når det er sagt, så slutter jeg meg til de øvrige om at flyplassbutikker neppe selger fake MK.

Ps: Har også alltid fått med slike "dustbags" til denne typen vesker.

Endret av -Butterfly-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken din til 30.000 AB er kun småpenger i klokkeverdenen, så jeg beklager å måtte ødelegge selvfølelsen din. Jeg håper i det minste at du har en unik interesse for klokker og er klar over hva slags kunstverk som befinner seg inni dem, hvis ikke er det et virkelig harry kjøp fra din manns side.

Utover det: Michael Michael Kors er et billigmerke, skjønner ikke hvordan det skal være så vanskelig å ta det innover seg. Om du synes at at en Toyota til 250.000 er dyrt fordi man ikke nødvendigvis har rom til eller ønske å bruke den summen på en bil, så er ikke det automatisk synonymt med at den er ekslusiv. Det samme gjelder MK sitt undermerke, Marc by Marc osvosv. 4000 er for noen veldig mye penger for en veske, men man sitter overhodet ikke igjen med en ekslusiv vare når man har trådd til og kjøpt, desverre. Eksklusivitet er ikke fullt så subjektivt som hva pris er.

Se på det slik: vesker fra 3000 til 5000 er som bilindustriens Opel.

Anonymous poster hash: cadef...75b

Utifra hva jeg vet så er ikke akkurat Omega et billigmerke i klokkeverdenen. Et solid merke som er kjent for kvalitet. Jeg kunne såklart ha ønsket meg Omega med diamanter til 100 000, men jeg ønsket meg ei enkel hverdagsklokke som ikke er for prangende.

Anonymous poster hash: aa3d6...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var student så hadde jeg kun råd til MK vesker så for meg er det billig veske å regne med. Men det er forskjell på folk;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger ikke med kort og eske til Michael kors, men dustbag får du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har ikke fått med noe kort eller lignende da jeg kjøpte Michal Kors sko (har ikke vesker eller klokker), men tenkte egneltig ikke noe på det.

Jeg tror aldri i verden at de selger falske vesker på flyplassen i Brussel. Men jeg har sett masse fake Michal Kors på nett, så det lages nok mye falskt av dette merket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Skikkelig billigvesker faktisk. Det er jo Michael Kors som er ledende merke-kjede for tiden. Spørs om du skal samle litt fakta før du kommenterer? Jeg har falsk veske, fordi jeg ikke gidder å betale flere tusen for orginalen...

Tror forøvrig ikke at det ts har kjøpt er fake, i.o.m at det er en butikk på flyplass. Det er ikke lovlig.

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

MK er overhodet ikke et "fint" veskemerke, er nesten like jalla som LV sine logovesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK er overhodet ikke et "fint" veskemerke, er nesten like jalla som LV sine logovesker.

Du vet åpenbart ikke betydningen av jalla. Man kan synes at LVs logovesker er harry og stygge, men jalla er de ikke. Det er det kun de fake som er.

Anonymous poster hash: 18a64...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet åpenbart ikke betydningen av jalla. Man kan synes at LVs logovesker er harry og stygge, men jalla er de ikke. Det er det kun de fake som er.

Anonymous poster hash: 18a64...2ff

Jalla kan både bety harry og ikke-vestlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...