Gå til innhold

Erfaring med disse klesmerkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en slik tråd, der man stiller spørsmål om et klesmerke (kvaliteten) og så kan andre dele sine erfaringer? Jeg har i allefall ofte behov for en slik tråd.. :)

Det første jeg vil spørre om er:

Har noen erfaring med klærne fra Albababy? Hvordan er kvaliteten, holder det seg vask etter vask? Krymper de mye i vask?

Og hva med hverdagsklærne fra Mini Rodini?

Anonymous poster hash: 2522b...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever ingen kvalitetsforskjell fra albababy og mini rodini fra andre merker. Har vanlige bomullsklær fra merkene. Mini rodini har god kvalitet på bomullet på lik linje med petit bateau. Kjennes noe tykkere og stretchy enn for. eks. Hm og lindex. Albababy har geniale oppbrett på armer og ben. Så du kan ta en størrelse større og brette ned uten at det ser klumpete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albababy har god kvalitet på klærne sine. Som mulberrygal sier; genial oppbrett som gjør at det ser fint ut selv om det brettes opp. :) Mykt og godt, holder seg fint i størrelsen, falmer ikke i vask. Jeg tromler aldri dyre og/eller fargesterke klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kvaliteten på albababy sine klær!!

De er littegrann små i størrelsen syns jeg, men ikke mye.

Men med albababy kan man kjøpe litt større pga. oppbretten som flere av plaggene har. Anbefaler albababy sterkt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fan av albababy, men spesielt et par av plagga var veldig små i størrelsen. Syns de har holdt seg godt i vask, og at det er veldig gledesspredende plagg :)

Endret av kokkos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...