Gå til innhold

Leker til jente 1,5 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en liten jente som ennå ikke har fått sine egne leker. Hun har foreløpig bare lekt med de lekene storebror på 4 år har hatt gjennom årene. Men nå begynner de å krangle litt om lekene og jeg tenker nå at lillesøster skal få sine egne leker.

Hva slags leker leker deres 1,5 åringer med??

Jeg tenker litt på minikjøkken med litt mat og service. Syntes det er litt vanskelig for egentlig leker hun jo ikke så mye og syntes jo aller mest at storebror sine leker er mest spennende. Men det er jo litt viktig at storebror får ha noe privat og som fortsatt bare er hans slik at han ikke føler lillesøster invaderer hele livet hans😄

Anonymous poster hash: 36f2c...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jente på 21 måneder er veldig glad i det meste egentlig. Dukkevogn og dukker er gøy, det samme er duplo. Hun er glad i pekebøker med dyr, og elsker å leke med storesøsters lekekjøkken. Hun skal få eget lekekjøkken til jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må to søstre virkelig ha to lekekjøkken? Sprøtt!

Anonymous poster hash: 2ef3a...6e4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i dukker og dukkevogn, puslespill, duplo, stableklosser og bøker. Tegning og fingermaling er også veldig populært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må to søstre virkelig ha to lekekjøkken? Sprøtt!

Anonymous poster hash: 2ef3a...6e4

:fnise: Jeg visste at den kommentaren skulle komme. :lol:

Jeg hadde nok ikke kjøpt inn et nytt lekekjøkken selv, nei. Men så har det seg slik at det bare er halvannet år mellom dem, de leker stort sett med de samme lekene, og besteforeldre ville gjerne kjøpe til minsten også, som ellers alltid arver fra storesøster - noe som selvsagt er fint og flott og alt det der, men de ville gjøre litt stas på henne og la henne få noe helt eget for en gangs skyld. Helt greit for meg om de vil det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 16 mnd elsker å leke med lekemat og koppesett. Hun får også kjøkken og micro til jul :) Ellers går det mye i bøker (de med klaffer er ekstra stas), enkle puslespill med knotter, lekedyr, puttekasse, bil som kjører av seg selv, hus som kan åpnes opp og alt med lys og lyd som kan trykkes på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkna mi kjører dukkevogna si rundt i stua, lager mat på lekekomfyr og mater dukkene og bamsene med duploklosser.



Anonymous poster hash: 0e42e...094
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo, klosser i ulike former, bøker, ark og fargestifter, tekniske duppedingser for barn osv.

Hun er ikke spesielt interessert i dukker g vi ser ikke noe poeng i å la henne leke med dukkevogn eller kjøkken...

Anonymous poster hash: 2491e...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo, klosser i ulike former, bøker, ark og fargestifter, tekniske duppedingser for barn osv.

Hun er ikke spesielt interessert i dukker g vi ser ikke noe poeng i å la henne leke med dukkevogn eller kjøkken...

Anonymous poster hash: 2491e...952

Ja gud forby :P

Anonymous poster hash: 23de1...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...