Gå til innhold

Er knebukser ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle de år elsket knebukser, både for de er mer formelle og litt varmere enn shorts. Men hvor finner jeg de i år? Er det helt ut? Regner jo nesten med det ettersom jeg ikke finner de.

Anonymous poster hash: 229be...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er ut, men det er dødelig stygt, så kanskje det er like så greit at de ikke er å finne. :P hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt?? Snakk for deg selv

Anonymous poster hash: 630f5...262

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen på B.young for ikke så altfor lenge siden.

Anonymous poster hash: 0a58e...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kan være fint hvis du har høyden til det. Og egentlig hvordan formen er på de! Men de som er trange hele veien syns jeg er fint, ellers de som er litt baggy HELE veien kan også være fint, og spesielt hvis du er litt høyere enn mine 158, slik at du ikke ser så liten og gjemt ut :fnise:
Men jeg har sett noen som er trange helt til de utvider seg ut ved enden, og det syns jeg ikke er noe pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo unektelig digg å gå med capri. Men det er tydeligvis ikke lov lengre :P Jeg liker de da.

20-9520_model.jpg



Anonymous poster hash: 3e1d8...077
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du finner det, men regner med Kappahl og Lindex kanskje?

Knebukser er generelt ikke et fint plagg, men kvinner over 30 år kan godt bruke det og se fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har i alle de år elsket knebukser, både for de er mer formelle og litt varmere enn shorts. Men hvor finner jeg de i år? Er det helt ut? Regner jo nesten med det ettersom jeg ikke finner de.

Anonymous poster hash: 229be...251

ebay?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Cityskjorts er dritstygt synes jeg. Ville heller gått med Capribukser fremfor det.



Anonymous poster hash: 295a1...80e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vero Moda hadde fått inn baggy knebukser nå så jeg, så tydeligvis ikke så "ut" ;) Når det gjelder de som er trange hele veien må man nok på litt mer damebutikker som match og viveke og sånt..



Anonymous poster hash: 16da7...7f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cityskjorts er dritstygt synes jeg. Ville heller gått med Capribukser fremfor det. Anonymous poster hash: 295a1...80e

Enig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cityskjorts er dritstygt synes jeg. Ville heller gått med Capribukser fremfor det.

Anonymous poster hash: 295a1...80e

Enig. Skal det være kortere enn full lengde, så skal det også sitte tight på. Shorts skal være shorts og ikke gå lengre til øverste del av lårene og capri skal ha en tight passform. Samme med 7/8-bukser. De bør ikke være for vide.

Om buksene går til knærne og er vide, så ser det ut som rumpa er diger og leggene som tynne pinner.

Anonymous poster hash: 3e1d8...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...