Gå til innhold

Kosthold og trening - ned 25 kg


Askmeagain89

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Toad

Takk :) Dette er jeg fullt klar over ;) Regner heller ikke med å gå ned mer enn maks 10-15 kg til sommeren uansett, men jeg vet at jeg må sette 25 kg som mål for å gå ned de 10-15 kg. Jeg har gjort dette før for mange år siden og det holdt helt frem til i fjor da jeg begynte på hormoner osv..

Men takk for tips ;)

Det høres ut som du har tenkt gjennom det. Håper du kommer i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på trening og det var utrolig deilig. Hadde veldig lyst på godteri da jeg kom hjem, men da mannen skulle i butikken hadde jeg plutselig ikke lyst på likevel så nå blir det rundstykker istedenfor ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, klarer ikke engang å skrive her jeg :P Det ble ikke rundstykker den dagen fordi det hadde de selvfølgelig ikke i butikken så jeg spiste kyllingtaco istedenfor.

De siste dagene har vært så som så, har spist minimalt og beveget meg minimalt. Hater når jeg ikke har jobb for da blir dagene laaange og kjedelige.

Begynner snart på jobb igjen heldigvis så da blir nok alt mye bedre. Pluss at skolen starter snart også så det er deilig.

I dag har jeg spist rundstykker (endelig!) og drukket smoothie ;) Har foreløpig ikke beveget på meg fordi jeg sitter med en oppgave jeg må skrive.. Fryktelig moro! Men blir vel en (jogge)tur i kveld tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du i smoothien din? :) Er ute etter nye smaker og ideer :)

Treg med å svare jeg ;) Vi hadde blåbær, bringebær, jordbær, biola naturell og appelsinjuice :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens joggetur unnagjort... en time i kulden.. maaan det er kaldt ute...

I dag hadde jeg med meg hunden igjen, og herregud! Han får ikke være med mer :nei:

Han stopper og skal tisse hele tiden, går nesten på tryne hver gang. Plutselig går han på andre siden og så stopper han rett foran beina mine mens jeg jogger.. Nestentrynt 8-9 ganger i dag :(

De andre dagene har vært litt like i grunn... 1 måltid om dagen og minimalt med bevegelse..

Ble svømming på kvelden, men glemte helt å skrive det. Har tenkt til å prøve meg på 5:2 dietten og hadde derfor fastedag. Spiste 180 g kylling og 150 g fløtegratinerte poteter (klarer ikke kutte det :P)

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært på (jogge)tur i halvannen time :)

Har gått ned 1 kilo nå! :danse:

Nå skal jeg spise frokost: 2 knekkebrød. Etterpå skal jeg kose meg med varm te for det er rimelig kaldt ute ;)

Endret av Askmeagain89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fire knekkebrød og enchiladas med salat i dag ;)

Nå har jeg trent level 1 fra 30 days shred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 1 kilo til :D Fantastisk :P Enda jeg droppet dietten fordi jeg ikke klarte å fungere på jobb uten mat. Har vært flink til å bevege meg da og har ikke spist så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sløv med å skrive her for tiden fordi det skjer utrolig mye på jobb og sånn ellers.

De siste dagene har jeg vært i samtale med en kostholdsveileder jeg kjenner, og fikk beskjed om å prøve lavkarbo igjen. Jeg har prøvd det før og det gikk greit et halvt års tid, men så ble jeg syk og sluttet.

Så nå er det på'n igjen med lavkarbo. Har i mellomtiden gått ned enda en kilo, skjønner ingenting. Det pleier ikke å gå så fort. Måtte gå på vekten 2-3 ganger for å være sikker :P

De siste to dagene (i går og i dag) har jeg spist/drukket:

2 knekkebrød med makrell i tomat

4 kyllingfileter (skrives det sånn eller uten "t"?)

2 egg

2 Dobbel 0% yoghurt (hektet!)

2 glass pepsi max

Blomkål og brokkoli

Bacon

3 kopper te

Også har jeg gått lang tur i går og i dag. 1 time og 2 timer

Dagen fortsatte med:

2 knekkebrød med rekesalat og avocado

1 seifilet

Mer brokkoli

Litt saus til fisken

1 glass pepsi max

Endret av Askmeagain89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom for å titte i dagboka di! Så flink du er! Jillian og 30 day shred er det som fikk meg igang og starta treningsentusiamen for litt over to år siden.

Veldig imponert over at du dro på tur så tidlig, det hadde ikke jeg orka, selv med hund. Tror han hadde lurt på om jeg hadde klikka da, han har sjelden lyst til å stå opp før åtte. Helst senere! :fnise:

Hvordan er den yoghurten du er hekta på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom for å titte i dagboka di! Så flink du er! Jillian og 30 day shred er det som fikk meg igang og starta treningsentusiamen for litt over to år siden.

Veldig imponert over at du dro på tur så tidlig, det hadde ikke jeg orka, selv med hund. Tror han hadde lurt på om jeg hadde klikka da, han har sjelden lyst til å stå opp før åtte. Helst senere! :fnise:

Hvordan er den yoghurten du er hekta på?

Så koselig! Og tusen takk ;) Jeg prøver ;)

Så bra. Har prøvd det litt før, men tenkte å prøve det igjen ;) Nå har det blitt lite av det da fordi det har blitt prioritert tur og jobb, men tenkte å prøve igjen i dag.

Hihihih ja :fnise: jeg tror faktisk hunden min trodde jeg tullet første gang. Får det styggeste blikket når jeg foreslår tur så tidlig, men han blir nå med :P Det er bare en vanesak egentlig. Før hadde jeg også hund og da sto jeg opp kl 5 for å gå tur før jobben som startet kl 7. Skal sies at jeg har hatt litt søvnproblemer og da så derfor har jeg stort sett vært våken rundt kl 4-5, men det har begynt å stabilisere seg nå så sover til kl 6 ;)

Yoghurten heter dobbel 0% tror jeg :P står det på pakken hvertfall ;) og den finnes vel i vanilje, blåbær, pasjonsfrukt og fersken?, jordbær og bringebær. Får sjelden tak i de store så kjøper de små begrene. Er yoplait som lager dem. Supergode syns jeg :D De er sukkerfrie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal jeg prøve å huske hva jeg har spist/drukket i dag:

Tacosalat (karbonadedeig, paprika, agurk, salsasaus og creme fraiche)

1 knekkebrød med skinke og ost

1 glass pepsi max

Is med bær (isen var sukkerfri)

1 kyllingfilet

2 baconskiver

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiii 500 gram mindre. Skjønner ikke hva som skjer, men så deilig ;)

I dag har jeg spist:

Omelett med bacon

2 Dobbel 0% yoghurt

Middagen i dag blir stekt kylling og salat.

Ellers har jeg vært på tur og skal trene en styrkeøkt etter middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg å lage rømmegrøt (lavkarbovennlig) og jeg har bare en ting å si "æsj". Er ikke akkurat det beste jeg vet sånn ellers, men fy f.. mulig å spise noe så ekkelt? Grøss..

Jeg tok en liten ikke-karbo dag i går. Rett og slett fordi vi var ute i går, mannen og jeg. Syns ikke det er noe hyggelig.

Men i dag er jeg tilbake igjen, ikke gikk jeg opp heller.

Dagen startet med en kyllingfilet, en babybel, en flaske vann og snart blir det en kopp te og yoghurt også :)

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, flinke du! :jepp: Et tips! Ha en notatbok der du skriver opp alt du spiser i løpet av dagen, ALT, og gjerne med en gang etterpå. Jeg spiser ikke noe usunt for det ser så stygt ut på arket liksom.. "tre ruter sjokolade" passer ikke inn der!! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flinke, flinke du! :jepp: Et tips! Ha en notatbok der du skriver opp alt du spiser i løpet av dagen, ALT, og gjerne med en gang etterpå. Jeg spiser ikke noe usunt for det ser så stygt ut på arket liksom.. "tre ruter sjokolade" passer ikke inn der!! :fnise:

Takk for tips ;) Prøver å huske og skrive det her ;) Er så sløv så lett å glemme sånne ting, men er helt enig i at det er lurt å skrive fordi det er FLAUT å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har hatt en liten pause fra forumet :P Det trengs innimellom :P

Jeg har byttet diett igjen ettersom jeg ble dårlig av lavkarbo. Det ble jeg sist også så ble vel ikke direkte overrasket. Har gått over til ren 1600 kcal og det fungerer også bra :P Har til nå gått ned 4,6 kilo og må si meg veldig fornøyd med det når det har blitt så mye bytter osv hele tiden.

Har vært ganske aktiv i det siste også, kanskje ikke så mye trening, men er i bevegelse hele tiden. Hadde en uke hvor jeg ikke rakk å se tv mer enn en halvtime :D

I dag har jeg gått tur på 50 min, jogget 30 min og trent styrke her hjemme.

Ellers har jeg spist:

To stykker hjemmelaget pizza

Laks og poteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går i ett her. Gjør det enkelt for meg å begrense matinntaket i det minste. Har blitt mye aktivitet og lite spising og jeg har derfor gått ned 1 kilo til :) Ingenting som er bedre enn det. Har gått ned 5,6 kg totalt nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...