Gå til innhold

Ekte Michael Kors?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte en Michael Kors lommebok/clutch (stor) på en Michael Kors butikk på en flyplass, men fikk ikke med ektehets garanti. Ei heller fikk jeg noen eske/embalasje med..Den ble kun lagt i en forseglet pose.

Stusset litt over at det ikke fulgte med noe..

De kan vel ikke selge fake på en MK butikk på en flyplass vel??

Han som jobbet der fant bare lommeboken i en skuffe under de som sto til utstilling. Ingen plast eller noe utenpå..



Anonymous poster hash: 5b54c...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken flyplass er det snakk om?



Anonymous poster hash: 3ad9f...48b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken flyplass er det snakk om?

Anonymous poster hash: 3ad9f...48b

Brussel

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hallo, Michael Kors er for skikkelige billigvesker å regne hvis man først snakker om merkevesker. Kan aldri i verden tenke meg at det produseres fake av MK-vesker???

Anonymous poster hash: 549b0...abd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hallo, Michael Kors er for skikkelige billigvesker å regne hvis man først snakker om merkevesker. Kan aldri i verden tenke meg at det produseres fake av MK-vesker???

Anonymous poster hash: 549b0...abd

Hæ? Michael Kors er jo et merke ganske mange kjendiser bruker og er nokså populært. Å ja, det produserer masse fake MK...Vet ikke hvor mange som har fake MK..Men det er MANGE!

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at en flyplass i Brussel selger fake.



Anonymous poster hash: c7225...300
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at en flyplass i Brussel selger fake. Pluss at det er jo ikke kjempedyrt heller, så er ikke sikkert det er samme prosedyre som når man kjøper en Louis Vuitton eller Mulberry. Hvor mye kostet den på taxfree, 600kr? Koster jo 1000 kr på Zalando for eksempel, eller 800 kr på Applestore.



Anonymous poster hash: c7225...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hallo, Michael Kors er for skikkelige billigvesker å regne hvis man først snakker om merkevesker. Kan aldri i verden tenke meg at det produseres fake av MK-vesker???

Anonymous poster hash: 549b0...abd

:sjokkert: Skikkelig billigvesker faktisk. Det er jo Michael Kors som er ledende merke-kjede for tiden. Spørs om du skal samle litt fakta før du kommenterer? Jeg har falsk veske, fordi jeg ikke gidder å betale flere tusen for orginalen...

Tror forøvrig ikke at det ts har kjøpt er fake, i.o.m at det er en butikk på flyplass. Det er ikke lovlig.

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK er ikke så dyrt som enkelte skal ha det til. Derfor er det ikke ofte at varene kommer med autensitetkort ol.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner også MK for å være litt mer av den billige sorten og ikke veldig luksus, spesielt de clutchene/lommebøkene. Har sett de solgt uten autensitetskort osv i Norge også, så tror nok du har kjøpt ekte vare TS.



Anonymous poster hash: a0711...961
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selges vel generelt uten autensitetskort? Min er kjøpt i Norge, og da fikk jeg ikke med.



Anonymous poster hash: 9f583...e14
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Skikkelig billigvesker faktisk. Det er jo Michael Kors som er ledende merke-kjede for tiden. Spørs om du skal samle litt fakta før du kommenterer? Jeg har falsk veske, fordi jeg ikke gidder å betale flere tusen for orginalen...

Tror forøvrig ikke at det ts har kjøpt er fake, i.o.m at det er en butikk på flyplass. Det er ikke lovlig.

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

De fleste vanlige folk kjøper vesker fra undermerket MICHAEL Michael Kors. Det kan ikke sammenlignes med vesker fra Michael Kors, som er betraktelig dyrere og mer eksklusivt.

Anonymous poster hash: 4982f...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste vanlige folk kjøper vesker fra undermerket MICHAEL Michael Kors. Det kan ikke sammenlignes med vesker fra Michael Kors, som er betraktelig dyrere og mer eksklusivt.

Anonymous poster hash: 4982f...f29

Vel, jeg har vanlig michael kors clutch. Ikke michael by michael kors. Det står vel på om det er undrmerke?

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har vanlig michael kors clutch. Ikke michael by michael kors. Det står vel på om det er undrmerke?

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

Det står ikke nødvendigvis MICHAEL Michael Kors på veskene, selv om det er det de er. De dyreste MICHAEL Michael Kors-vesker koster omlag 4000 kr. Michael Kors-vesker er nye dyrere, så du kan nok se på prisen for å få en indikasjon på hvilken linje den kommer fra.

Anonymous poster hash: 4982f...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Kors er jo superbillig og ikke akkurat eksklusivt, så det følger nok ikke med kort og eske nei. :fnise:

Anonymous poster hash: 0824a...8bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest auroravictoria

Michael Kors er jo superbillig og ikke akkurat eksklusivt, så det følger nok ikke med kort og eske nei. :fnise:

Anonymous poster hash: 0824a...8bb

Herregud jeg blir sjokkert over meningene til folk her.

En venninne av meg fikk Michael Kors klokke i brylluppsgave og ALLE var veldig missunnlig. De er jo drit dyre. Har alltid hatt lyst på en veske, men det koster for mye til at jeg vil bruke penger på den.

Synes det er mye jeg å betale 2000 kr for en lommebok og jeg anser Michael Kors som et veldig populært og eksklusivt merke.

Endret av auroravictoria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Skikkelig billigvesker faktisk. Det er jo Michael Kors som er ledende merke-kjede for tiden. Spørs om du skal samle litt fakta før du kommenterer? Jeg har falsk veske, fordi jeg ikke gidder å betale flere tusen for orginalen...

Tror forøvrig ikke at det ts har kjøpt er fake, i.o.m at det er en butikk på flyplass. Det er ikke lovlig.

Anonymous poster hash: 12a41...2a6

Hvorfor skriver du til deg selv i 3. person? Det er jo du som er trådstarter.

Anonymous poster hash: 0824a...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hallo, Michael Kors er for skikkelige billigvesker å regne hvis man først snakker om merkevesker. Kan aldri i verden tenke meg at det produseres fake av MK-vesker???

Anonymous poster hash: 549b0...abd

Jo, det gjør det så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg blir sjokkert over meningene til folk her.

En venninne av meg fikk Michael Kors klokke i brylluppsgave og ALLE var veldig missunnlig. De er jo drit dyre. Har alltid hatt lyst på en veske, men det koster for mye til at jeg vil bruke penger på den.

Synes det er mye jeg å betale 2000 kr for en lommebok og jeg anser Michael Kors som et veldig populært og eksklusivt merke.

Flott at hun ble glad for gaven sin. Det jeg mener er at det er billig i forhold til de eksklusive motehusene som feks Chanel. Er kun de skikkelig dyre det følger med et kort. Men ja, Michael kors er et designermerke og dyrt i forhold til kjedebutikker.

Anonymous poster hash: 0824a...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...