Gå til innhold

Kosthold og trening - ned 25 kg


Askmeagain89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går ble det MYE aktivitet. Tror jeg rakk nøyaktig 30 min på sofaen før det var kvelden. Det ble 3 timers tur i går og masse vasking, rydding, museumsvandring osv. Spisingen i går var så som så. Spiste to rundstykker, to stykker pizza og is.

Dagen i dag gikk med til tur og bading

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg hatt en lang pause igjen. Det har vært pga første prøverørsforsøket. Festlig nok gikk jeg opp 7 kg fra jeg begynte med hormoner til forsøket da var over. Ikke moro. De forsvant heldigvis fort nå etter jeg har kommet hjem igjen. Er 2 kg igjen til der jeg var. I går og i dag har jeg gått lange turer. Har forsøkt å jogge, men kroppen er ikke helt klar for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to dagene har fortsatt bra med lange turer og lite matlyst. Har derfor ikke spist usunt heller fordi jeg ikke har orket. Har blitt hjemmelaget middag og smoothie. Jeg har så smått prøvd å løpe litt i dag og det gikk litt bedre. Håper på å være tilbake i joggeformen snart. Veier meg på fredag og satser på å være tilbake til vekten jeg hadde før forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi prøvde oss på et forsøk til. Ble dessverre avbrutt igjen sp gikk opp 3 kg til ingen nytte. Nå er det noen dager siden jeg sluttet på medisinene så har begynt med joggeturer og litt styrketrening.
Har ikke gått på vekten for jeg vil ikke se. Matvanene har blitt bedre og har ikke spist godteri etter helgen. Håper jeg klarer å fortsette slik.

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Har hatt en lang pause ;) Skal prøve å starte opp igjen med dagboken hvis jeg finner tid :)

Har gått ned 5 kg i sommer så riktig vei går det selv om jeg ikke har skrevet her :fnise:

Har kuttet ut pasta, poteter og ris. Skal kutte ut brød også så fort jeg finner noe passende erstatning til frokost. Kom gjerne med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i gang med nytt forsøk igjen så har tross 1600 kcal, turer, styrketrening og trening på ellipsemaskin gått opp 300 gram de siste to dagene..... Håper de blir borte igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Har nå gått opp 1 kilo tross superstrengt 1600 kcal regime og 1 time trening hver dag........

Veldig de-motiverende merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...