Gå til innhold

Lette tursko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter lette tursko til meg og mannen. Vi skal bruke de mellom 5-10 ganger i sommer. Turene vi skal gå på er letter turer på maks 5timer. Vi skal gå på opptråkkede stier. Kun noen få plasser vi kan møte på litt våt mark viss det har regnet. Mannen min trenger noen med litt støtte for anklene. Mine må ha løse innleggssåler. Noen som har noen gode forslag?

Anonymous poster hash: a7b58...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Jeg hat kjøpt meg et par Ecco "joggesko" med netting i overdelen. Tror de blir supre på fjellet i sommer.

Jeg orker nemlig ikke gå med tunge fjellsko hele dagen, dersom det egentlig ikke er behov for så grovt fottøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker North Face Hedgehog, kjempelette sko. Vet ikke om de har løse såler.

Anonymous poster hash: 88e5b...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mine Keen Targhee II. Disse finnes både i en lav og en litt høyere variant. Sålene kan tas ut. Men kan jo selvsagt ikke si noe om hvordan de vil passe deres føtter.

Anonymous poster hash: f9e93...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har disse: http://www.xxl.no/sko/herresko/tursko/the-north-face-wreck-mid-gtx-tursko-herre/p/1089054_1_style

Og jeg har tilsvarende i damemodell. De finnes også med "lave ankler" eller hva det heter.

De er lette for å være tursko (syns jeg), veldig gode å ha på foten, de har god støtte og godt grep samt de er 100% vanntett (har stått i sjøen med de uten å bli våt).



Anonymous poster hash: 1de72...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...